Long story short. Ega ma pole normaalne, ma tean seda ja olen sellega üsna rahul. Poleks aga uskunud, et mu kaasa sama imelik on nagu ma ise, et võttis otsuse, et tema esimene auto kui load kätte saab peab olema ikkagi rullikas.. Mõeldud tehtud, sesuhtes et ega see igapäeva sõitmiseks soetatud paraolümpia 80 hakkaski juba närvi ajama. Mõtetu kühvel nagu öeldi mulle. Nägin siis parasjagu, et netis on üks 316 rull sedaan isegi olemas ja vahetada tahab ka. Pikemalt mõtlematta sai hel ning peale 2min kõne oli kindel, et lendame Joeliga viljandimaale veel toosama õhtu.
Njh, nagu ikka ju, piltidelt on asi roosilisem kui tegelikus. See mis ees ootas ei olnud ikka päris see. Ok ma teadsin, et mootor on otsas pmst ja see ei olnud ka probleem, punaselt ju kohe olemas võtta õige asi aiste vahele. Aga väljanägemine ja muud asjad, oi joppantoonio. Millest alustada.. Nujh, sellest äkki siis et pidureid polnud pmst. Summuti puudus keskelt alates. Soojendus mootorit pmst ei eksisteerinud.(selle avastasin maanteel köie otsas). Küttepump on salongis istme asemel, mis iganes põhjusel ma ei teagi. Makijuhtmed olid lühises kuidagi ja sellega kaasnevalt põlesid koguaeg kõik tuled armatuuris jne. See oli aga parandatud sellega, et kere massile lihtsalt vana hea vene massilüliti vahele susatud. Lisaks siis väljanägemine, oi jah, rõve värd ausaltöeldes. Sisu on puru ja kere roostes.(läbivat siiski üllatavalt vähe).
Salongis oli ka ca 10kg vähemalt mulda liiva jms ollust. Kõike pole vist välja saanudki. Oh peaaegu unustasin ära. Roolivardad mõlemad läbi ja üks pooltelg ca 4cm lõtkuga i shit you not.
Selline räim ootas mind siis ees:
Vot sääne raisk. Üks kaugtuli ka vist äkki siksi oma või krt teab mis.
Käisin ja vahtisin siis ümber ja alt ja pealt seda jama ning nördinud olin, tõsiselt kohe.
Tegin siis klemmile diili, et ok käid mulle füüri vahelt siis vahetame muidu jääb ära, öödi oli ikka törts enam väärt.
Üllatuseks ei tulnudki mingit vastuteemat, käisime tal kuskil tööjuures ning sebiski raha. Ok oleks võinud rohkem, aga s***a kah, arvestades öödi hinda jne olin plussis juba ammu...
Lisaks noh. kui kere ikkagi kannatab, siis peab päästma neid rulle.
Mõni hetk hiljem seisis see asi mul siis maja kõrval ning kakkusime nii hoopealt selle m40 sealt vahelt ära ja mõtlesin, et kui juba mootor vahelt teeks puhastuse kah kapotialusele:
Värvisin lihtsalt lampi ükspäev ta valgeks, aga mitte lihtsalt valgeks, kino pärast lasin lakki ka peale ja panin laki sisse punast fleiki..
Ei ma ei ole normaalne jah, ja siis..
Anyhu, sealsamas maja kõrval tõstsime punaselt ka mootori sinna aiste vahele ja nüüd siis nokin ülejäänud asju korda.
Mingi vahe sai sumpat vähe tuunitud.
Herr Joel oma irvega:
Ja lõpptulemus rullile kohane vihmaveetoru mõnusa lörinaga. Mitte keegi ei arva ära millest see ots oli tehtud
Igatahes sai sama tõstuki sessiooniga ära vahetatud pooltelg, korrastatud pidureid ja nipetnäpet veel.
Täna aga oli üsnagi produktiivne. Sai määritud ja korrastatud salongi vent tagasi istutatud. Punase alt korralikud rehvid veljega alla. Maki sai sisse ja alumise otsa tombasin esialgselt mustaks. Esialgselt sellepärast, et niikuinii lähevad teised uksed tiivad jne mida juba lihvin pmst. Kere jätan viimaseks siis kui ülejäänud valmis.
Ahjaa sumpa ju valmis sain ja poolteilje vahetatud siis oli ju vaja tehnika vastupidavust testida. Pidas vastu küll..
Ja siis päeva lõpuks nüüd näeb välja selline et nagu isegi võiks sõita temaga ilma suurt häbi tundmata. Kuigi jamh, meeletult kõrge on, mugav kuramus, aga kõrge.
