Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28617

Sai siis millalgi ostetud crispi valge E30 kupee. Mingi aeg ta lihtsalt seisis ja vedeles.

Sügisel sai auto maalt ära toodud ja garaazi pandud. Hetkeseisuga on auto kruntvärvi all ja ootab kambrisse minekut. Mootor on ka juppideks ja ehitamisjärgus. Viimati käis plokk puurimises, hoonimises ja lamelihvis.

Mootor: Mootoriks tuleb m20b23 kap. remondi ja pisikeste modifikatsioonidega. Väga midagi tjuunima ei hakka, kuna tollest autost tahaks igapäevaliikuri teha.

Välimus: Värviks pigmentvalge, stanged M-Tech 2 replika, veermik 15"x7" BBS poleerrandiga kärgvelg , 60/40mm madaldus, shadowline liistud, neerud, prillid, tiivad ja kapott ilmselt klaasplastist.

Veermik: Kogu veermik saab remonditud-vahetatud kõik mis vaja, 60/40mm madaldus, Bilsteini B8 amortisaatorid, veljeks BBS 15"x7" poleerrandiga kärgvelg, polüuretaan tagasilla puksid + polüuretaan ektsentrik esimesed õõtsa puksid, custom made strutbarid ja kindlasti proovib 100% plokkdifrit.

Interjöör: Bmw originaal sportistmed.

Pildid: http://good-times.webshots.com/album/548420409ZQTdRu

crispi valduses:

2401177750065530952gmhevp_th.jpg

2672010900065530952dckybB_th.jpg

Hetkeseis:

2927560330065530952GjXdQs_th.jpg

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 28,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_24669
Antud seadega tundub, et pööretevahemikus 1500-3500, 4000 on asi veidi nagu uimasem kui ennem. Samas aga 4000-6300 palju lõbusam kui ennem.

Millest see tuleb? Kas tehase ECU hoiab WOT (täisgaasiga) segu 14.7:1, selle asemel, et ~13:1 hoida, mis oleks võimsusele parem ?

comment_24666
Räägi natukene M-teh pamperitest , sai omale ka ostetud mingi aeg tagasi ..esi- kui ka tagumine pamper ( jep-tuning (leedu) kuidas kinnitasid ? Mul olemas ainult uuema tüübi tagumine stange ( tala koos kinnitustega ) esimene pandi pihta (rotid :evil: ) . Auto on mul nagu näha siis vanemat tüüpi 86a . Ja uutel pamperitel (nahkadel) ..pole külge valatud ühtegi kinnitust . Kipsikruvi kinnitust ei hakka ju korraldama ;)

Klaasiliimiga aasad sisse vana stange järgi ja nendega kinni kere külge.

  • Autor
comment_24638
Räägi natukene M-teh pamperitest , sai omale ka ostetud mingi aeg tagasi ..esi- kui ka tagumine pamper ( jep-tuning (leedu) kuidas kinnitasid ? Mul olemas ainult uuema tüübi tagumine stange ( tala koos kinnitustega ) esimene pandi pihta (rotid :evil: ) . Auto on mul nagu näha siis vanemat tüüpi 86a . Ja uutel pamperitel (nahkadel) ..pole külge valatud ühtegi kinnitust . Kipsikruvi kinnitust ei hakka ju korraldama ;)

Ma kinnitasin ka tüüpiliselt vana stange peale. Ja esitiibadele sai tegelikult enne keretöid väiksed "kõrvad " ka keevitatud mis siis stanget nurgast toetavad.

Tagastange terviklikku lahendust pole veel valmis mõelnud. Aga ilmselt läheb ikka mingi tala peale ja sinna külge kinni.

  • 10 kuud hiljem...
comment_20971

Pea aasta aega juba vaikus old et kuida masin ka edeneb v teine projekt neelab kõik aja ära ?

Teine küsimus kah veel et kas sa nende m-teci stangede tegemisega kah veel tegeld ja kui tegeled siis mis nende hinnad olid huvitaks just esimene ja tagumine.

  • Autor
comment_20969
Pea aasta aega juba vaikus old et kuida masin ka edeneb v teine projekt neelab kõik aja ära ?

Teine küsimus kah veel et kas sa nende m-teci stangede tegemisega kah veel tegeld ja kui tegeled siis mis nende hinnad olid huvitaks just esimene ja tagumine.

