süütusakslane Postitatud 11. jaanuar 2013 Jaga Postitatud 11. jaanuar 2013 (muudetud) Tere, tekkis siis selline küsimus , et millest 2kw erinevus tuleb, kas ajust või millegist muust? Ise oman facelift e30 m10b18 316i 75kw aga preface oli sama mootoriga 318i nime all ja 77kw. Andmed wikist M10B18 1766 cc 75 kW @ 5,800 rpm 140 Nm @ 4,500 rpm 1985–1988 M10B18 1766 cc 77 kW @ 5,800 rpm 145 Nm @ 4,500 rpm 1980 Muudetud 11. jaanuar 2013, muutis süütusakslane Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
süütusakslane Postitatud 11. jaanuar 2013 Autor Jaga Postitatud 11. jaanuar 2013 Ise küsin, ise vastan Uurisin asja ja äkki tuleb erinevus sellest, et 316i m10b18 on ainult katiga variandid, aga 318i on ka ilma katita variante. Äkki sealt see 2kw erinevus tulebki? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54688 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 11. jaanuar 2013 Jaga Postitatud 11. jaanuar 2013 Vanematel masinatel on mitte nii ökonoomsusele suunatud sissepritse ja kõrgem surveaste. Ehk siis 10,1:1-le ja Bosch K-Jetronic vs 9,5:1 ja LE Jetronic. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54702 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
süütusakslane Postitatud 12. jaanuar 2013 Autor Jaga Postitatud 12. jaanuar 2013 1984 - 1985 318i M10B18 Engine Specs Compression ratio: 9.0:1 Fuel injection type: Bosch L-Jetronic Nagu näha on andmed erinevad netist otsides. Äkki on kellelgi mingi tark raamat olemas õigete andmetega! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54705 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 12. jaanuar 2013 Jaga Postitatud 12. jaanuar 2013 Mõlematel on Bosch L-Jetronic Kilovativahe on täpselt sellest, mis sa ise pakkusid, ehk siis katalüsaator. PREFACELIFT 318i 77kw 318i KAT 75kw FACELIFT 316i KAT 75kw Enamlevinud lahti lastud kõlakas kilovativahe kohta puudutab 325i masinaid. Kõik need pre facelifti ja facelifti samade mootorite vahel olevad erinevused (nukk, kolvid jms) ei põhjusta seda ühe kilovatist võimsusevahet nagu siin koguaeg igalpool räägitakse. Võimsusevahe on seotud katiga, lihtne - 125kw on katiga ja 126kw ilma katita mootor (ka facelifti 2.5i mootoriga autosi hulgaliselt ilma katita toodetud ja seega on nad 126kw) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54708 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 12. jaanuar 2013 Jaga Postitatud 12. jaanuar 2013 (muudetud) 1984 - 1985 318i M10B18 Engine Specs Compression ratio: 9.0:1 Fuel injection type: Bosch L-Jetronic Nagu näha on andmed erinevad netist otsides. Äkki on kellelgi mingi tark raamat olemas õigete andmetega! Ma seda raamatust siia kirjutasingi. Vaadake esimese m10b18 aastaks on pandud 1980. See oli E21 peal ja paaril esimesel aastal E30 peal. Muudetud 12. jaanuar 2013, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54715 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
süütusakslane Postitatud 12. jaanuar 2013 Autor Jaga Postitatud 12. jaanuar 2013 Ise jääks ka selle kati variandi juurde. Tundub kõige loogilisem! Ei tahaks nagu uskuda, et tõesti 2kw pärast muudeti surveastet ja sissepritset. Vot ei oska täpselt öelda, mis elu see mootor e21 ajal elas, ise uurisin rohkem e30 kohta. Põhimõtteliselt sain siis oma vastuse. Tänud vastamise eest! Tegelikult tekkis veel üks huvitav küsimus. Kas keegi on proovinud m10b18-le peale sokutada m10b20 sisselaskekolle? Ei tea, mis elu see mootor elama võiks hakata. Visuaalselt tundub see kolle palju paremate ja lühemate õhukanalitega olema. Drossel on ka veits suurem. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54725 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 12. jaanuar 2013 Jaga Postitatud 12. jaanuar 2013 Kuskilt nagu meelde jäänud millegipärast, et m10b20 suht vähe saada ja pidavat olema väga hea mootor turbo peale panekuks, et formel 1 kasutatud...? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54735 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 12. jaanuar 2013 Jaga Postitatud 12. jaanuar 2013 (muudetud) Ise jääks ka selle kati variandi juurde. Tundub kõige loogilisem! Ei tahaks nagu uskuda, et tõesti 2kw pärast muudeti surveastet ja sissepritset. Vot ei oska täpselt öelda, mis elu see mootor e21 ajal elas, ise uurisin rohkem e30 kohta. Põhimõtteliselt sain siis oma vastuse. Tänud vastamise eest! Tegelikult tekkis veel üks huvitav küsimus. Kas keegi on proovinud m10b18-le peale sokutada m10b20 sisselaskekolle? Ei tea, mis elu see mootor elama võiks hakata. Visuaalselt tundub see kolle palju paremate ja lühemate õhukanalitega olema. Drossel on ka veits suurem. Muudeti mitte 2kw vaid sellepärast, et uus sissepritse polnud enam mehaanilise pritsepeaga. Asi selles, et uuem on ökonoomsem. Võimsus lihtsalt langes 2kw sellega seoses. Millal see katalüsaator paigaldati, äkki see juhtuski korraga ? Muudetud 12. jaanuar 2013, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54742 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 12. jaanuar 2013 Jaga Postitatud 12. jaanuar 2013 Kuskilt nagu meelde jäänud millegipärast, et m10b20 suht vähe saada ja pidavat olema väga hea mootor turbo peale panekuks, et formel 1 kasutatud...? Vormeli peal oli 1,5 liitrine turbomootor. F1 reeglid ei lubanud töömahtu üle 1,5L turboülelaadimise korral. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54743 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
süütusakslane Postitatud 12. jaanuar 2013 Autor Jaga Postitatud 12. jaanuar 2013 e21 oli vb tõesti selle vana pritsesüsteemiga, aga e30 m10b18 on ju old ikkagi koguaeg sama pritsega mis minu 316i. Ehk siis e30 vahe peaks ju ikkagi tulema kati olemasolust. bmw 2002 turbo peal oli vist ka see m10b20. Ehk siis 2liitrine ja turboga ja mootori tähis oli m31. ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4595-m10b18-75kw-vs-77kw/#findComment-54744 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse