Hüppa postitusse
Postitatud
comment_65129

Alustuseks siis niipalju et sa 3a tagasi toodud leedust siis e30 kupee m50b25 mootoriga.

Kuna autod nagu leedust ikka siis ei olnud seegi 5+

Sai siis kohe vahetatud mootor.

Vahele siis uuesti m50b25 m20b25 hooratas ja m20 getrag 220.

Veidi hiljem siis tuli alla ka ketastega tagasild ja ette 51mm püstakud.

Mõned kuud peale seda turbotasime seda saabi turboga (originaal ajuga)

Siis rändas peale iveco turbo mis läks laiali.

Siis jäi auto seisma ja nüüd on uuesi liikvel .

Panen siia siis mingi listi hetkeseisust.

Veermiks siis

Tagasild Ketastega

bilstein b8

Miskid madaldus vedrud.

3.9 differ (Kemppi)

Esisillas siis

b8 samuti

e36 roolilatt

Mootor

m52b28 Väntvõll

m20b20 kepsud

m50b25 Non vanos kolvid maha treituid 2.5mm Kolvi pidi ka alt vidike modima muidu käis vastu väntvõlli.

Kõik said kaalutud .

Kõik uued rõngad saaled.

kaanetihend originaal 2.05mm liimitud miski locktite tihendiliimiga.

Väljalaskekolle on tellitud e-bayst

Turbo tulnud ameerikast 450+hp (hiinakas)

sinna vahele siis ise tehtud flants et turbo kõrgemal oleks ja audi s2 väline wastegate.

downpipe on ise tehtud .

Lairiba lambda.

Intercooler kah ees pidi veidike modima lansekaid et ära mahuks.

60mm sisselaske torustik

Hks replica bov.

830cc lucas delphi Pihustid.

4.0bar kütuserõhk.

Oli catch tank.

Juhib siis ms2v3 (seadistas jeff01)

1,1bar boost hetkel.

Hooratas m20b25

Siduriketas m50b20

Sidurikorv sachs racing 618

Väljalase 2.5" otsast lõpuni vahel bosali resokas lõpus japstyle oste läbi pütt

1011296_4986469702027_1162572222_n.jpg

gallery_631_82_1182987.jpg

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151757304789110&set=vb.613524109&type=2&theater

gallery_631_82_821048.jpg

Muudetud , muutis razer

  • Vastuseid 52
  • Vaatamisi 12,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_68117

Vahepeal sai siis jälle kaanetihendit vahetatud.

Sellepärast siis et võtsin alexselast(tõdva) 98 ja sain mingit solki millega muidugi pill kohe detoma läks.

Kuna seadistatud statoili 98 siis se ei meeldinud talle kohe üldse!

Kuna seadistatud ju ka 2mm tihendiga siis pidin ka selle sama tihendi hankima millega muidugi oli suur probleem.

Eestis soomes ega lähi ümbruses seda ei leidnud.

Siis pidin tellima selle saksast sai siis läbi balti autioosade tehtud tava tellimuis milleks õeldi max kuu.

Ootasin siis kuu aega ära helistasin ja õeldi et sorry ei pandudi selle masinapeale et tuleb järgmisega.

Aga kuna tahtsin 5 kiltsi minna siis pidin ikka kiirtellimuse tegema ja 30e maksma et tihend kohale jõuaks ;)

Laupäeval siis kiltsi minek 1,2 bar

Keegi veel tulemas ?

Seadistasin launchi aga ei pannud tähele et hard cut oli 0,3 bar peal ;)

Tulemus siis selline !

https://www.facebook.com/photo.php?v=571131279600848&comment_id=5515859&offset=0&total_comments=11&ref=notif&notif_t=video_comment

Muudetud , muutis razer

  • Autor
comment_68136

Jah kuisjuures ei ole probleeme selle turboga ei suitse ei leki !

Boost tuleb kuskil 2k juures 2s on umbes 0,4 bar.

Ja siis kuni lõpuni hoiab 1,2bar .

Isegi on suuteline natuke rohkem puhuma .

Aga kuna boosti tabel lõpeb 1,2 bar siis on 1,3 pealt juba hard cut .

Oroiginaal tihendiga väga üle 1,3 ei julgeks lasta kah.

Nikuinii on juba kaanetihend üle pingutatud .

Originaalis peaks olema 30nm 90Kraadi 90 Kraadi

Panin siis 30nm 110/125

Pole kahju ka väga kui laiali läheb tellin uue jälle, parem ikka kui mingit holseti remontida või uut osta .

Toimib oodatust paremini !

Muudetud , muutis razer

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_75766

See kere on nüüdseks tükkideks võetud :)

Sai soetatud siis uus puuriga kere .

Hetkel siis asi niikaugel  et sillad all ja veereb muud pole midagi .

Homme lasen mastiksi alla ära ja nädalavahetusel värvib seest ära siis saab vedada uue piduritorustiku jne.

Panen pildimaterjali kah lähiajal :)

  • 4 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.