Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
950AUO

325e 86a. sedaan, sõiduki päritolu arutelu

Soovitatud postitused

Tere,

 

ei olnud just erilist plaani teemat teha aga võibolla keegi tunneb antud auto ära oskab midagi rääkida sellest.

 

Dokkide järgi on ta 86a. 96 a. jõudis Eestisse, kaan paistis vahetatud arvatavasti 885 e vastu, mis veel tehtud on ei tea, hetkel on veel r5 üks nookuritest on pooleks.

 

Ühesõnaga võibolla on keegi teemat näinud, kus antud autost juttu.

 

 

Edu Alar

 

Mõni pilt:

 

635030314423204254_full.jpg

635030314430694683_full.jpg

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kui kõik muu samaks jätta ja vahetada ära plokikaas on auto umbes 5kw võimsam.

 

Kas ta pöördesse käib korralikult ? 6000+  

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuule, kellade plokk oli väidetavalt ärandatud. Ühesõnaga ei ole pildis kirjeldust, kui poordesse ta käib.

Ma ei ole ka kindel, et peal on 885 kaan aga pritse paistab uuem, on ka lambda ja uuemad pistikud.

Ei ole ka veel aju välja kaevanud, et tuvastada milline see on.

 

Teie ilmselgelt mõtlete 731 kaant ja 2.3 nukka, et kõrgem surveaste saada?

Ma ei suutnud ka plokilt tuvastada 2.7 kirjet, et veenduda milline kompott see on.

 

Ei ole ise aastaid m20 enam katsunud ka, kui nookuri saan siis katsun ta laiali võtta.

Midagi väga keerulist m20 ei olnud meenutades vanu aegu.

 

Alar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

1986a 325e-l ongi juba Motronic juhtimine ja uuem pritse ! Sellel on küll natuke teistsugune tühikäigu mootor, kui 325i-l

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kaan on kindlasti teine, 325e ja 325se olid ju 4 nn liugepinnaga nukal?

Tuledevahetusega eks ole näha mis teeb ma ei julge karanteerida hetkel, et autot taastama hakkan.

 

Kere on veel tegelikult üsna hea, roostet on aga jäi mulje et keegi ei ole karpe b vastu vahetanud, ehk ka mitte muud jura teinud.

Samas stangel on kasutatud "parandamiseks" klaasfiibrit, kes teab kus seda veel on.



Kena masin :) Vana teema leidsin ka ülesse: http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=46527&hilit=325e

 

 

Kui nookureid vaja siis ma leiaks oma varudest mõne kasutatu ka. Isiklikult organiseeriks sinna originaaltuled või siis tavalised luubid, need angel eye'd ei lähe kohe mitte :D

Tänud teema eest! (Y)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuradi kehva lugu küll, nagu teemast välja lugesin siis on peale istutatud lihtsalt 2.5 mootor. 2.7 oleks tundunud huvitavam.

 

Alar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Lihtsalt 2.5 pole üldsegi paha mootor..

 

Huvi vabalthingavat tuunida tasub M52B28 väntvõll ja 2.0/2.7 kepsud ligi võtta ;)  

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ei väidagi, et halb mootor on. Isiklikult endale meeldivad veidi uuemad, kupee kere on ka olemas millele midagi põnevat peale panna.

Veidi mõtlen asja üle, katsun mootori käima saada. Siis aega mõelda kas üritab taastada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Veidi lahti nokkinud seda agrekaati nüüd. Teise silindri väljalaske nookur on puruks, nookuri varras on jube kinni.

Ehk kuidagi saab ta sealt kätte, eks kannan ette siis, võibolla kellelegi pakub huvi.

 

Alar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ühesõnaga nookur on vahetatud, mehaanliselt peaks mootor töövõimeline olema.

Samas, et põnevust jätkuks siis silinder või kaks on tagant ära, kahtlustan ise pihusteid.

 

Suurem probleem on välja mõelda kas pihustid ise on ära või on asi juhtimises kinni.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kontrolli sellr silindri surve ka üle, mille nookur puru oli. Pidavat teinekord nii pahasti minema

see nookur, et kuigitpidi lööb klapi kõveraks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Selle variandi hammustasin läbi, surved olid kõigil ühtlased. Nüüd auto käib kõigi kuuega ka või ausalt tunnistades ei käi ühegiga. Seoses sellega et mootori juhtmestikust suitsu tõusis ja auto ei ole nõus ilma täkku andamata (otse kapotialt) käivituma. Otsustasin igaks petteks mootori juhtmestiku maha nokkida.

 

Lühises oli tühikäigu mootori mass, oma enda vooluga, sai uus juhe vedada ja muid murekohti otsida ning lappida.

Samas olen üsna kindel, et starteri probleem sellega ei lahene, loogiline oleks kadunud mootori mass, kui juhtmestik enam põlema ei ähvarda minna siis saab otsida edasi.

 

Autol oli küljes ka üpris huvitav radiaator ning paisupaak. Võibolla keegi oskab täpsemalt kommenteerida kas 2.0 ja 2.7 (2.5) olid radikad sama suured. Real oem-is oli pilt üsna segane ja ei suutnud välja mõelda päeval seda.

 

Alar.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Pole teemas eriti laineid löönud. Autot on üsna piisavalt kopitseda saanud ja ilmselgelt tema aeg minu käes hakkab ümber saama.

Eks teine kakles visalt vastu ka, probleeme tekkis kiiremini, kui korda teha jõudis.

 

Autot proovides lõppes kõigepealt sidur ära, täpsemalt siis ei lahutanud enam (töötava mootoriga käike sisse ei saanud).

 

Sai siis sai kast alt nokitud, selgus et korv oli pooleks läinud. Täpsemalt siis pool tööpinda koguaeg vedas kaasa.

Antud hetkel oli võtta kasutatud ketas ja korv, ning said need külge.

 

Kuna asi toimis sai mõni tiir sõita proovitud, ja oh õnne esimene käik andis saba. Käiku esimeselt teisele lapates käis ragin korra läbi ja ei olnud enam esimest.

 

See siis on lühike kokuvõtte kuidas uus kast autole tuli, üldiselt aga teisel oli veermik üsna heas korras kuna aga pagasi ruumist oli võtta ka tagusilla tala puksid siis sai need vahetatud.

Olid teised üpris otsas ka, ju oli ammu aeg ümber saanud.

 

Autole sai veel uus summuti lahendus käepärastest vahenditest, enne kuidagi jube totakalt rippus sealt tagant, ülemistel piltidel on näha.

 

Tagumine stange sai veidi ära lapitud ja üle rullitatud.

 

Ühesõnaga on auto nüüd esteetiliselt ja tehniliselt enamjaolt järjel uuesti.

 

Kuna aga on ajakavas ka palju teisi muresi siis tuleb teine pakkumisele, mine tea äkki kellelgi tegib huvi.

 

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1396658&rhash=926f

 

Klubilistel, kui soovi on võin pakkuda kaasa m50b25 mittekomplektse mootori, lisaks leiab typ188 lsd elemendi ka.

 

Edu Alar.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus