Hüppa postitusse
Postitatud
comment_51716

Tere sats,

Mõtlesin siis ka suures agoonias ja jääknähtude kiuste teha oma riistale ka konto, kuhu saab kirja panna nokitsemist.

Nagu pealkiri juba reedab siis tegu universaalset tüüpi BMW, maakad kutusvad ka Spesial Edisjöniks seda.

Tehas tegi ta pealkirjas mainitud kuupäeval valmis ja mul on kuri kahtlus, et ta meie maalt uuena ostetud.

Arvele on meie Aljoosade Rehääb Keskuses võetud esimest korda 26.04.1994 seega võis täitsa uus olla kui keegi ta poest siit sai.

Ühesõnaga kui keegi teab kindlaid asimuute, et on jah kõige esimesest BMW esindusest Eesti ostetud siis ärge pidage paljuks mulle ka köhida.

Leidsin ta kell üks öösel õllese peaga netist, tänu jututoas logelevale kasutajale nimega Magnus vst :rolleyes:

Saatsin sõnumi, et homme tulen peale tööd järgi ja kotis ta oligi.

Bussiga Tartusse, Emajõe kallastel kiire ring, enamvähem meeldis, paar tingliku numbrit maha ja lepingud vormistatud.

Koju sõites julgesin isegi Põltsamaa kalonkade ääres kinni pidada ja kaeda mis jama seal juhtsillas nii väriseb.

Esi rehvid olid ikka seest päris traadini välja näritud juba, see rinka seade sai ära kärmelt parandatud, kuigi sillas lõtke ei ole siis varsti saab sinna paar sada magama panna eniveis...

Väljast on lähemal vaatusel asi ikka päris nutune, kohe näha kaua meie maal vedelenud, värv on nii ära poleeritud, et minuarust hakkab katusel juba fritsude tehase grunt vastu tulema varsti.

Kerel pisikesi mõlgikesi ka ikka leidub, siinkohal suur-suur aitähh headele inimestele perklates kes ikka pea laiali otsas uksi jalaga lahti lükkavad.

Vaasja on remontinud küünelakiga miskit värvikahjustust tagumise kongi akna all, see hakkab ka heaste silma.

Esi stange on kuidagi tavaliselt ees, aga vahed on paigast ära ja põlles on 50mm diameetriga posti jälg :@

Logaripikendused olid puudu, need sai Ühendatud Mootorist uued, kusjuures kõige odavam pakkuja, t näitab alati veerandi jagu.

Läksin ostsin uue anduri, hakkasin vahetama vaatasin - puha lahti jäetud pistik - Vaasjale viis pihku jälle.

Visco on õhtal ja ilmselt ei tahetud mulle tulemeid presenteerida õigesti, aitähh veelkord, okei siis tuli suur kihu see pistik ära ühendada mis sai ka tehtud läbi ussi peenise, küll 1,6 mootor ja peaks olema iga asi irmus lihtne ja lumme lasta teha aga no ei pääse oma kämmaltega sinna ligi...

Ühendatud ta sai ja veendusin ikkagi selles, et t andur on oma kõverate presenteerimisega ikkagi hädas aga selle aja peale oli mul juba tabel omal nii ees ja andur on senimaani vahetamata...

Eix-i käest sai paar vidinat roolialla tellitud, kuna vana oli mingi suure Vaasja Reivi käigus pilbasteks löödud, sai pandud padjatu variant esialgu, nüüd tagajalgu sain erxx-i käest padjaga variandi mille see roolisamba ja katte vaheline vahe peaks väiksem jääma.

Oolsou saatis erxx mulle üli timmi rooli ja päikeseloojangu asemele ka uue numbreid näitava ekraani.

Ka rooliümbris plastikud tulid samast august uued, aitähh veelkord - selgeltnägijast kaasa tundis valukrimasse mida oli saatja pakkides tundnud :D

Siis kohalikud Ohtu mehed lajatasid ka peotäis puuduvaid plastikuid kapoti alla ja tagaluugi hingede peale, pluss õunisin sealt ka töötavad kellad rooli taha vaatamiseks.

Õli vahetasin ka ära igaks petteks, kuna vana oli sama viskoosne kui must kraanivesi. Summuti käis vastu tagumist põlle ja selle kinnitamisel korralikult selgus, et pole enam midagi kinnitada eriti... Sai sinna pandud koralik roosteta vw oma :P

Sisse sai pandud poolsünt Likviid molü, tiks jäi küll väiksemaks aga ära ikka ei kadunud, deem ma nii lootsin kaduvat, jee vrait :lol:

Külmast peast võtab ikka eriti träna tiksu sisse mis mootori soojenedes kaob - aga siiski, pöördesse läheb kenasti ja aru ma ei ole taiband millest see külmamootori varieeruva valjudusega tiks tingitud on. Mehaanikud on arvanud siiamaani, et midagi on persses

Ülla ülla...

Tagasilla puksid on ka juba riiulis sest vanad ei ole enam väga talas sees eriti, differ teeb ka häält aga veel ei tea kas viitsin jäärajakalt LSD maha rookida ja sinna talveks alla rammida või jah.

Typ 188 ajab siin isegi suuremad hetekad nii õhevile, et peaks ka proovima äkki saab ka mingi pisema ereka.

Asoo jah rämedaks tuunimiseks läks ka vahepeal, kuna ohtu meestel olid Hella pläkk suunatuled üle siis need sai ka hammaste vahele visatud.

Rohkem ei teagi midagi öelda, tasasel hool läbi ebatasase teelõigu minnes, käib miskine imelik kõrin roolisambast läbi, seekord olin ise spetsialist ja panin diagnoosi ise - seal on ka persses midagi.

Tegemist on jopaki matt kui palju.

Riist ise siis sisaldab, rooli võimendajat, el. luuki, elektriseeritud esiakende tõstemehanisme, tagumised on siiski jõulisematele kuttidele kruttimiseks jäetud, istme soojendused on ka, nupud vähemalt on aga mune soojaks pole saanud, ilmselt on seal ka midagi persses.

Juhiistme külg ja istmepadja külg on katki nagu enamus violet sisuga autodel. Sportistmetest mõningane rõõm siiski on aga noh...

Kui kellelgi on Violet sisu detaile üle millel ei ole ühtegi defekti siis ma elan Keilas teile teadmiseks, võite ka pm. kasutada, iga joodiku era lõbu kuidas teadvustada mind.

Miskine vaasjalik käetugi on sees, prügikast on alalõpmata täis ja ei ole ruumi sinna panna, seetõttu on ka sisse jäänud momendil, pluss on keerulise lapsepõlvega kommnoor sinna pannud ka pika valgusdiood lambi, õnneks on tal olnud kruvid ja ka aru see panna ilusti läbi keskonsooli (L) tänkju veri meni for tätt.

Must lagi on reiv lisa, bbs 15", koeravõrk ja pagasiruloo - sinna peale on nad ka terve perega oksendanud millegi pärast.

On keegi sellist asja kuidagi puhastanud ?

Elustiili lisadest on kärukonks mille pistik isegi töötab laitmatult ja kõik tuled põlevad selles järjekorras kärudel nagu nad peavad.

Üks taga vedru on ka pooleks ülemisest keerust aga sõitu ei sega ja kõrgust on ka rohkem kui penikoorma jagu.

Vedrud teised olemas juba aga jälle ei ole aega leidnud suure jooma vahelt neid külge pinnida.

Õks pioneer lubas ka 87a pre feislifti põlle lisa tuua, siis saab selle järgi rämedamalt haamrit näidata põllele.

Pikemas perspektiivis tuleks ta üle ka värvida aga see on juba tuleviku muusika.

ARK miskid lõvid on ta oma kogenematus värvipimeduses tumesiniseks ristinud kuigi tegelikult ona ta [size=3]SCHWARZ-MICA METALLIC (347)[/size]

Type

Value

VIN CL55245

Type code AJ11

Type 316I (EUR)

E series E30 (5)

Series 3

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour SCHWARZ-MICA METALLIC (347)

Upholstery (0492)

Prod.date 1993-11-16

S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Power steering, engine-speed-dependent

S240A LEDERLENKRAD Steering wheel, leather

S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Central locking with anti-theft system

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror, driver lock, heated

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Luggage compartment net

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests mechanically adjustable, rear

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U Revcounter,km/h speedo,analogue clock+EC

S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator

S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse

S675A BMW SOUND SYSTEM Sound system

S681A DACHANTENNE Roof antenna

S799 E30 INDIVIDUALSERIE 92

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria

Mingi selline paturegister peaks seal küljes kõik olema :BMW:

Lahmin miski hetk mingi valokuva ka, siis saate teada milline E30 touring on :beer:

med_gallery_219_63_731815.jpg

med_gallery_219_63_445456.jpg

Side lõpp

Muudetud , muutis Metalheart

  • Vastuseid 59
  • Vaatamisi 8,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Metalheart
    Metalheart

    Nii, täna vahetas üks pädev hunt tagavedrud ära Alla läks lesfjörss või mingi selline mitte odav jorss. Omal oli juba kerge viina maitse suus, et sai maheda vsiki raha vedrude alla pandud ja lauaka

  • No andis lugeda loe juba nagu 6htulehte .Pildilt paistab viisakas olema kyll.Noor juht oled ka veel v6i?

  • Jõudu autoga, tundub täitsa elujõuline olevat. Kirjastiilil pole ka häda midagi, ongi huvitavam lugeda

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_73065

Nii apteit kah vahele.

 

Raha on kõik nüüd jälle kulutatud aga see selleks, õllepeale see vähemalt ei läinud.

Näeb silmaga ka kasu, mitte ainult uroloog puhtaid neere.

 

Vahetatud sai:

 

V.E ukse piraaja

Tulede lüliti (bena pidi juba ammu ainult päeval tabelisse kirja panema, et öösel sõita)

T.P keskluku mootor

 

Eile, keerates kodutalu eest rajooni peatänavale - käis siuke sümboolne litakas.

Teadsin, et tagumises ühes väljundvõllis on lõtk ja ootasin selle purunemist juba piki silmi aga sõit jätkus.

Keerasin aga otsa ringi ja vahetasin riista, sai kahepedaalilise vauxhalliga rida pandud.

Hommikul tööl siis spetsnaas tegi selgeks, et väljundnui on terve nagu purikas oma (lõtkuga) aga saba andis diffri taga olev topsihoidja.

 

Plinn, hujakk.

Paldiski rajooni mehed aitasid imekähku hädast välja.

Siimu aitäh, pold mehel endal - aga pruudil olla old ja toodi veel tõstuki kõrva ära ka :)

 

Selle allakukkumisega sai mudugi kiiruselugemis pistik ka viga, see mure lahenes koduste vahenditega.

Teadsin, et vesnaa pesumasina ABS süsteem toimib sama asja pealt - ning sellest ehitasingi uue.

 

Spetsnaas pani külge ja rafinatu sõit jätkub.

 

 

memo end

AL

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_77283

Nii, vahepeal on muutunud niipalju, et mingid mehed on mo riista ära kaenud. Akukast on nahka pandud ja purihambad on ka tagapõllest tüki saanud. Esitiivast on ka kellegi needus läbi reivinud. Terve garaaz on miskit rulli epopalki täis, peaks hakkama laduma kereleB-)

Eile käisin rattaid sebimas:-B

Burdast valin uut värvi riistale;-) seniks elagu seks...

  • Autor
comment_77321

Kui mõni mees omab korralike roostevabu üksi ja tahab omale õlut osta siis ps.

kui tehase hermetsi vahele pole rooste jõudnud ja uks on ukse kujuga siis võib isegi helistada ja pakkuda: 56215118.

Kui sul on kasvõi üks uks paku ikka, ehk saan autojao kokku.

AL

Muudetud , muutis Metalheart

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_81796

Nii, see riist on seisnud aia ja aja taga juba 2 kuud.

Lihtsalt seisab ja pole vahendit, et riistale elu puhuda momendil.

Igasugu majarisuga seonduv viib kotist kogu reservid.

Seega olen oodatud pakkumistele.

 

Auto nagu M40B16 ikka, külmast peast on pool minti klõbinat.

Õli vahetasin Castroli vastu ja klõbin jäi väiksemaks, 50km proovisin mingi King Audio õliga sõita, seega suht alles vahetatud Castrol sees.

Samas see klõbin on mind saatnud senikaua kui mul see riist  on olnud.

All on momendil Good Year UG naelad, miskite exip kärgedega.

Rooste on seismisega eriti välja löönud:

 

Esitiibadel ja ustel (kaks tagaust on olemas , üks enamvähem . teine vähem,  korras) 

Esitiivad on ka olemas mis saab kaasa (plastikust - eriti erutav eksju :) 130€ oli tk. )

Samuti on olemas üks sportiste kust saab nii polstri alused poroloonid juhiistme jaoks kui ka raami.

Raamil on esimene vasak kinnitus otsakeevisest lahti (külje oma - istmepõhja küljes)

Saab ka kokku keevitada aga ise arvasin, lihtsam olevat uus raam ja natsa ümber teha p.e - v.e -  pole mingi kunsttükk.

Kaasa saab ka riistaga M-tekk tagastange + küljelaiendid. (EPO) :)

Esimene M-tekk (EPO) on juba küljes.

Tagapõlles - nn. akukasti põhi ja nurk vaja välja vahetada.

Kodukootud BOSCH pläkk tuled on ees, seal on ka vähe vahvamad pirnid koos ballastidega. Bosch ju metall reflektoriga ja siis pole muret, ainult põleta :)

Ees on tal elekter aknad - katusel on luuk - ka see on ajamaiga.

Tagumised elektriakende tõstukid ja mingi juhtmenussi saab ka kaasa.

Lisaks on OEM katuseluugi sirm olemas.

Katusel on thule raamid - kõiksugu ämma nodi vedamiseks.

Sees on tal veits teine helitehnika kui tavaliselt.

Esimesed ülemised twiitrid on originaalid ainukesena, alumised ja tagumised +tagumised twiitrid on ka uueks pandud.

Pagasis on helipildi madaldamiseks ka pisike pioneeri element.

Heli ise sai  juba 300€ upgrade, sinna ei kuulunud madala element ja makk.

Makk sai Clarioni hi-end miski ostetud. Taustavalgus hakkas nöökima, aga ma kuulan plaati nagunii koguaeg v mp3 ja pole häirinud.

Sillad vaiksed kuna sai lemfröder jubinad kõik omale, pidurid ka kõik tehtud, kaasa arvatud käsipidur.

 

Heale ostjale saan teha pakkumise ka keretööde ja värvimise peale - 1300€ kokku.

Auto võetakse algosadeks ja teostatakse keretööd, see järel värv.

Värv saab olema korralik aga mitte näituse auto.

Silma riivav ei saa aga näitusele jääb natukene lahjaks vast.

 

Kuna ise olen sinna matnud silla ja piduritega kokku kuskil 300€ kanti , heli u. sama palju, epo kama maksis ka 220€ + sportiste 50€.

 

Siis ootaks pakkumist auto kohta meilile : trykkdesign@gmail.com või siis individuaalsõnumitesse seija foorumisse.

Raua hinnaga ära ei anna, kokkuostja sa ka ära helista sa pakud nagunii vähe:), samas pakkuja pihta ei lööda :)

 

Ma tean, et see loetelu tehtu ja makstu kohta ei huvita kedagi aga mina olen siiski selle raha kulutanud.

Oma aja mis ma olen klapivedrude pollimise peale kulutanud võin ofkoorss korstnasse kirjutada.

Kõike ei loodagi tagasi saada aga pakkumine 300€ kõik asjad ei aja kiima.

 

Auto ise on 93a ja 11kuu toodetud.

Kahe kuu pärast on ta juba Eestisse müüdud.

Ise olen ilmselt esimene kes temaga talvel on sõitma hakanud.

 

Ma arvan, et kogu selle jura ja asja võiks panna 900€ müüki.

 

Kiiret mul ei ole sms laenud tagasi maksmist ei vaja, seega las pedeks sõimamine alaku.

 

56215118 - juhul kui on otse midagi öelda :)

 

Kui on huvilisi siis võin ka pilti teha :)

 

Auto @ Keila

  • 4 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.