Hüppa postitusse
Postitatud
comment_28617

Sai siis millalgi ostetud crispi valge E30 kupee. Mingi aeg ta lihtsalt seisis ja vedeles.

Sügisel sai auto maalt ära toodud ja garaazi pandud. Hetkeseisuga on auto kruntvärvi all ja ootab kambrisse minekut. Mootor on ka juppideks ja ehitamisjärgus. Viimati käis plokk puurimises, hoonimises ja lamelihvis.

Mootor: Mootoriks tuleb m20b23 kap. remondi ja pisikeste modifikatsioonidega. Väga midagi tjuunima ei hakka, kuna tollest autost tahaks igapäevaliikuri teha.

Välimus: Värviks pigmentvalge, stanged M-Tech 2 replika, veermik 15"x7" BBS poleerrandiga kärgvelg , 60/40mm madaldus, shadowline liistud, neerud, prillid, tiivad ja kapott ilmselt klaasplastist.

Veermik: Kogu veermik saab remonditud-vahetatud kõik mis vaja, 60/40mm madaldus, Bilsteini B8 amortisaatorid, veljeks BBS 15"x7" poleerrandiga kärgvelg, polüuretaan tagasilla puksid + polüuretaan ektsentrik esimesed õõtsa puksid, custom made strutbarid ja kindlasti proovib 100% plokkdifrit.

Interjöör: Bmw originaal sportistmed.

Pildid: http://good-times.webshots.com/album/548420409ZQTdRu

crispi valduses:

2401177750065530952gmhevp_th.jpg

2672010900065530952dckybB_th.jpg

Hetkeseis:

2927560330065530952GjXdQs_th.jpg

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 28,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_25128

Tõsi see on. Ühed küljelaiendid on tegelt olemas, mida saab kasutada alusmaterjaliks ehk mille peale/külge saab disainida midagi mis sobiks

m-tehnikuga kokku ning siis läheks jälle vormiralliks. Paar pilti ühest Saksamaal olevast masinast on visuaalseks näidiseks.

Aga kes teab millal seda jõuab teha. 100 muud asja peab ennem korda ajama.

Kõige rohkem ajab närvi see, et katuse peab uuesti värvima. Sinna nimelt tekkinud mingid "disainmullid". Tuttav maaler ütles, et see on raudpolt pritspahtlist. Jälle omal nahal õpitud viga.

  • Autor
comment_25126

Mul on mootor küll jah 2,3 aga süütesüsteem on Motronic (ümber tõstetud m20b25 88`aasta mootorilt) mitte enam L-Jetronic vms. Seda suures osas sellepäerast, et oleks lihtsam ja mugavam Megasquirti paigaladada. Seega vaakumvoolikutest on mul kapoti all järgi pidurivõimendi ja kütusesurve regulaatori osa.

  • Autor
comment_25109
sorry et küsin aga mida nende kolvidega tehti mis olid sinu albumis ? mida selline asi mootorile juurde annab, ma ei nori vaid tahan tõesti teada :oops:

Nagu eelpool mainitud:

Teflon kolvi külgedel aitab vähendada hõõrdumist kolvi ja silindriseina vahel, seega väheneb kulumine ning vähenevad hõõrdumiskaod. Sama lahendust kasutatakse ka tsikli kolbide juures kus esiteks on kolvi pind mis on silindriga kontaktis viidud miinimumini(kolvi seelik üliväike) ning samuti on kasutatud keraamikat vähendamaks hõõrdumiskadusid. Seda kõike selleks, et mootor paremini pöördesse käiks ning kestaks kauem.

Termoplahvatuse kindel aine kolvi peal, siis põhimõtteliselt jah kaitseb kolbi järskude temperatuurimuutuste vastu, peaks muutma kolbi vastupidavamaks suurte temp vastu.

  • Autor
comment_25108
Täna nägin sind nõmmel tulid hiiu poolt väga kena masin aga tagastange võiks kah kere v'rvi olla suu vesistas pikka aega :wink:

Tegelt ega ta nii ilus ka ei ole. See on üldmulje mis kaugelt tekib, kuna pisikesi iluvigu on ikka parajalt. Need tuleb tagantjärgi kõik likvideerida. Aga kõike korraga ju ei jõua.

Tagastange ootab oma järjekorda. Sellega peab veidi jändama, enne kui värv selga lasta.

Esiteks on ta igat pidi kõver ja teiseks peab stange servad kerega sobima panema. Ja kui kõik see jebimine läbi, siis võiks kindluse mõttes kogu selle tulemuse vormi ka salvestada. On endal teinekord lihtsam.

  • Autor
comment_25106
Muideks laup nägin jälle sindhhabersti ringi juures kui ei eksi aga tahaks lähemalt kah seda masinat näha mitte nii liikluses mööda sõitmas aint. 8)

Ka just mõtlesin, et raudselt sama auto. Hetkel pole midagi vaadata, las nokkin teda veidi komplektsemaks.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_24786

Veidi juttu uuendustest.

Sai paigaldatud uus mootori juhtaju, milleks siis Megasquirt I v3 koos süütejuhtimisega(laenatud corollalt kuni teine Eestisse jõuab) ning mingisugune seade sinna sisse tehtud Mihkli abiga.

Antud seadega tundub, et pööretevahemikus 1500-3500, 4000 on asi veidi nagu uimasem kui ennem. Samas aga 4000-6300 palju lõbusam kui ennem.

