Hüppa postitusse
Postitatud
comment_29914

Siin siis see mis sai hiljuti Leedust toodud. See mul siis praegu 4. BMW 3 on müügis ka kui kedagi huvitab. Sai ostetud 65 aastase papi käest kes ostis selle auto 15 aastat tagasi hunniku dollarite eest. Läbisõit oli ostes 200045 km ja ma ei usugi, et see vanake spidot kerinud on. Auto pole talvel kilomeetritki sõitnud ja suvel ilusate ilmadega käis ainult aiamaal koos naisega :?: tagavararatas on tutikas ja polevat kunagi kasutatud. Peal on originaal tehase signa, recaro istmed. Salong väga korras ja puhas. Veermik ja mootor 5+. Stanged, uksed ja karbid on kõik õliga seestpoolt üle tehtud. Olemas kõik teeninduse paberid ja kui neid uurisin siis käis vanake alati juuni kuus teeninduses ja lasi auto üle kontrollida. Kõik õlid on eelmisel aastal vahetatud ja peale seda oli auto sõitnud 240 km. Heaks asjaks on veel blokkdiffer ja sellega asfaldil külg ees sõita on päris lõbus. :lol:

pilt0025xo.th.jpg

img1102medium9eq.th.jpg

img1101medium3id.th.jpg

  • Vastuseid 67
  • Vaatamisi 16,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_18466

NII!!!

Üle kivide ja kändude ning läbi tule ja vee sai siis auto täna valmis. Käisin ülevaatusel ja sain ainult kiita, kui korras on veermik ja kui heade näitajatega on mootor. Kere muidugi vajab veel tegemist aga see hiljem. Kuidas siis kõik algas ja lõppes:

Ostsin M50B25 mootori ja viisin selle remonti, kus vahetati saaled, rõngad, kett, tald ja kõik võimalikud tihendid. Sain mootori kätte, panin peale ja tõin tallinna, et juhtmestik peale panna, siis selgus, et mootor ei käi ringi. Viisin tallinnast minema ja veaks avastasin, et hooratas käis vastu vända kaane polte, hooratast maha treida ja korras. Lasin peale panna juhtmestiku ja peakski korras olema.....aga ei, kuna lasin ka plokki ja kaant maha fresida siis hakkasid kolvid käima vastu kaant....mootor jälle lahti, kolvi ääred natukene maha ja korras....mootor kokku ja.....hirmsalt suitseb ja 100km peale 5l õli :shock: uuesti mehaaniku juurde, kes mu tuttav ja usaldusväärne.....see vahetas klapi juhtpuksid ära, mootor kokku ja.....ikka sama suits, uuesti tema juurde ja küsisin mis värk on? Ta siis jälle mootor lahti ja avastas, et eelmise mehe poolt olid sisse pandud valed kolvirõngad...mootor kokku ja......KORRAS :lol: Helistas umes kuu aega tagasi reedel, et tule järgi, ütlesin, et saan alles esmaspäeval tulla. Siis helistas esmaspäeval uuesti ja ütles, et ära ikka tule ka veel, sest seest põles sisu ära

:shock: ma küsisin, et kas see on nali aga nagu hiljem aru sain siis ei olnud. Põles ära armatuur, uksepolster A-piilari posti kate, laepolster, peegel, kompuuter, mis on laes ja muidugi päikese sirmid ja juhtmestik. Kahju ei olnud muust kui sellest et ikka veel ei saa sõita. Ise läks põlema ja nagu arukas auto ikka, ise kustus ära ka Muretsesin tänu klubikaaslastele uued vajalikud jupid ja ostsin 9kg pulberkustuti ka ja peaks korras olema.

VAHETATUD OSAD:

mootor, käigukast, saaled, rõngad, tihendid, klapi juhtpuksid, kett, keti tald, radikas, pidurivõimendi, juhtmestik, armatuur, pirnid, kaitsmed, rooliotsad, sarniirid, õõtsa puksid, kondid, stabika puksid, pidurivoolikud, pidurikettad, kõik piduriklotsid, käsipiduri tross, siduri ketas, sidurikorv ja vblla nipet-näpet veel.

