sild Postitatud 28. juuni 2013 Jaga Postitatud 28. juuni 2013 Tervitus kõigile. Kuna plaanis osta m20b25 mootor siis küsiks targematelt. Millised oleks esmased asjad mille järgi tuvastada, et tegemist on just b25 motoga. Kuna ta on väga sarnane b20-nele. Ei tahaks ju orki lennata ja m20b20 motot suure raha eest koju vedada. Hea kui keegi oskaks vähe selgitada ja nõrdluseks mõne pildi lisada. Tänud kõigile kes viitsivad kaasa rääkida ja asja seletada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5878-m20b20-ja-m20b25-silmaga-n%C3%A4htavad-erinevused/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Myyr Postitatud 28. juuni 2013 Jaga Postitatud 28. juuni 2013 Jagaja on juba kaane otsas, selle järgi kõige kindlam. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5878-m20b20-ja-m20b25-silmaga-n%C3%A4htavad-erinevused/#findComment-63909 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 28. juuni 2013 Autor Jaga Postitatud 28. juuni 2013 M20b20 95kw on ka jagaja kaane otsas. Vähemalt minu masinal on. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5878-m20b20-ja-m20b25-silmaga-n%C3%A4htavad-erinevused/#findComment-63910 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
GTA Postitatud 28. juuni 2013 Jaga Postitatud 28. juuni 2013 (muudetud) Kollektor järgi saad kohe aru, b25-l jämedam ja sujuvamate nurkadega. Segusiiber ka suurem. b20: b25: B25 kaanel on esimese ja teise küünla vahel ümmarguse ringi sees märge 2.5/2.7, B20-l puudub nii ümmargune ring kui märge. Tootekoodi lõpp on B20 omal 721 ja B25-l 885 aga neid ei ole tavaliselt kõntsa seest näha, asuvad muidu sisselaskekollektori taga ülevalt piiludes aga kui kolle peal on seda raske silmata. Ploki tunned ära jagaja plommi või jagaja (oleneb aastast) all olevast siledale pinnale stantsitud numbrist: B20-l on algus 20 6 xx ja B25-l on algus 25 6 xx. Esindavad siis töömahtu ja silindrite arvu. Näiteks oleks head siis 25 6K 1, 25 6E 1, 25 6K 2 (k peaks tähendama 8.8 surveastet ja E 9,7 surveastet tehasest, katalüsaatoriga autol siis madalam ja ilma katita kõrgem - kuna kaas on sama siis ilmselt kolvid erinevad?). Viimane number näitab mis autolt pärit: 1 on E30 ja 2 on E34, kuigi seda saab aru ka sellest kas õlivarda auk on plokis (E30) või karteris (E34). Kaheksakohaline kood on osadel veel, sealt loeb välja millal toodetud ja kus tehases. Loe ise juurde aga kaheliitriste kohta siin juttu pole, usa turu materjal on too: http://www.jaypix.com/files/engine.pdf Siin siis 2.3 mootor: All servas siis: Jagaja erinevused on aastast olenevad, mitte mootorist. Faceliftidel on nuka otsas kontaktideta süsteem ja süüte Motronic ajuga juhtmine. Vanadel on vist L-jetronic ja mehhaaniline jagaja. Üldiselt on kasulik teada jah, mu esimese rulli juurde räägiti ka legendi et 2.5 sisse- ja väljalase 2.0 ploki peal aga tutkit, kõik oli originaal, ikkagi kaheliitrise kraam Muudetud 28. juuni 2013, muutis GTA Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5878-m20b20-ja-m20b25-silmaga-n%C3%A4htavad-erinevused/#findComment-63916 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 29. juuni 2013 Autor Jaga Postitatud 29. juuni 2013 Suured tänud asjalike Näidete ja õpetuste eest. Sellest mulle nüüd piisab. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5878-m20b20-ja-m20b25-silmaga-n%C3%A4htavad-erinevused/#findComment-63925 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse