Hüppa postitusse

316i 2-ukseline sedaan (M50B25 2979ccm stroker) '90 - Chulo

Postitatud
comment_76744

On tagumine aeg ka enda rullist lõpuks teema teha. Kuna ma eriline pildimees ei ole, siis pildimaterjali mul hetkel eriti palju ei ole, aga ma luban, et parandan ennast tulevikus.
 
Originaalina veeres antud auto tehasest välja siis rohelise 316i kupeena 1990 aastal, mitte just eriliselt rikkaliku varustusega. Katusesse on konserviavajaga päikese vaatamiseks luuk sisse lõigatud ja esi rataste keeramine on salongi toodud ja hüdrauliliselt abistatud, sellega põhimõtteliselt ka varustus lõppeb, kui BBS kärjed välja jätta.
Auto toodi aastal 2006 Saksast Eestisse ja siin ta sellest ajast saadik ka seisis, kuniks ma ta ära ostsin. Tänu sellele on osad kere plekid hukka saanud, kuna auto seisis pooleldi muru peal. Eriti äge on aga auto VIN kood  :thumbsup: 
 
Peale läheb M50B25, mis on M54B30 pöörlevate osadega stroker. Lisaks sellele on ka väljalaskesse sisselaske nukkvõll paigaldatud. Mootori juhtimine on originaal, mingisuguse ebay suvalise chipiga. Videost saate kuulata/vaadata :D video on üles võetud möödunud sügisel, vahetult enne mootori mahavõttu.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10203388937233623&set=vb.1517536116&type=2&theater
 

 

gallery_2208_95_7767.png

Mõned pildid mootori maha võtmisest:
Ei saanud jätta pildistamatta puurpinki, võrdluseks on kõrval ka õllepudel :D
gallery_2208_95_239540.jpg
gallery_2208_95_502008.jpg
 
Ja mõni klõps autost
gallery_2208_95_162974.jpggallery_2208_95_307281.jpg
 
Mõni pilt tagasillatalast ja õõtsadest, ehk siis sild reguleeritavaks, E46 sadulad ning 298mm kettad taha. Sillad tulevad 5x120 poldivalemiga, Strongflexi kollaste puksidega ja BC coiloveritega.gallery_2208_95_181424.jpggallery_2208_95_332396.jpggallery_2208_95_358899.jpggallery_2208_95_505214.jpg
 
Nagu juba ühest teisest teemast mõni teist on lugenud, siis rull on hetkel Vana-Vigala TTK-s keretöödes ja mõni pilt on sealtki minuni jõudnud
gallery_2208_95_39261.jpggallery_2208_95_8207.jpg
gallery_2208_95_20408.jpg
gallery_2208_95_374.jpg
 
Ja veljed, mis suure tõenäosusega alla lähevad. Oleneb sellest kuidas esipidurite teema õnnestub lahendada. Olemas on ka kõik kapslid ja isegi nende võti. Nii et ilmselt varsti jõuavad müüki ka ühed e30 BBS kärjed koos kapslitega.
gallery_2208_95_244991.jpg
 
Värv tuleb Marrakesh Brown Metallic, kuna originaal värv on minu arvates lihtsalt jälk.
Pildilt saate aimu, milline see on
gallery_2208_95_252240.jpg

Muudetud , muutis Chulo

  • Vastuseid 127
  • Vaatamisi 19tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu teemasse kirjutanud, aga lobamokkade rubriigist võib lugeda veidi seiklustest maanteeametiga. Võtan lühidalt kokku:   Juulis üritasin autot minna Saue maanteeametisse registreerima

  • Pole ammu midagi kirjutanud, paneks mõne pildi.   Sellisena jäi ta kuuaega tgasi seisma ja pm sellest ajast saadik pole olnud aega midagi väga teha. Eelmine nädal oli väike puhkus ja siis oli par

  • Sorry mehed, pole ammu kirjutanud. Masin on väliselt valmis. Lisan lähiajal ka parema kvaliteediga fotosüüdistused.   Et aga täielikust õnnest on veel puudu rool ja parem logari ots, siis võ

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_77114

kunagi proovisin ühel veljel 180,240,340,400,600,800,1000,1500,2000 ja poleerisin. Tulemus oli enamvähem ok ja kestis vast kuu aega siis oli juba tuhm ja kivikraapse täis. Mina jõudsin järeldusele, et alumiinium velge pole mõtet poleerida ja värvisin suureteralise metallikuga üle.

comment_77253

Poleeritud alumiiniumi on võimalik lakkida küll.

Olemas ikkagi keemiad, mis nakkuvad alumiiniumiga. Olen palju lakkinud poleeritud pindu ja siiamaani on lakk peal püsinud.

Enamus vigu tuleb ju sellest, kas randikahju, kas rehvide peale panemisel, kas esiratta alt taha randi pihta lendava kivi pärast või muu mehhaaniline kahju. 

 

Veljed on ägedad. Kasutasin lisatud pildil BBS RMi harjatud pinna ja poleerpinna katmise Badabling Facebookis pakutavat G-techniq toodet.

Pind saab hapnikukindlaks ja olen kasutanud selle toote kirjeldamiseks, et tegu oleks kui küünelakiga, mis tekitab õhukese kihi ning kristalliseerub.

Kui tava lakiga eraldub vea tulemusel materjali või lööb lakipinda täksu, kust kogu see oksiid saab oma tööd laki all alustada, siis see g-techniq on kusagil 2-3 mikronit paks. Kahjusid on võimalik piirkonniti uuesti töödelda ja materjali ei eraldu, kui peaks viga tikkima.

 

Praegu oleks kurb nendel, vist "Remoteci,"  velgedel katsetada lakkimist, kui esimese kahju korral vaja uuesti kogu lakk eemaldada, poleerida ja siis uuesti lakkida...

Kui küsimusi, siis võite mulle kirjutada. 
Silver Penu

SP Studio

https://www.facebook.com/SP.Studio.Estonia/photos/a.563777323651598.147410.342800075749325/685258831503446/?type=1&theater

 

1233484_685258831503446_2055025156_n.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.