MIS SAI TEHTUD:

freesitud maha plokki ja plokikaant, 4 labaga jäik ketas, Sachs sidurikorv. Kolvidele klapipesad sisse ja äärest kolbe maha, hooratas kergemals treitud, torukollektor ja omavalmistatud summuti koos simmons viimase pütiga (6-2-1)

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_16099

Vahepeal siis niipalju, et klubi koosviibimisel ühel esmaspäeval muutus bensiinimootor aurumootoriks :P ja kohapeal viga ei tuvastanud. Hiljem selgus, et voolikud mis läksid soendus radikasse olid omavahel vahetuses. Nüüd läheb soojaks ka seest ja mootor ei kuumene üle ka. Siis jõudsin ära vahetada käigukasti ja kardaani vahelise leevendus muhvi, mis piikidega jäärajal sõites alla andis. Peale muhvi vahetamist uuesti rajale ja poole sõidupealt kadus 2 silindrit tagant ära. Kui auto seisma jätsin ei läinud enam käima...küünlad märjad ja mitte üks mats. Kohe garaazi ja igaks juhuks surveid mõõtma. 2 silindril oli 0 :D ja ülejäänutel 4-5...järeldus...klapid pähe! Head uut aastat, sest see juhtus esimesel jaanuaril. Nüüd siis oleks vaja mootor maha ja laiali võtta aga kohe kuidagi ei viitsi. Kui kellelgi oleks pakkuda korralikku M50B25 kaant koos klappidega siis oleksin huvitatud. Tean, et saaks klapid vahetada jne. aga nii saaks rutem :P Pakkumised PM.

  • Autor
comment_16050
Ma ei saa praegu aru ikkagi, kuidas see mootor kotti läks?

Sõidad jäärajal piirajas :shock:

mul kaant maha freesitud ja just nii juhtuski, et pidurdusmaa jäi liiga lühikeseks ja kui käike alla lõin ja käikudega pidurdasin siis kurvist välja kiirendust enam polnud.

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_5332

Nüüd siis mul 325 mis sai kunagi Leedust ostetud ja sellest olen enne ka kirjutanud. Vahepeal on toimunud palju muudatusi ja juhtumeid aga alustan algusest.

1. Hakkasin vahetama mootorit M50B25 vastu. Plaju peavalu ja aega, kuna käisin jah muslemimaal vahepeal. Kui mootori peale sain ja auto käima, pidin töökotta autole järgi minema aga selgus, et see oli vahepeal tulede lülitist põlema läinud ja armatuur, lagi, juhiukse polster ja veel mõned osad ära põlenud. Viha oli suur aga klubiliste toel läks see kogu põlengu likvideerimine maksma 400 EEK.

2. Mootor käima ja natukene sõitu ja plokikaan andis järgi. Sai siis mootorit tehes kanaleid freesitud, kaan madalamaks ja ka plokki madalamaks. Sain uue kaane vahetasin ära.

3. Jälle natukene sõitu ja jäärajal käiguga pidurdades klapid pähe...2 silindrit jäi ainult tööle. Mootor laiali, uued jupid sisse, kaas freesida ja kokku. Kõik jälle korras.

4. Vahepeal oli jama ajuga, mis ei toiminud üldse ja vahetasin kõik andurid ja releed ära ja viimasena aju ja auto jälle korras.

5. Siduri töösilinder ei viitsinud enam pumbata ja lasi mahlad välja. Jälle klubiliste abiga sain uue ja kõik korras.

6. Viimased muudatused sai teha sellel nädalal, kus kinnitasin aku pagansikusse, professionaalses rallitiimis tehti põhjakaitse millega võin nüüd uhkustada tulekustuti salongi ja põrandakülge kinni vastavalt rahvasprindi reeglitele.

Mis kõik siis tehtud on:

Mootoris kõik jupid vahetatud (rõngad, saaled, klapid, tihendid, ketid jne.) plokikaas madalamaks freesitud, kanalid freesitud ja poleeritud. Väljalase koos torukollektoriga ja algusest lõpuni ise tehtud. Koonusfilter, keraamiline leevenditeta 4 labaga siduriketas, kergemaks tehtud hooratas, lühike käiguvahetus ehitatud pronkspuksidele ümber, plokkdiffer.

Piduriosad kõik vahetatud (kettad, klotsid, voolikud, torud, trossid)

Sillaosad kõik vahetatud (puksid, rooliotsad, ¹arniirid, kondid)

Põhimõtteliselt on kõik peale keretööde tehtud ja need tahan sel suvel ära teha. Garaazis ootab M-Tech 1 täiskomplekt (esimene-, tagumine lisa, tagatiib, küljelaiendid, rool, käigukangi nupp). Pragu siis väljanägemine natukene kehva aga luban, et see saab olema OK.

Praeguseks siis kõik ja ärge näkku lööge, et nii palju kirjutasin. Tegin lihtsalt need 3 aastat tas

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.