Oma lollusest sai installi käigus releede massid lahti unustatud, mis lõppkokkuvõttes kärsatas veidi aju ja ajas prose hulluks.

Mihkliga vahetasime omateada kõik vigased ja kuuma saanud komponendid ära, kuid aju restardid jätkusid. Põhjus võib olla kasutusel olevas Audi v6 coipackis.

Hetkel paigaldasin ajutiselt Corollalt laenatud Bosch motorsport coilpacki-esimene test day möödus restardivabalt. Loodan, et nii ka jätkub.

Teiseks suureks saavutuseks võib lugeda kapoti vormi valmimist. Kellel soovi, andke märku. Esimene detail peaks fotosessiooniks valmima u nädalaga.

2747016950065530952mnxoII_th.jpg 2210738740065530952maHStj_th.jpg 2544046470065530952OCJEQM_th.jpg

comment_24785

Vabalthingaval ju ei toimugi alla 4k midagi ;)

Sedistamiseks tuleks valge aeg valida ja näiteks Haapsalu lennuväli.

Siis oleks vähegi roogitavad tingimused ka mitte nagu Haapsalu eelne seade

kell 12 öösel kuskil karuperse teepeal :D

Pangega restarte ka sulle siitpoolt :D

  • Autor
comment_24778
..jääb huviga kapoti täieliku valmimist ootama 8) huvitav oleks teada , palju kaalu säästab . Võibolla tõstab ka käe püsti ;)

Loodan ikka sinna kuskile 8 kg kanti saada. Oleks sisuliselt 50% kergem. Väga vedelat detaili ei taha ka teha. Kui miski valmis, näitan pilti.

  • Autor
comment_24777
Vabalthingaval ju ei toimugi alla 4k midagi ;)

Sedistamiseks tuleks valge aeg valida ja näiteks Haapsalu lennuväli.

Siis oleks vähegi roogitavad tingimused ka mitte nagu Haapsalu eelne seade

kell 12 öösel kuskil :tagumik: teepeal :D

Pangega restarte ka sulle siitpoolt :D

Test day 2 ja u 150 km on möödunud restardivabalt. Võib siis kahtlustada Audi coilpacki.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_24694

Nagu lubatud, esimene datail sai valmis.

Kaalusin originaal kapoti ära, tulemuseks 16 kg.

Suurest hirmust, et klaasplastdetail jääb vedel, pingutasin jälle materjaliga üle. Tulemuseks sigaraske 10kg klaasplastkapott. (keegi ei tea kui täpselt see kaal ülse näitab) Samas on see ka ülijäik, mõtetult jäik. Seega 6-8kg kapoti tegemisega ei tohiks probleemi olla. Seda juhul, et kasutusse lähevad originaal kinnitused.

Kiirkinnitustega kapoti teen ka millalgi, selle prooviks 5 kg peale saada.

Kellel soovi, andke teada.

2828736110065530952atoyFs_th.jpg 2335034320065530952lZmYGQ_th.jpg 2163590250065530952gaRfwM_th.jpg 2953988690065530952GCyiPg_th.jpg

  • Autor
comment_24690
oot, euronumbri oled ikka külge pookinud? see vana nr rikub üldpildi täiega ära :S

kuda siis edasi käib see 2.3? :) teisega peaks tühja käima vabalt...?

See nr vahetus on küll viimane asi mis välimuse juures teha. Enne tuleks sada muud iluviga likvideerida.

Ise üldjuhul pooldan küll vanat tüüpi numbrimärki.

  • Autor
comment_24685
Palju originaal kaalub ? Kapott paistab piltidelt päris kõva ;) olevat ! Kas oled juba külge kinnitada proovinud ? kusagilt kuulsin , et müüdavat juba kusagil auto24-s esimesed tiivad samast materjalist .

Nagu lubatud, esimene datail sai valmis.

Kaalusin originaal kapoti ära, tulemuseks 16 kg.

Suurest hirmust, et klaasplastdetail jääb vedel, pingutasin jälle materjaliga üle. Tulemuseks sigaraske 10kg klaasplastkapott. (keegi ei tea kui täpselt see kaal ülse näitab) Samas on see ka ülijäik, mõtetult jäik. Seega 6-8kg kapoti tegemisega ei tohiks probleemi olla. Seda juhul, et kasutusse lähevad originaal kinnitused.

Kiirkinnitustega kapoti teen ka millalgi, selle prooviks 5 kg peale saada.

Kapotti külge pole veel jõudnud panna. Korra oli mõte teha ka tiiva vormid, samas seal kaalu vahe küll minimaalne. Ainuke eelis oleks, et plast ei roosteta. Kuid siiski see jäi vaid mõtteks, reaalseid vorme ei teinud.

comment_24670

Räägi natukene M-teh pamperitest , sai omale ka ostetud mingi aeg tagasi ..esi- kui ka tagumine pamper ( jep-tuning (leedu) kuidas kinnitasid ? Mul olemas ainult uuema tüübi tagumine stange ( tala koos kinnitustega ) esimene pandi pihta (rotid :evil: ) . Auto on mul nagu näha siis vanemat tüüpi 86a . Ja uutel pamperitel (nahkadel) ..pole külge valatud ühtegi kinnitust . Kipsikruvi kinnitust ei hakka ju korraldama ;)

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.