Bmw-ga pole suurt midagi vahepeal teinud. Sügisel keerasin 15" koos naastudega alla ja pm ongi kõik. Töö ja kool võtavad hetkel oma aja. Corolla on ka samas seisus kui sügisel.

Ausalt öeldes pole hetkel küll aega, et ühtki stanget teha. Endalgi veel vormi tegemiseks töödeldud detail ees.(palju pahtlit jne).

Tagumisest pole vormi veel võtnud ning sellega on tükk tegu, enne kui võiks vormi võtta.

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_12581

Vaikselt olen autot ikka edasi ehitanud.

Väga palju vaba aega ei ole või siis enamus sellest kulub teiste hobide peale.

Võibolla sügise poole teen mõned ringid.

Hetkel tegelen esimeste tiibade ja tagumise m-tech 1 tiiva vormi võtmisega.

Varsti äkki viskan mõne pidikese ka.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_10995

Uuendaks vahepeal teemat ja kirjutaks, mis autoga teinud olen.

Kuna töö ja mõned muud hobid võtavad oma aja, siis ega midagi suurt pole korda saatnud. Auto nüüdseks turbomootoriga M20B23.

* Väljalaskekollektor 6-1 custom

* Turbokompressor K26 ( kuskilt Iveco pealt)

* Wg Audi pealt

* Summutisüsteem 3" roostevaba koos ühe suure otseläbi resonaatoriga, V-band ühendus käigukasti juures

* Sidur - Audi S6 korv (3082308042) + Sachs ketas + modifitseeritud hooratas

* Pihustid ~ 336cc/min (0280150804)

* Kütusesüsteem- Etteandepumbaks Bmw originaal + FST 1L + Walbro paagiväline

* Sisselase 2,5" roostevaba + IC

* Mootori juhtaju MSI v3

* Süütepool Bosch Motorsport

* Lamdaandur- Innovate Motorsport LC-1

Lisaks tegin tagasilla geomeetria reguleeritavaks ning muutsin esisillas käändtelgdel rooliotste kinnituspunkte.

Mis veel oleks tarvis teha:

* Klaasipesupaak paigaldada

* Hüdrauliline käsipidur

* Mootori juhtaju korralikut seadesse saada

* Mootori karteripõhja kaitse valmistada ja paigaldada

078066623f7328.jpg

0780666393d623.jpg

0780666556b362.jpg

0780667258ad6a.jpg

07806680134c42.jpg

078066881385e3.jpg

078066919b0766.jpg

comment_10994

Vähemalt on korv sama silindriarvuga mootori külge sattunud. :arrow:

OK, ei noki rohkem, tubli töö oled ära teinud!

Loodan, et Gorilla küljes veel mõni performance jupp ka alles on.

On pill nüüd sõiduvalmis, et kodukandi rahuliku igapäevaelu rikkuda?

  • 2 nädalat hiljem...
comment_10785

Käisime täna Tarmoga TKTK dünos, kus tudengid said õppetöö raames autosid seadistada.

Pingis käis ka antud auto, kus käidi teepeal tehtud seadistus uuesti üle.

Väike videolõik ka parimast tõmbest:

Numbrid oleks võinud veidi paremad olla aga ilmselt on nukaga mingi teema.

Tundub nagu oleks stiilis 2.5E nukkvõll peal, sest peale 5500rpm kukub võimsus kolinal alla.

Sama effekt oli juba ka vabalthingavana.

159kw/216hj ja 319nm rattast on siiski abiks ikka.

Mootorist siis umbkaudu 183kw/249hj ja 366nm

  • 3 kuud hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_7383
hind ?

Hind on 3200 eur-i

Kui huvi, võiks helistada 5520473.

Müügi põhjus, kuna on soov valmis ehitada teine pooleliolev projekt ning kahte autot pole võimalik ülal pidada.

Jahutussüsteem on korrastatud (uus pump, voolikud ja termostaat).

Hea oleks teha nüüd uus dünomine/seadistamine normaalse mootoritemperatuuri juures. Usun, et võimsuskõverad muutuks märgatavalt, kuna viimane seade dünos sai tehtud kui jahutusvedeliku temp näitas MS-i järgi 102 kraadi. Seega, et mootor ei detoneeriks, tõmmati süüde üpriski maha.

Nukkvõll on kontrollitud. Mootoris on siiski m20b25 nukkvõll.

  • 2 aastat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.