Ahjah sellel asjal on metsik karterikaitse, nagu tõsiselt kujutan ette et sellega võib kive lömastada.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Long story short. Ega ma pole normaalne, ma tean seda ja olen sellega üsna rahul. Poleks aga uskunud, et mu kaasa sama imelik on nagu ma ise, et võttis otsuse, et tema esimene auto kui load kätte saab peab olema ikkagi rullikas.. Mõeldud tehtud, sesuhtes et ega see igapäeva sõitmiseks soetatud paraolümpia 80 hakkaski juba närvi ajama. Mõtetu kühvel nagu öeldi mulle. Nägin siis parasjagu, et netis on üks 316 rull sedaan isegi olemas ja vahetada tahab ka. Pikemalt mõtlematta sai hel ning peale 2min kõne oli kindel, et lendame Joeliga viljandimaale veel toosama õhtu.
Njh, nagu ikka ju, piltidelt on asi roosilisem kui tegelikus. See mis ees ootas ei olnud ikka päris see. Ok ma teadsin, et mootor on otsas pmst ja see ei olnud ka probleem, punaselt ju kohe olemas võtta õige asi aiste vahele. Aga väljanägemine ja muud asjad, oi joppantoonio. Millest alustada.. Nujh, sellest äkki siis et pidureid polnud pmst. Summuti puudus keskelt alates. Soojendus mootorit pmst ei eksisteerinud.(selle avastasin maanteel köie otsas). Küttepump on salongis istme asemel, mis iganes põhjusel ma ei teagi. Makijuhtmed olid lühises kuidagi ja sellega kaasnevalt põlesid koguaeg kõik tuled armatuuris jne. See oli aga parandatud sellega, et kere massile lihtsalt vana hea vene massilüliti vahele susatud. Lisaks siis väljanägemine, oi jah, rõve värd ausaltöeldes. Sisu on puru ja kere roostes.(läbivat siiski üllatavalt vähe).
Salongis oli ka ca 10kg vähemalt mulda liiva jms ollust. Kõike pole vist välja saanudki. Oh peaaegu unustasin ära. Roolivardad mõlemad läbi ja üks pooltelg ca 4cm lõtkuga i shit you not.
Selline räim ootas mind siis ees:
Vot sääne raisk. Üks kaugtuli ka vist äkki siksi oma või krt teab mis.
Käisin ja vahtisin siis ümber ja alt ja pealt seda jama ning nördinud olin, tõsiselt kohe.
Tegin siis klemmile diili, et ok käid mulle füüri vahelt siis vahetame muidu jääb ära, öödi oli ikka törts enam väärt.
Üllatuseks ei tulnudki mingit vastuteemat, käisime tal kuskil tööjuures ning sebiski raha. Ok oleks võinud rohkem, aga s***a kah, arvestades öödi hinda jne olin plussis juba ammu...
Lisaks noh. kui kere ikkagi kannatab, siis peab päästma neid rulle.
Mõni hetk hiljem seisis see asi mul siis maja kõrval ning kakkusime nii hoopealt selle m40 sealt vahelt ära ja mõtlesin, et kui juba mootor vahelt teeks puhastuse kah kapotialusele:
Värvisin lihtsalt lampi ükspäev ta valgeks, aga mitte lihtsalt valgeks, kino pärast lasin lakki ka peale ja panin laki sisse punast fleiki..
Ei ma ei ole normaalne jah, ja siis..
Anyhu, sealsamas maja kõrval tõstsime punaselt ka mootori sinna aiste vahele ja nüüd siis nokin ülejäänud asju korda.
Mingi vahe sai sumpat vähe tuunitud.
Herr Joel oma irvega:
Ja lõpptulemus rullile kohane vihmaveetoru mõnusa lörinaga. Mitte keegi ei arva ära millest see ots oli tehtud
Igatahes sai sama tõstuki sessiooniga ära vahetatud pooltelg, korrastatud pidureid ja nipetnäpet veel.
Täna aga oli üsnagi produktiivne. Sai määritud ja korrastatud salongi vent tagasi istutatud. Punase alt korralikud rehvid veljega alla. Maki sai sisse ja alumise otsa tombasin esialgselt mustaks. Esialgselt sellepärast, et niikuinii lähevad teised uksed tiivad jne mida juba lihvin pmst. Kere jätan viimaseks siis kui ülejäänud valmis.
Ahjaa sumpa ju valmis sain ja poolteilje vahetatud siis oli ju vaja tehnika vastupidavust testida. Pidas vastu küll..
Ja siis päeva lõpuks nüüd näeb välja selline et nagu isegi võiks sõita temaga ilma suurt häbi tundmata. Kuigi jamh, meeletult kõrge on, mugav kuramus, aga kõrge.
Ahjah sellel asjal on metsik karterikaitse, nagu tõsiselt kujutan ette et sellega võib kive lömastada.