Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY SUVEPÄEVAD 2018 Loe veel... ×
E30 COMMUNITY
  • 0
rebazz

bmw 324 td kütuse probleem

Küsimus

Tervist!

Sai soetatud endale 2.4td 85kw 87 a.

Ja minul selline probleem, et võtab liiga palju kütust.

Koguaeg on must suits järel ja viimane kontroll võtab ligi 15 l/100km...

Äkki siin targemaid inimesi ja oskavad aidata... Pole nagu väga pensuka inimene et ei tahaks uut mootorit peale panna...

Ette tänades Taivo.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 21 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Nii palju kui ma teada sain eelmise omaniku käest siis nad olid pumpa peale keeranud...

Muidu on elektrooniline pump

pihustid lekkivad? pump lekib? mehaaniline /elektrooniline pump pumpa pumpa näpitud?

Nii palju kui ma teada sain siis on pumpa peale keeratud... Ja muidu on elektrooniline pump peal

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui pumbast kütet juurde reguleeritud siis normaalne et hakkab rohkem kütet võtma. Sellise kütuse kogusega peaks see mootor edasi minema nagu loom. Kui palju kohalkäigu pöörded on. Tavaliselt kui el. pumbast kütet juurde reguleeritakse siis tõusevad ka kohalkäigu pöörded. El. pumbal saab kütuse kogust reguleerida kõrgsurvepumba kaane liigutamisega. Kas siis salongi poole või auto esiotsa poole. Ei mäleta täpselt kuidas vähemaks läks aga vist oli nii, et kui ettepoole lükata. Aga eks proovimise teel saad teada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui pumbast kütet juurde reguleeritud siis normaalne et hakkab rohkem kütet võtma. Sellise kütuse kogusega peaks see mootor edasi minema nagu loom. Kui palju kohalkäigu pöörded on. Tavaliselt kui el. pumbast kütet juurde reguleeritakse siis tõusevad ka kohalkäigu pöörded. El. pumbal saab kütuse kogust reguleerida kõrgsurvepumba kaane liigutamisega. Kas siis salongi poole või auto esiotsa poole. Ei mäleta täpselt kuidas vähemaks läks aga vist oli nii, et kui ettepoole lükata. Aga eks proovimise teel saad teada.

Hmm... Pööret on tühikäigul ca 800. algul oli umbes 1000 kui tõin ta. Ja hammaslihm oli ka pumba pealt vale panin need paika ja siis hakkas nagu vähem võtma.

Aga mineku kohta nuriseda ei saa. Kui proovisin siis parklas sai teisega ja kolmandaga ratta ringi:D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Minuteada kolgitakse kaant juba kulunud pumbaga, normaalse töökorras asja kaant ei kolgita, kütust ja pööret regullitakse ajust.

Ma pole veel mitte ühtegi kolgitud/näpitud varianti näinud, mis töötaks perfektselt , võtaks normaalselt kütust ja läheks normaalselt edasi. Miski nendest kolmest on alati puudu. Mulle tundus samuti algul, et võtab palju kütust, peale näppimist tundus kõik parem , aga siiski see tundus, reaalis nutan seda küttekulu taga nüüd, mis oli enne näppimist.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Minuteada kolgitakse kaant juba kulunud pumbaga, normaalse töökorras asja kaant ei kolgita, kütust ja pööret regullitakse ajust.

Ma pole veel mitte ühtegi kolgitud/näpitud varianti näinud, mis töötaks perfektselt , võtaks normaalselt kütust ja läheks normaalselt edasi. Miski nendest kolmest on alati puudu. Mulle tundus samuti algul, et võtab palju kütust, peale näppimist tundus kõik parem , aga siiski see tundus, reaalis nutan seda küttekulu taga nüüd, mis oli enne näppimist.

Ja nagu ma siis aru saan siis ei ole mitte midagi muud teha kui ainult uus pump peale panna mis ei ole näpitud jah?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Näppimata pumba saad sa ainult uue tehasest. Kui pumbal vaja tihendeid vahetada siis võetakse ju pump algosadeks (parameetrid paigast ära) ja uued tihendid ja kokku tagasi. Siis pannakse arvutiga parameetrid paika, süüteajastus ja kütusekogus. Mõlemad need muudavad nii küttekulu kui kohalkäiku. Eix jutt et kütet ja pööret reguleeritakse ajust on õige jutt ja sama jutt kehtib ka kulunud pumba puhul. Tavaliselt pannakse kütet juurde sel juhul kui pump kulunud ja moto ei taha korralikult käivituda, rohkem kütet aitab paremini käima minna. Esmane teema mis peaksid tegema on see et otsi mingi auto remonditöökoda kellel on selleks vajalikud programmid ja oskused olemas et pumba parameetrid paika panna. Kui see ei aita siis hakka uut (teiste vana) pumpa otsima.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

KUi vana pump töötab, auto käivitub normaalselt igal ajal, siis peaks nagu töötama see? Kolgid niikaua kuniks kõik tundub ok olevat :)

Pakun välja, et neid näppimata asju e30 puhul liigub väga harva, olgu selleks pump, õhulugeja või terve auto, kõigel on kallal käidud alati.

minul võttis algselt 7.6 sajale, mis tundus palju olevat, proovisin ja timmisin ka erinevaid asju, hakkas rohkem võtma, 9-10 sajale. Sain näppimata aju, mille järgi vaatasin tehase seade järgi ja kruvisin omal ka tagasi. Viimased arvutused näitavad jälle 7.6 sajale. Samas on atm kastiga ,kont uhas , lühikesed otsad, et see 9-10 ongi ehk normaalne :)

15 sajale kindlasti pole normaalne, kudias selle tulemuse said? Panid 15 liitrit tühja paaki ja said 100km sõita? Kuskil miskit ei leki?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Põhimõtteliselt nii et kui panna vana kulunud pump tööle tehase seades siis auto ei käivitu normaalselt. Kui sellele kütet juurde lisada hakkab paremini käima minema ja ka paremini edasi minema. Loomulikult hakkab ka tossama ja rohkem kütet võtma.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ei tea, ise vähemalt kahte näppimata autot näinud, mis tehase seades veel ja käivituvad poolest pöördest ja kõik on ok.

Arvad, et kui see pump mõne teise autopeale panna, siis peaks seda kohe näppima hakkama, sest ta oli tehaseseades ja uus auto (teine sama vana auto) vajab rohkem kütust ja seda kaaane peale löömise teel?

Ma pole diisli spets ega üleüldse mootorispets, nii et ei pea midagi tõsiselt võtma mu jutus...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

KUi vana pump töötab, auto käivitub normaalselt igal ajal, siis peaks nagu töötama see? Kolgid niikaua kuniks kõik tundub ok olevat :)

Pakun välja, et neid näppimata asju e30 puhul liigub väga harva, olgu selleks pump, õhulugeja või terve auto, kõigel on kallal käidud alati.

minul võttis algselt 7.6 sajale, mis tundus palju olevat, proovisin ja timmisin ka erinevaid asju, hakkas rohkem võtma, 9-10 sajale. Sain näppimata aju, mille järgi vaatasin tehase seade järgi ja kruvisin omal ka tagasi. Viimased arvutused näitavad jälle 7.6 sajale. Samas on atm kastiga ,kont uhas , lühikesed otsad, et see 9-10 ongi ehk normaalne :)

15 sajale kindlasti pole normaalne, kudias selle tulemuse said? Panid 15 liitrit tühja paaki ja said 100km sõita? Kuskil miskit ei leki?

Ei panud 15 paaki ja valmis...

Ikka paak silmini täis ja otomeeter nulli. kui paak tühi siis jälle täis siis saab välja arvutada....

Ja ei leki miskit kuskil...

Ja nüüd selline küsimus et kas tal peab olema õhulugeja kuskil?

Minu omal on koonusfilter ja õhulugejat ei ole kuskil näha olnud :S

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

KUi vana pump töötab, auto käivitub normaalselt igal ajal, siis peaks nagu töötama see? Kolgid niikaua kuniks kõik tundub ok olevat :)

Pakun välja, et neid näppimata asju e30 puhul liigub väga harva, olgu selleks pump, õhulugeja või terve auto, kõigel on kallal käidud alati.

minul võttis algselt 7.6 sajale, mis tundus palju olevat, proovisin ja timmisin ka erinevaid asju, hakkas rohkem võtma, 9-10 sajale. Sain näppimata aju, mille järgi vaatasin tehase seade järgi ja kruvisin omal ka tagasi. Viimased arvutused näitavad jälle 7.6 sajale. Samas on atm kastiga ,kont uhas , lühikesed otsad, et see 9-10 ongi ehk normaalne :)

15 sajale kindlasti pole normaalne, kudias selle tulemuse said? Panid 15 liitrit tühja paaki ja said 100km sõita? Kuskil miskit ei leki?

Ja vana pump nagu töötab küll. Kuna käivitub normaalselt ja värki... Aga kui seda kaant kopsida siis pööre läheb madalaks ja sureb välja või siis ei jõua sõita enam

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui võtta pump töötava auto pealt ja panna see sama pump mootorile mis ei ole nii korras ja näiteks 500 000 sõitnud ja kulunud siis oleks vaja kütet juurde panna et saada sama kiirendust ja käivitust. Kulunud vana moto tahab käivituseks saada rohkem kütet. Kui pump jääb tehase seadesse vana mootori peal siis et saada samat kiirendust peab rohkem peale tallama.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Sellel mootoril õhulugeja puudub. See on õige et välja sureb, kütet jääb liiga väheks. Pane teiselepoole tagasi nii, et hakkab normaalselt käivituma ja torust hakkab nati musta viskama, mitte palju. Kui palju juba musta tuleb siis kütet palju. Ja kui seda vahekorda näiteks paika ei saa siis on pump kulunud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Sellel mootoril õhulugeja puudub. See on õige et välja sureb, kütet jääb liiga väheks. Pane teiselepoole tagasi nii, et hakkab normaalselt käivituma ja torust hakkab nati musta viskama, mitte palju. Kui palju juba musta tuleb siis kütet palju. Ja kui seda vahekorda näiteks paika ei saa siis on pump kulunud.

Nii siis me jõuame siiski järeldusele et mul pump kutu... :S

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui mootor pole korras, siis ei tee seal pumbavahetusega midagi, per*es mootorile pole ju mõtet pista korralikku pumpa ja loota selle kolkimisega hiljem korras ja hea minekuga mootorit. Õhulugeja oli lihtsalt näide bensukate näppimise objektist. Diislil on peale pumba veel muid kohti , millele tähelepanu pöörata, ei ole kohe pumpa mõtet metsa visata, kuigi enamasti on need pumbad suht otsas.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Kui mootor pole korras, siis ei tee seal pumbavahetusega midagi, per*es mootorile pole ju mõtet pista korralikku pumpa ja loota selle kolkimisega hiljem korras ja hea minekuga mootorit. Õhulugeja oli lihtsalt näide bensukate näppimise objektist. Diislil on peale pumba veel muid kohti , millele tähelepanu pöörata, ei ole kohe pumpa mõtet metsa visata, kuigi enamasti on need pumbad suht otsas.

Ja millest võiks alustada nt? Kuna mootor ise tundus suht tihe kui pringi käsitsi ajasin et märke paika saada... Pole muidugi kontrollida saanud ei ole ühtegi tuttavat kellel kell olemas oleks

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Tihe võib ta sul olla aga survete mõõtmisega saad õige tulemuse teada.

Aga kas varjant võib ka selline olla, et surved erinevad ja selle pärast võtab palju kütet... Täna linna sõites oli koguaeg must lont tagant väljas :S Isegi rahulikult sõites.

Aga kas varjant võib ka selline olla, et surved erinevad ja selle pärast võtab palju kütet... Täna linna sõites oli koguaeg must lont tagant väljas :S Isegi rahulikult sõites.

Või siis tõesti pihustid kusevad.... Eks peab seisma panema hetkeks, palgapäeva ära ootama ja siis ole näha mis stendis näitab. Ülevaatus tuleb ka peale aga selle suitsuga sealt läbi ei saa..

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ega ta sul õli ei võta, pole vaadanud. Kui ta rahulikult sõites ka tossab siis võib äkki turbiin peetis olla. Esimese asjana võta pihustid maha ja lase need kontrollida ja siis saad ka surved ära mõõta. Kui need tulemused käes siis räägime edasi.

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ega ta sul õli ei võta, pole vaadanud. Kui ta rahulikult sõites ka tossab siis võib äkki turbiin peetis olla. Esimese asjana võta pihustid maha ja lase need kontrollida ja siis saad ka surved ära mõõta. Kui need tulemused käes siis räägime edasi.

Õli ei võta nagu pudel...

Aga kui surved ära mõõdan siis annan teada ja ehk siis midagi võimalik arvata...... Aga tänud kõigile kes vastata said ....

Ja arvan et teema võib lukku panna

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus