Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13820

Soovitati mul kah siia teema teha. Nädal või veidi peale tagasi sai istutud taas BMW rooli kuid esimest korda E30 (eelmine BMW oli E34 V8).

Aastast 89, kupee, facelift. Peale el. peeglite ja vändaga katuseluugi muud erilist polegi. Veidi täiustatud helisüsteem ja sportsummuti. Ahja, madaldusvedrud ning tumedad lähituled. Mõned päevad seisis ja nüüd eile sai veidi nokitsema hakata. Vaip välja võetud ning korralikult puhtaks pestud, põhjas üks rebend sirgeks pressitud, kinni keevitatud ning kereliimi ja põhjamastiksiga töödeldud ning sama tehtud ka tagaistuja jalgealuste korkidega mis olid lahti tulnud ning sealt tuli vett sisse. Kerge rooste sai sealt eemaldatud ning uuesti kereliimiga kinni ning mastiks + uued pigimatid nende kohtade peale. Põhi ise on väga heas korras, roostet kuskil pole. Lohku sõidetud kohad sai sirgeks löödud. Vaip nüüd nagu uus ja sai täna kogu salong uuesti kokku laotud. Tänu ilusatele ilmadele kuivas see vaip ilusti ühe ööpäevaga ära :) Tulemas veel uued esitule klaasid, tumedad kaugtuled, udukad, Tanelilt uus kindalaeka lukk ning põlle väiksele augule plastik ja IS lisa. Veidi madalamaks oleks ka vaja. Esimesel päeval läksid alla 17" veljed koos tutikate rehvidega mis seisid muidu niisama. Hiljem kui muud asjad korras sooviks nad vahetada 16x9" velgede vastu. Oluline asi mille loodan homme ära teha on rooli allapoole toomine. Hetkel ikka ülimalt ebamugav rooliasend. Tehniliselt on auto mootori, kasti ja veermiku poolelt väga heas korras. On näha, et autoga on ikka peale antud aga tundub, et samas ka remonditud siiski. Ühes rooliotsas on kerge loks sees aga see on kökimöki.

Juuni alguses loodaks saada värvitud esitiivad, esi ja tagapõlle ning küljed altpoolt liiste. Tagapõlle vaja sirgemaks modida ning summuti auk kinni keevitada (summuti kaob põlle varju ning otsad allapoole keeratuna). Esipõllega õnneks tööd palju pole.

2 pilti sai ka lõpuks tehtud.

069253553ae14f.jpg

069253555005a3.jpg

069253559c3738.jpg

  • Vastuseid 113
  • Vaatamisi 23,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_4196

vahepeal jälle palju vett merre vooland jms pikk sisukas jutt. neljapäevast auto taas liikvel olude sunnil kuna e28 hakkas kalama. sain nüüd sillad kolinavabaks, laagrid vahetatud jms. radikas sai kah lekkevabaks. vahetasin ka veel vändaanduri vahepeal ja mootor taas käivitub. sain 3 päeva sõita kuni eile läks üks esivedru päris ägeda pauguga pooleks sõiduajal ja täna hommikul tundus mulle, et mootor hakkas jälle kalama. ühtlaselt sõites on tunda kerget nõka nõkat ja kui kiirendada siis ala 3000pöördeni oleks nagu 20kw vähem. eriliselt uimane ka nagu pole. aga vb 3 päevaga on 141kw end minujaoks lihtsalt ammendanud juba aga eks tuleb ikka justincase truumu juurde minna. tahtsin laupäeval nina ka ära värvida aga läks kiireks, eks vast katsub sel laupäeval asja kätte võtta. värvid lakid ja asjad kõik olemas.

keegi võiks 2 esimest madaldusvedru pakkuda mulle - aitäh ette.

ja kõige olulisem - mis õli lsd diffrisse panna ? loogiline, et lsd õli aga BMWle näeb kataloog ette mingit spetsjom värki.. mis teha ?

  • Autor
comment_4190

Mul eelmine aasta läks ka sama ratta vedru pooleks. Ja siis panin originaalvedru viimases hädas et sõita saaks. Pigem see R6 ning 3 madaldusvedru ja 1 originaalvedru kompott ei töödanud väga. Plaanis oli niigi kohe vedrud ära vahetada ees aga lootsin, et saan uued vedrud, leian aja ja koha, vahetan ära ja sõidan ilusti edasi aga nüüd peab mõnda aega selle idiootliku kolinaga hakkama saama. Ja nüüd hoiab nina end samakõrgel kui ta oli madadlusvedrudega, ennem oli veidi kõrgem. Eilse ja tänase jooksul sain 3 korda proovida koduteed - no mitte üheski asendis ei pääse koduni ilma et lükkaks karteriga vagusi.

tegelt vahelduseks võiks keegi nõu ka anda.

  • Autor
comment_4126

Jah, ma kahtlustan ka lambdat juba eelmisest suvest. Ja mul on vahetult ennem lambdat veel sumpsis auk ka aga kahtlane on see, et vahepeal oli kõik korras. Ja kütusekulu on OK. Vahepeal jukerdab, vahepeal mitte. Homme proovin uut pumpa ka, praegune teeb vahepeal imeliku häält :P

Diffri õli kohta ei oska ikka miskit keegi öelda ?

comment_4123
Jah, ma kahtlustan ka lambdat juba eelmisest suvest. Ja mul on vahetult ennem lambdat veel sumpsis auk ka aga kahtlane on see, et vahepeal oli kõik korras. Ja kütusekulu on OK. Vahepeal jukerdab, vahepeal mitte. Homme proovin uut pumpa ka, praegune teeb vahepeal imeliku häält :P

Diffri õli kohta ei oska ikka miskit keegi öelda ?

ei noo ma isegi ei läheks diagnostikasse lambdat kontrollima kui sumbutajas on auk enne lambadat see ajab küttesegu nii paigast ära, et hoia mütsi :P

comment_4120

lamda on väga hea jubin aga kui kusagilt lisaõhku saab siis keerab kõik tuksi omal praegu sama jama ,et saab lisaõhku ja kütusekulu kuskil 11l sajale(m50b20) ja kõiki teisi organeid saab kontrollida ka ise ,et ei pea alati kusagile juhanijuurde minema kes ka tavaliselt leiab et lamda on õhtal. tõmba endale AUTODATA 3.18 torrentist täitsa saadaval koos crakiga ja saad kõik jubinad testriga ära kontrollida seal ka kirjas kuidas veakoode lugeda.

diffrisse SAE 90W LS märgistusega 1,7 liitrit

  • 2 nädalat hiljem...
comment_3648

Tegelen ise sama jamaga hetkel, CO on laes, saab lisaõhku, KAT jms sai just kontrollitud ja korras. Homme lähen diagnosti ja ilmselt panen tutika lamda alla, eks näis mis siis muutub, kuna jõudu ka pole õieti.

Mis nipiga sa CO paika said muidu ÜV jaoks ? Kas originaal sumps all või vahetasid seal midagi välja ?

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_3156

Kus ma saaks parima hinnaga summuti materjali ? Rehve vahetades ükspäev sai selgeks, et see summuti on ikka totaalne käkk ja mõtekam uus teha ning siis saab vast segu ka paika.

A muide, kaupluses öeldi ka, et LSDsse käib 90w LS aga siis müüa taipas, et BMWle on mingi spets Castroli vms LSD õli mis maksis rohkem kui tavaline LSD õli. Sellest tekkiski kahtlus, et kas julgeb üldse seda tavalist osta..

Paar päeva tagasi sain garaashi kus seda talvel hoida ja remontida.

291271_1913279438347_1432743219_31628724_1808737_o.jpg

Vahepeal värvisin uue esipõlle ka ära aga pole olnud aega vahetada. Kui see ära teha siis oleks nina juba sirge ja viisakam.

Ja kurb on see, et üleeile tungiga autot tõstes vajus asi ära ja nüüd üks tiib lömmis altpoolt liistu :lol: Aga kuna tiib on ise tugev ja nagunii tahab värvimist saada siis kas spotib või lööb teiseltpoolt välja selle.

Nüüd on juba aeg mõlgutada mõtteid, mis värvi auto kevadeks värvida :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.