Jump to content
E30 COMMUNITY
  • 0

m20b20 ja m20b25 silmaga nähtavad erinevused.?


sild

Question

Tervitus kõigile. Kuna plaanis osta m20b25 mootor siis küsiks targematelt. 

Millised oleks esmased asjad mille järgi tuvastada, et tegemist on just b25 motoga. Kuna ta on väga sarnane b20-nele.

Ei tahaks ju orki lennata ja m20b20 motot suure raha eest koju vedada. 

Hea kui keegi oskaks vähe selgitada ja nõrdluseks mõne pildi lisada. 

 

Tänud kõigile kes viitsivad kaasa rääkida ja asja seletada. 

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Kollektor järgi saad kohe aru, b25-l jämedam ja sujuvamate nurkadega. Segusiiber ka suurem.

 

b20:

 

large_18764615_tZzy.jpg

 

b25:

 

0ce5ffed-09ed-4b2a-bb3c-46464f679e5c.jpg

 

 

B25 kaanel on esimese ja teise küünla vahel ümmarguse ringi sees märge 2.5/2.7, B20-l puudub nii ümmargune ring kui märge. Tootekoodi lõpp on B20 omal 721 ja B25-l 885 aga neid ei ole tavaliselt kõntsa seest näha, asuvad muidu sisselaskekollektori taga ülevalt piiludes aga kui kolle peal on seda raske silmata.

 

093071778a6234.jpg

isboIhZrDrPnD.JPG

 

Ploki tunned ära jagaja plommi või jagaja (oleneb aastast) all olevast siledale pinnale stantsitud numbrist: B20-l on algus 20 6 xx ja B25-l on algus 25 6 xx. Esindavad siis töömahtu ja silindrite arvu. Näiteks oleks head siis 25 6K 1, 25 6E 1, 25 6K 2 (k peaks tähendama 8.8 surveastet ja E 9,7 surveastet tehasest, katalüsaatoriga autol siis madalam ja ilma katita kõrgem - kuna kaas on sama siis ilmselt kolvid erinevad?). Viimane number näitab mis autolt pärit: 1 on E30 ja 2 on E34, kuigi seda saab aru ka sellest kas õlivarda auk on plokis (E30) või karteris (E34).

 

Kaheksakohaline kood on osadel veel, sealt loeb välja millal toodetud ja kus tehases. Loe ise juurde aga kaheliitriste kohta siin juttu pole, usa turu materjal on too: http://www.jaypix.com/files/engine.pdf

 

Siin siis 2.3 mootor:

 

8066.jpg

 

All servas siis:

 

IM000683.jpg

 

Jagaja erinevused on aastast olenevad, mitte mootorist. Faceliftidel on nuka otsas kontaktideta süsteem ja süüte Motronic ajuga juhtmine. Vanadel on vist L-jetronic ja mehhaaniline jagaja.

 

Üldiselt on kasulik teada jah, mu esimese rulli juurde räägiti ka legendi et 2.5 sisse- ja väljalase 2.0 ploki peal aga tutkit, kõik oli originaal, ikkagi kaheliitrise kraam :D

Edited by GTA
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy