Hüppa postitusse
Postitatud
comment_30302

Tere!

Panen siis enda liikuri ka siia üles :D

Kere: Kupee aastast 1986.

Värvus: Valge.

Mootor:M10 - 1,8 karburaator.

Välimus: Ei midagi märkimisväärset.

Veljed ja rehvid: Originaal BBS 15" , rehvid Michelin 195/60 R15

Audio: BMW Business RDS ja JBL

Sõiduki tehaseandmed:

Vehicle information

VIN long xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Type code AK51

Type 316I (EUR)

Dev. series E30 ()

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 2

Engine M10

Cubical capacity 1.80

Power 66

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour ALPINWEISS (146)

Upholstery PACIFIC (0252)

Prod. date 1986-03-11

Order options

No. Description

205 FUENF-GANG-GETRIEBE (SCHONGANG

270 WIDER TYRES

311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL

350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

400 SLIDING SUNROOF MANUAL

545 DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U

704 M SPORT SUSPENSION

708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II

915 nur Boden konserviert

Et siis märkimisväärseid lisasid pole olnud :D

  • Vastuseid 170
  • Vaatamisi 40tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_29601

Nonii. Paistab et minu auto jahutusanomaalia sai õnneliku lõpu, nimelt vajas asi ikka väga korralikku õhutamist ja kellaplokis olev andur pani ka segast. Nüüd on kiirelt vaja tagasilla puksid välja vahetada. Kui keegi on seda teinud kodustes tingimustes, siis paluks saata PS-i info, et kuidas ja mida ta tegi või mida oleks pidanud tegema. Siis mul lihtsam.

Parimat soovides Kalmer :wink:

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_29175

Tere!

Pole enam tükk aega oma temasse midagi kirjutanud. Et mis siis vahepeal juhtunud ka on. Nokitsemist ikka jagub, vahepeal siis välja vahetatud termostaat, pingeregulaator, mõningad puksid. Kõige rohkem valmistab mulle peavalu see, et sõites tekib nn.bussi effekt -pidev undamine. Vahetasin diffri ära ja sama lugu :? , nüüd vahetan gardaani tugilaagri, et siis vaatab mis saab. Samuti tulemas õlivahetus. Talvepapud all jne.

Kõigile lumerohket ja mõnusat talve soovides Kalmer :wink:

  • Autor
comment_29160

Ise auto veermiku osas nii pädev pole, aga rattalaagrid peaksid vist ka siis undama kui vabakäiguga veereda :? Parandage kui eksin.

Aga õnnetuseks on mul nüüd autoga suurem probleem. Hakkan autot käivitama, siis tekib selline efekt nagu aku oleks tühi ja signa hakkab lärmama. Ja nii paar korda järjest enne kui normaalselt asi tööle saab. Eile laadisin aku täis, hommikul panin autole peale ja siis auto signalisatsiooni alla. Õhtul hakkan autot käivitama ja jälle nn. "aku tühi" ja signa lärmama. Paari katsega sain auto tööle................ Ideid, näpunäiteid?

comment_29159

Aga õnnetuseks on mul nüüd autoga suurem probleem. Hakkan autot käivitama, siis tekib selline efekt nagu aku oleks tühi ja signa hakkab lärmama. Ja nii paar korda järjest enne kui normaalselt asi tööle saab. Eile laadisin aku täis, hommikul panin autole peale ja siis auto signalisatsiooni alla. Õhtul hakkan autot käivitama ja jälle nn. "aku tühi" ja signa lärmama. Paari katsega sain auto tööle................ Ideid, näpunäiteid?

Mis moodi see "aku tühi effekt" väljendub? Keerad starterit siis kõik armatuurituled kustuvad? Kui nii siis viga aku ühenduses. Vähemalt mul on sedasi kui aku klemm korralikult kinni pole. Muidu kõik tuled-viled töötavad, aga starteril on korralikku voolu vaja ja siis ei toida ära.

comment_29156
Jah, et nagu tuhmiks lähevad, aga homme hakkan neid ühendusi kriitilise pilguga üle vaatama.......... :wink:

ja v6ta m66da testriga akuklemmidel pinget, peab olema töötava mootoriga 13,...V ja seisva mootoriga 12,...V. Mul oli sama jama yhe s6braliku naaberriigi toodanguga kui pinge tegulaator saba andis, genekas laadis aku yle lihtsalt.

  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_28372

Kriban natuke oma plaanidest-tegemistest. Auto töötab probleemivabalt. Vahepeal otsustas üks jahutuse lõdvik töölepingu üles ütelda ja seda muidugi öösel kell 3 :x Samuti purunes üks summuti kinnitus, aga need mured lahendatud.

Kuna kevad tulekul, siis lähevad valuveljed uuenduskuurile. Ka kapoti all tuleb üht-teist kohendada, karburaatori voolikud välja vahetada ja radiaator ka.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_27678

Pole ammu teemasse midagi kirjutanud, et mis siis vahepeal juhtunud ka on. Ega midagi erilist polegi nagu. Vahetatud on tagarattalaagrid, käigukasti padjad. Tagadiffer läheb uuesti vahetusse kuna pole ülekandega rahul. Samuti leiutasin ühel päeval autole udutuled külge. Kuna pre-facelifti tulesid on vist ainult ebayst saada, siis kasutasin omaloomingut ja panin külge tõeliselt paksu klaasiga "made in CCCP" tuled ning plastik raamid tegin ise. Loodan mingi päev digika hankida ja siis paar klõpsu ka teha hetkeseisust.

  • 2 kuud hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_26096

Vahepeal siis toimunust. Mingi hetk mõtlesin auto maha müüa, kuna viskas kopa ette, aga see nähtus läks vist mööda, kisub nagu klassika poole...... :roll: Päevakorda võetud autol sillajubinad, esimese asjana läheb vahetusse kardaani tugilaager, seejärel oleks vaja kuskilt pooltelge ja siis vaatab edasi......

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_24955

Kevad käes, korralikud suvepapud all. Kõik oleks nagu ilus ja tore, aga sõidu ajal undamisest lahti ei saa :? Rattalaagrid, tugilaager, differ-kõik üle vaadatud. Mis edasi saab ei tea. Kui kellelkil on pakkud madaldusvedrusid taha ( kuni -30), siis andku privasse teada.

Over and out.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.