Paneks siis oma esimese rullika ka teiste sekka siia foorumisse ülesse.
Auto sai ostetud kuna praegune E46 on Eesti registris ja Soomes probleeme sellega ringi liikumisel. Algul sai võetud küll Opel kuid peale paari nädalast sõitmist sai ruttu maha müüdud ja antud auto kuulutuse peale helistatud ja juba õhtul auto ära toodud.
Auto on siis ostetud uuena Soomest, ning esimesed 17aastat olnud sama omaniku käes. Mina järejekorras neljas siis.
Algul oli küll plaan lihsalt rallitamiseks auto osta aga nüüd väheke rohkem auto seisukorraga tutvudes on plaan teha sellest korralik vanake(no tuning). Plaan on säilitada auto võimalikult orginaalne!
Autost endast:
M40B16 74kw
1990a
manuaal
2D sedaan
Alpinweiss white 2
92a paigaltatud esinduses madaldus vedrud
15x7 Meberi kärjed
el.peeglid
intensiiv pesu
Hetkel sai auto siis korduva ülevaatuse(Soomes saab siis veel kuu sõitta) kuna rehvid olid liialt siledad, käsipidur töötab ebühtlaselt ja p.poolne välimine sarniir õhtal(vahetatud mõlemad).
Lisaks undab jubedalt differ(saab täna uue), õlileke õlitiku juurest(tihend olemas), tahokas paneb rakvere, juhiistme riie räbal(IS-i sisu saab homme kätte).
Väliselt on suhteliselt sile nii vana auto kohta aga eks rooste alget ja kriime kraame leiab igalt poolt. Põhi tundus esimesel ülesse tõstmisel ok, kuid eks karbid tahaksid vahetust.
Kui kõik läheb plaani päraselt siis sügisel toon auto Eesti, et lasta karbid vahetada ja auto uue värvi alla.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere,
Paneks siis oma esimese rullika ka teiste sekka siia foorumisse ülesse.
Auto sai ostetud kuna praegune E46 on Eesti registris ja Soomes probleeme sellega ringi liikumisel. Algul sai võetud küll Opel kuid peale paari nädalast sõitmist sai ruttu maha müüdud ja antud auto kuulutuse peale helistatud ja juba õhtul auto ära toodud.
Auto on siis ostetud uuena Soomest, ning esimesed 17aastat olnud sama omaniku käes. Mina järejekorras neljas siis.
Algul oli küll plaan lihsalt rallitamiseks auto osta aga nüüd väheke rohkem auto seisukorraga tutvudes on plaan teha sellest korralik vanake(no tuning). Plaan on säilitada auto võimalikult orginaalne!
Autost endast:
M40B16 74kw
1990a
manuaal
2D sedaan
Alpinweiss white 2
92a paigaltatud esinduses madaldus vedrud
15x7 Meberi kärjed
el.peeglid
intensiiv pesu
Hetkel sai auto siis korduva ülevaatuse(Soomes saab siis veel kuu sõitta) kuna rehvid olid liialt siledad, käsipidur töötab ebühtlaselt ja p.poolne välimine sarniir õhtal(vahetatud mõlemad).
Lisaks undab jubedalt differ(saab täna uue), õlileke õlitiku juurest(tihend olemas), tahokas paneb rakvere, juhiistme riie räbal(IS-i sisu saab homme kätte).
Väliselt on suhteliselt sile nii vana auto kohta aga eks rooste alget ja kriime kraame leiab igalt poolt. Põhi tundus esimesel ülesse tõstmisel ok, kuid eks karbid tahaksid vahetust.
Kui kõik läheb plaani päraselt siis sügisel toon auto Eesti, et lasta karbid vahetada ja auto uue värvi alla.
Mõned pildid hetke seisust: