Postitatud 14. jaanuar 201411 a comment_73460 Tere. Andur on ühendatud diagnostika pistiku alla ja anduril eraldi pistikut pole. Mismoodi seda vahetatakse? Lõigata juhe puruks? Samuti probleem saadavusega, kataloogid ei paku sellist andurit. Andur ise kinnitub plekk-kronsaga. Või pole tegu väntvõlli anduriga ja ajan valet asja taga? Käigukastil on igaljuhul 2 andurit küljes. UM-ist pole veel uurinud selle saadavust. Muudetud 7. veebruar 201411 a, muutis Andrus
14. jaanuar 201411 a comment_73466 Käigukasti küljes su andur. Ei mäleta peast kumb.. aga uuena saada miskit 60 euri.
14. jaanuar 201411 a Autor comment_73471 Andurid on kasti küljes jah aga see mis eest vändalt loeb ei oma testriga mõõtes mingit takistust. Probleem siis selles et puudub säde.
15. jaanuar 201411 a Autor comment_73509 Mõõtsin kasti andureid, üks näitab 800 ja teine 900 oomi piires. Kuidas kindlaks teha milline neist surnud on? Testriga mõõtmine hävitab anduri? Muudetud 15. jaanuar 201411 a, muutis Andrus
15. jaanuar 201411 a comment_73519 Need iidsed andurid, peaks testrit kannatama küll. Liiguta rauast tükki anduri ees- sel juhul peaks takistus muutuma kuigipalju. Samas kui tal takistus olemas siis peaks töötama. Kas üks neist anduritest polnudki ainult diagnostika jaoks või oli see FL mootori korral?
15. jaanuar 201411 a comment_73520 Esimene diagnostika oma minuteada ka. Kui sul see vana diagnostika pistik. Ühesõnaga osta uus andru ..eeldusel ,et kõik muud vead välistatud.(aju süütepool)
15. jaanuar 201411 a comment_73524 Hoorattast pole vahetanud ? 126kw moto hoorattal on vändaasendi jaoks peale hammasvööd veel üks metallist " tila " püsti, esimene kasti andur loeb hammasvööd, teine loeb seda tila. On juhtunud varemgi, et see " tila " on lihtsalt minema lennanud, kui andurid ise korras on. Esimese rihmaseibi andur ongi diagnostika jaoks, selle puudumine või rikkis olemine ei mõjuta kuidagi mootori tööd.
15. jaanuar 201411 a Autor comment_73533 Selge nüüd milleks see esimene andur siis on. Vahetan ükshaaval need kastiandurid välja ja proovin siis. Õnneks saab töötavalt autolt need võtta. Hooratast pole vahetanud ja süütepool ok. Muudetud 15. jaanuar 201411 a, muutis Andrus
7. veebruar 201411 a Autor comment_74756 Nii. Ei saa teiselt autolt andureid kätte, asjad nii kinni kasti küljes. Proovisin igaksjuhuks aju vahetada ja seda releed mis bensiinipumba relee kõrval on. Ikka sama seis. Kuna takistus kasti anduritel olemas siis äkki on võimalik kellegi autol neid andureid proovida. Või juhuslikult kellegil toimivad andurid olemas? Huupi ei taha mitte uusi ostma minna ja 120 euri tühja maksta. Kel võimalik proovida siis ps-is suhtleks täpsemalt. Õlled teen välja igaljuhul.
7. veebruar 201411 a comment_74757 Andurid vaja lahti leotada, päris hästi oksüdeeruvad kinni. Pmst kui Lõunaosariikides elad saaks minu kasti küljest andurid võtta ja proovida, mul nagunii mootor kottis, aga muidu töötas.
11. märts 201411 a Autor comment_76612 Nonii, palju aega möödas. Panin uued andurid ja ikka sama seis. Auto on aastaid seisnud seega võib signa probleeme tekitada. Muud varianti enam pole vist kui see välja juurida. Kui see ka ei aita siis tuleb seda hooratta tila uurida. Muudetud 11. märts 201411 a, muutis Andrus
11. märts 201411 a comment_76617 Parim kild ültse, signa katkestus peaks olema esimene asi mida välistada. 50% autodest millel on tehtud autole signa katkestus, neil tekib ka sellega probleem.
15. märts 201411 a comment_76784 Startkill üldiselt kõige jämedamad juhtmed. Olenevalt alarmist reguleerib seda kas eraldi relee või läheb 2 jämedat juhet alarmi plokki. Kui muidu ei tea kuidas relee pesast otse sillata siis saab ka releel katte maha võtta ja ise manuaalselt lülitada kokku ja siis proovida. Kui alarmplokki läheb ja kuskil pistikut pole, siis juhtmed läbi tõmmata ja otsad kokku. Endal kooles kah mingi kiviaegne alarm ära. Mul läksid jämedad juhtmed plokki sisse ja ajutiselt lõikasin pärast pistikut juhmed maha, otsad kokku ja käib küll plaanis nkn teine alarm peale panna, siis ajutiselt sobib
Tere.
Andur on ühendatud diagnostika pistiku alla ja anduril eraldi pistikut pole. Mismoodi seda vahetatakse? Lõigata juhe puruks?
Samuti probleem saadavusega, kataloogid ei paku sellist andurit. Andur ise kinnitub plekk-kronsaga.
Või pole tegu väntvõlli anduriga ja ajan valet asja taga?
Käigukastil on igaljuhul 2 andurit küljes.
UM-ist pole veel uurinud selle saadavust.
Muudetud , muutis Andrus