- Vastuseid 127
- Vaatamisi 19tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Pole ammu teemasse kirjutanud, aga lobamokkade rubriigist võib lugeda veidi seiklustest maanteeametiga. Võtan lühidalt kokku: Juulis üritasin autot minna Saue maanteeametisse registreerima
-
Pole ammu midagi kirjutanud, paneks mõne pildi. Sellisena jäi ta kuuaega tgasi seisma ja pm sellest ajast saadik pole olnud aega midagi väga teha. Eelmine nädal oli väike puhkus ja siis oli par
-
Sorry mehed, pole ammu kirjutanud. Masin on väliselt valmis. Lisan lähiajal ka parema kvaliteediga fotosüüdistused. Et aga täielikust õnnest on veel puudu rool ja parem logari ots, siis võ
On tagumine aeg ka enda rullist lõpuks teema teha. Kuna ma eriline pildimees ei ole, siis pildimaterjali mul hetkel eriti palju ei ole, aga ma luban, et parandan ennast tulevikus.
video on üles võetud möödunud sügisel, vahetult enne mootori mahavõttu.
Originaalina veeres antud auto tehasest välja siis rohelise 316i kupeena 1990 aastal, mitte just eriliselt rikkaliku varustusega. Katusesse on konserviavajaga päikese vaatamiseks luuk sisse lõigatud ja esi rataste keeramine on salongi toodud ja hüdrauliliselt abistatud, sellega põhimõtteliselt ka varustus lõppeb, kui BBS kärjed välja jätta.
Auto toodi aastal 2006 Saksast Eestisse ja siin ta sellest ajast saadik ka seisis, kuniks ma ta ära ostsin. Tänu sellele on osad kere plekid hukka saanud, kuna auto seisis pooleldi muru peal. Eriti äge on aga auto VIN kood
Peale läheb M50B25, mis on M54B30 pöörlevate osadega stroker. Lisaks sellele on ka väljalaskesse sisselaske nukkvõll paigaldatud. Mootori juhtimine on originaal, mingisuguse ebay suvalise chipiga. Videost saate kuulata/vaadata
https://www.facebook.com/photo.php?v=10203388937233623&set=vb.1517536116&type=2&theater
Mõned pildid mootori maha võtmisest:














Ei saanud jätta pildistamatta puurpinki, võrdluseks on kõrval ka õllepudel
Ja mõni klõps autost
Mõni pilt tagasillatalast ja õõtsadest, ehk siis sild reguleeritavaks, E46 sadulad ning 298mm kettad taha. Sillad tulevad 5x120 poldivalemiga, Strongflexi kollaste puksidega ja BC coiloveritega.
Nagu juba ühest teisest teemast mõni teist on lugenud, siis rull on hetkel Vana-Vigala TTK-s keretöödes ja mõni pilt on sealtki minuni jõudnud
Ja veljed, mis suure tõenäosusega alla lähevad. Oleneb sellest kuidas esipidurite teema õnnestub lahendada. Olemas on ka kõik kapslid ja isegi nende võti. Nii et ilmselt varsti jõuavad müüki ka ühed e30 BBS kärjed koos kapslitega.
Värv tuleb Marrakesh Brown Metallic, kuna originaal värv on minu arvates lihtsalt jälk.
Pildilt saate aimu, milline see on
Muudetud , muutis Chulo