Hüppa postitusse

baierlane

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    13
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Profiili info

  • Minu autod
    325i

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja baierlane saavutused

Õpipoiss

Õpipoiss (3/14)

  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Vestluste alustaja
  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem

Hiljutised märgid

0

Reputatsioon

  1. Leidsin uurimise käigus Pfeba paketi / BMW E30 algusaastate aero detailide valiku. Antud küljelaiendid peaksid sobima nii sedaan kui ka kupee kerele. Ei sobi cabriole ja IX-le on kirjas.
  2. Pakkuda müügiks Pfeba küljelaiendid. Kaheosalised (juhiuksest ette on üks osa ja tahapoole teine pikk osa). Peaks olema mõeldud pre-facelift E30 kerele. Tundub, et sobib nii kupee kui ka sedaan. Pead ei anna ja 100% kindel pole, selle jaoks on pakkuda pealt tootmiskood. Peal mudeli number: Pfeba Schweller teil no 177/2. Tegemist paksust abs plastist elastsete ja tugevate detailidega mitte mingi peenike klaasfiiber pullikaka.. Värv matistatud kunagi aastaid tagasi, aga värvimiseni ei jõudnuki. Minu mõistus ei lubanud keresse auke puurida ja nii nad seisma jäidki üle aastakümneks. Keegi soovib siis saadaval. Pilt ühest poolest, teine samaväärne enam-vähem midagi peita pole. Mõned pildid on autode küljes paigaldatud praeguse hetke uurimustööna. Leidsin ka mingisuguse Pfeba omaaegse aeradünaamilise paketi brožüüri infoks. Hind 300€. Tartumaa. Järeletulemisega.
  3. Kui tervena komplekti ära ei müü siis olen huvitatud küljelaienditest. Ps kui huvitatud kunagi.
  4. Originaal lip spoiler pakkuda. Pildil kõige vasakpoolne. Hinnaks 17€.- Heas seisus. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-doors/Europe/325i-M20/LHD/M/1986/may/browse/bodywork/rear_spoiler_single_parts/
  5. baierlane

    E30ne reklaamid

    M Power ´90 - Uus baas edasisteks võitudeks. Aasta 1990 DTM sarja teamide autod
  6. baierlane

    E30ne reklaamid

    Kõva 325i reklaam omast ajast.
  7. baierlane

    E30 tootmisarvud

    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Z1 E30 tehnika baasil suures osas. Tagasild mingi ulme multi-point ainult.
  8. Kes veel ei tea siis olemas ka ilusam, lihtsam ja mugavam versioon realoem-st. bmwfans.info
  9. Leidisin ühe lehe, kus üleval tohutus koguses .pdf faile. Manuale, juhendeid ja igast muud kraami päris paljude autode kohta. Millegipärast aga kahtlen selle lehe püsivuses niiet kui kellegil midagi vaja oleks mõistlik kohe regada ja alla tõmmata.. www.scribd.com Needsamad Haynes´i manualid ka seal saadaval.
  10. baierlane

    Kes disainis E30-e?

    Claus Luthe Sama mehe käe alt siis pärit E28, E36, E32, 8er ja E34. http://en.wikipedia.org/wiki/Claus_Luthe
  11. Samad asjad inglise keeles. fuseboxlist.gif fusebox.gif
  12. Selleks on vaja mingit elektrijuhet pikkusega umbes 10-15cm. Igaks juhuks oleks mõistlik panna juhtme vahele mingi kaitse (ise kasutasin 20A tavalist autokaitset mis leidus parasjagu) Esimese asjana on vaja üles otsida diagnostika pesa. Neid on kahet tüüpi. Vana tüüp mis oli aastani 1987 (siis tuli väike facelift) ja uuem tüüp mis on faceliftiga autodel aastast 1987 ja üles. Pesitsevad nad mõlemad juhipool sisselaske kollektori ja õlivarda kõrval. Vana pesa: Uus pesa. Vanemal pesal tõmba kaan maha või uuemal pesal keera kaan maha. Vastavalt sellele mis diagnostika pesa Sul on, ühenda õiged (punasega märgitud) augud. Kasuta selleks tehtud juhet millel on soovitavalt kaitse vahel. Keera võti teise asendisse (süüde sees aga autot käima ei pane). Selleks et SERVICE tuli kustudata hoia süüdet sees 3-4 sekundit. Kui hoida 6-7 sekundit siis nullid ka INSPECTION tule. Võta juhe diagnostika pesast välja. Enne süüdet veendu et juhe on õigetes aukudes. Vana tüübi pesal on see lihtne, aga uuem pesa on ümmargune sellel natuke lihtsam segi ajada auke. Uuema pesaga on lihtsam kui orienteeruda joonise peal oleva “pacman´i” kujukese järgi. Kui Sa ei saa tulesid ära kustutada või need lähevad paari päeva pärast uuesti põlema siis on spidobloki patareid läbi. Ei old vajadust uurida nende täpset asukohta, aga asuvad kuskil spdio taga, niiet nende vahetamiseks peab rooli eest võtma ja spidomeetri koos kõigega välja kakkuma. Mul (vana tüübi pesaga) toimis asi ilusti ja arvan et toimib ka teistel. Tegutsemine omal vastutusel!! Edu
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus