Selleks on vaja mingit elektrijuhet pikkusega umbes 10-15cm.
Igaks juhuks oleks mõistlik panna juhtme vahele mingi kaitse (ise kasutasin 20A tavalist autokaitset mis leidus parasjagu)
Esimese asjana on vaja üles otsida diagnostika pesa. Neid on kahet tüüpi.
Vana tüüp mis oli aastani 1987 (siis tuli väike facelift) ja uuem tüüp mis on faceliftiga autodel aastast 1987 ja üles.
Pesitsevad nad mõlemad juhipool sisselaske kollektori ja õlivarda kõrval.
Vana pesa:
Uus pesa.
Vanemal pesal tõmba kaan maha või uuemal pesal keera kaan maha.
Vastavalt sellele mis diagnostika pesa Sul on, ühenda õiged (punasega märgitud) augud.
Kasuta selleks tehtud juhet millel on soovitavalt kaitse vahel.
Keera võti teise asendisse (süüde sees aga autot käima ei pane).
Selleks et SERVICE tuli kustudata hoia süüdet sees 3-4 sekundit.
Kui hoida 6-7 sekundit siis nullid ka INSPECTION tule.
Võta juhe diagnostika pesast välja.
Enne süüdet veendu et juhe on õigetes aukudes. Vana tüübi pesal on see lihtne, aga uuem pesa on ümmargune sellel natuke lihtsam segi ajada auke. Uuema pesaga on lihtsam kui orienteeruda joonise peal oleva “pacman´i” kujukese järgi.
Kui Sa ei saa tulesid ära kustutada või need lähevad paari päeva pärast uuesti põlema siis on spidobloki patareid läbi. Ei old vajadust uurida nende täpset asukohta, aga asuvad kuskil spdio taga, niiet nende vahetamiseks peab rooli eest võtma ja spidomeetri koos kõigega välja kakkuma.
Mul (vana tüübi pesaga) toimis asi ilusti ja arvan et toimib ka teistel.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Selleks on vaja mingit elektrijuhet pikkusega umbes 10-15cm.
Igaks juhuks oleks mõistlik panna juhtme vahele mingi kaitse (ise kasutasin 20A tavalist autokaitset mis leidus parasjagu)
Esimese asjana on vaja üles otsida diagnostika pesa. Neid on kahet tüüpi.
Vana tüüp mis oli aastani 1987 (siis tuli väike facelift) ja uuem tüüp mis on faceliftiga autodel aastast 1987 ja üles.
Pesitsevad nad mõlemad juhipool sisselaske kollektori ja õlivarda kõrval.
Vana pesa:
Uus pesa.
Vanemal pesal tõmba kaan maha või uuemal pesal keera kaan maha.
Vastavalt sellele mis diagnostika pesa Sul on, ühenda õiged (punasega märgitud) augud.
Kasuta selleks tehtud juhet millel on soovitavalt kaitse vahel.
Keera võti teise asendisse (süüde sees aga autot käima ei pane).
Selleks et SERVICE tuli kustudata hoia süüdet sees 3-4 sekundit.
Kui hoida 6-7 sekundit siis nullid ka INSPECTION tule.
Võta juhe diagnostika pesast välja.
Enne süüdet veendu et juhe on õigetes aukudes. Vana tüübi pesal on see lihtne, aga uuem pesa on ümmargune sellel natuke lihtsam segi ajada auke. Uuema pesaga on lihtsam kui orienteeruda joonise peal oleva “pacman´i” kujukese järgi.
Kui Sa ei saa tulesid ära kustutada või need lähevad paari päeva pärast uuesti põlema siis on spidobloki patareid läbi. Ei old vajadust uurida nende täpset asukohta, aga asuvad kuskil spdio taga, niiet nende vahetamiseks peab rooli eest võtma ja spidomeetri koos kõigega välja kakkuma.
Mul (vana tüübi pesaga) toimis asi ilusti ja arvan et toimib ka teistel.
Tegutsemine omal vastutusel!!
Edu