Hüppa postitusse
Postitatud
comment_10746

Niisiis et ise suht algaja e30-ne pealt,et kunagi ammu oli mõttes juba e30 soetada endale aga see plaan jäi sinnapaika ja sai ostetud e36.Siis tuli see aasta esimene lumi maha ja omakorda oli taga slikid all ja sai siis tehtud väikestviisi avarii ja hakkasin autot juppidena maha müüma.Sealt tuli ka mõte et ostaks e30 kupee kere seda otsisin mingi kuu aega ei viitsinud ka eluhinda maksta.2 nädalat tagasi läksin romulasse vaatama,mis sõber teeb ja seal oli ühel meesterahval auto remondis ja küsis mu käest et kas ma e30-et ei taha osta.Ma sellepale et miks ka mitte et kas sedaan kerega või kuppe ,minu õnneks oli kupee sai seda kohe ka vaatama mindud auto oli kuskil maja taga tal sambla sees ja männipuude all juba 2 aastat seisnud või isegi natuke rohkemgi.Auto oli siis täiesti komplektne mootoriks oli tal vanematüübi 2.5 125 kw millel pidavat olema saaled läbi.Siis hakkasime hinnast rääkima ja ütles mulle et 3 kilo siis võid ära viia noh ma mõtlesin et selle eest autot küll ja isegi peale et suht odavalt sain aga noh seda saate teie öelda kas oli odav või mitte.Endal siis garaazi nurgas seisab 2.5 141 kw ja tuli mõte et panen selle peale ja nüüd seal vaikselt hakkan seda peale panema nüüd ootan aind e34 karterit.Rohkemat ei oska edasi midagi öelda.

Väljast siis niipalju et roostet pm. polegi,kõrvaistujapoolne tagumine tiib on aind äärest läbi roostetanud ja seest koobas ka.Juhipoolsel koopal on õrnemalt roostet.

Põhi on täiesti korras,no täiesti korras ei ole et sellessuhtes et läbivat roostet ei ole aind mingid osad rooste plekid.Üllatuseks tuli seegi et ennem seisma jäämist on autol vahetatud amordid kondid ja muid vidinaid et kui põhja alla sai garaazis vaadatud siis läikis kõik vastu.All on ka tutikad lamellid.

Seda ei oska öeda kas on preface või facelift kuna vabandan et selle kohapealt loll olen aga ma sellest ei jaga kuda te seda vaatate :arrow: :shock:

Seest niipalju et sinist värvi tavaline sisu ,üleval on see check kontrolli asi,el peeglid ja rohkemat nagu lisavarustust pole mu teada :D

Mainimata jäi ka see et auto siis 1986 aasta.

Kui kellegil pakkuda on siis ostaks musta laepolstri.!

Pildid proovin ka mingiaeg ära teha praegu mingid pildid on aga pole just kõige paremad.Kui midagi soovi veel teada on siis aga palun küsige ja avaldage arvamust,ega see paha tee.

Siin ka siis paar halvemat pilti aga proovin lähiajal paremaid pilte teha.Vabandan ka garaazi segaduse päras pole aega oldn koristada.

http://fotoalbum.ee/photos/trialboy/sets/1081597/?page=lastpage

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_10684

niisiis eile õhtupoole leidsin aega ning panin mootori peale ära täna siis hakkan käigukasti alla panema.

Ja juhtmesüsteem tuleb ka paika panna kuigi eriti tark selle kohapealt ei ole :arrow: :?

Nii avastasin eile ,et uued amordid või asjad,igatahes tagumine parempoolne oli pooleks.

Rohkemat pole praegu üllatuseks midagi tulnud.

  • Autor
comment_10668
väntvõlli asendiandur? Kuna see vana variant, siis käigukasti küljes olev(ad) andurid?

et sellessuhtes et mootoriks on M50B25 ehk sisi 2.5i 141 kw .

mootor oli täiesti komplektsena peale pandud ja tuli töötavalt autolt et vaevalt vända andur . ?

comment_10666

ei maksa asja ajada ülemäära keeruliseks, endalgi oli sama probleem esimesel

korral, aga see asi on nii, et kui pumpa taha ei tule, ei teki ka sädet kuna

süütepool peab saama särtsu pumba releelt. Niiet pead üle vaatama pumba

juhtmestiku. Enam väga ei mäleta kuidas asi oli aga vist oli sedasi, et

Engine relee ja pumba relee on omavahel ühenduses.

Autodatas on asi kenasti joonisel näha mis ja kuidas olema peab. :)

  • Autor
comment_10665

ok eks katsun täna mingiaeg vaadata mis saab siis.Aga kas asi mingi juhtme ühendamis teemas seal ei või olla et ühe skeemi järgi mis ma tegin siis mul jäi nagu pm 4 juhet üle.õhtal saan öelda pini numbrid ja värvused ka mis üle jäid.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_10563

Niisiis äkki keegi oskab aidata ja öelda mis juhtmetega ma pean ühendama need neli juhet (e30 kaitsmeplokist tulevad juhtmed)

Pin 2 ( sinine/kollane)

pin 20 (pruun)

pin 11(sinine/valge)

pin 10 (lilla/roheline),ehk oskab öelda keegi et milliste e36-e mootori juhtmetega ma pean need ühemdama kokku.

  • Autor
comment_10497

Bensupumba juhtmed asjad olid kõik ilusti ühendatud ja korrras ei tea milles asi küll.

On võimalus auto ka ära osta mõne normaalse hinnaga,kuna endal hetkeseisuga enam aega pole sellega tegeleda vaja koolis käija varsti ka eksamid tulekul niiet pole erilist aega ega sissetulekut muidu jääb auto lihtsalt ootama aega mil kool läbi ja niikauaks jääb garaazi seisma.

  • Autor
comment_10442

niisiis,et ei tea kas see vastab tõele või mitte aga üks tuttav ütles et äkki on sellel bensupumbal mingi löögiandur,et lööb selle välja ja sp ka ei tööta pump et kas siuke asi on üldse bemmil või mitte ise küll ei tea et oleks.

Oskab keegi midagi öelda selle kohapeal?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.