rebazz Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 Tervist! Sai soetatud endale 2.4td 85kw 87 a. Ja minul selline probleem, et võtab liiga palju kütust. Koguaeg on must suits järel ja viimane kontroll võtab ligi 15 l/100km... Äkki siin targemaid inimesi ja oskavad aidata... Pole nagu väga pensuka inimene et ei tahaks uut mootorit peale panna... Ette tänades Taivo. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Siimu Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 pihustid lekkivad? pump lekib? mehaaniline /elektrooniline pump pumpa pumpa näpitud? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49765 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rebazz Postitatud 24. september 2012 Autor Jaga Postitatud 24. september 2012 Nii palju kui ma teada sain eelmise omaniku käest siis nad olid pumpa peale keeranud... Muidu on elektrooniline pump pihustid lekkivad? pump lekib? mehaaniline /elektrooniline pump pumpa pumpa näpitud? Nii palju kui ma teada sain siis on pumpa peale keeratud... Ja muidu on elektrooniline pump peal Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49768 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 Kui pumbast kütet juurde reguleeritud siis normaalne et hakkab rohkem kütet võtma. Sellise kütuse kogusega peaks see mootor edasi minema nagu loom. Kui palju kohalkäigu pöörded on. Tavaliselt kui el. pumbast kütet juurde reguleeritakse siis tõusevad ka kohalkäigu pöörded. El. pumbal saab kütuse kogust reguleerida kõrgsurvepumba kaane liigutamisega. Kas siis salongi poole või auto esiotsa poole. Ei mäleta täpselt kuidas vähemaks läks aga vist oli nii, et kui ettepoole lükata. Aga eks proovimise teel saad teada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49770 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rebazz Postitatud 24. september 2012 Autor Jaga Postitatud 24. september 2012 Kui pumbast kütet juurde reguleeritud siis normaalne et hakkab rohkem kütet võtma. Sellise kütuse kogusega peaks see mootor edasi minema nagu loom. Kui palju kohalkäigu pöörded on. Tavaliselt kui el. pumbast kütet juurde reguleeritakse siis tõusevad ka kohalkäigu pöörded. El. pumbal saab kütuse kogust reguleerida kõrgsurvepumba kaane liigutamisega. Kas siis salongi poole või auto esiotsa poole. Ei mäleta täpselt kuidas vähemaks läks aga vist oli nii, et kui ettepoole lükata. Aga eks proovimise teel saad teada. Hmm... Pööret on tühikäigul ca 800. algul oli umbes 1000 kui tõin ta. Ja hammaslihm oli ka pumba pealt vale panin need paika ja siis hakkas nagu vähem võtma. Aga mineku kohta nuriseda ei saa. Kui proovisin siis parklas sai teisega ja kolmandaga ratta ringi:D Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49771 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 Minuteada kolgitakse kaant juba kulunud pumbaga, normaalse töökorras asja kaant ei kolgita, kütust ja pööret regullitakse ajust. Ma pole veel mitte ühtegi kolgitud/näpitud varianti näinud, mis töötaks perfektselt , võtaks normaalselt kütust ja läheks normaalselt edasi. Miski nendest kolmest on alati puudu. Mulle tundus samuti algul, et võtab palju kütust, peale näppimist tundus kõik parem , aga siiski see tundus, reaalis nutan seda küttekulu taga nüüd, mis oli enne näppimist. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49772 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rebazz Postitatud 24. september 2012 Autor Jaga Postitatud 24. september 2012 Minuteada kolgitakse kaant juba kulunud pumbaga, normaalse töökorras asja kaant ei kolgita, kütust ja pööret regullitakse ajust. Ma pole veel mitte ühtegi kolgitud/näpitud varianti näinud, mis töötaks perfektselt , võtaks normaalselt kütust ja läheks normaalselt edasi. Miski nendest kolmest on alati puudu. Mulle tundus samuti algul, et võtab palju kütust, peale näppimist tundus kõik parem , aga siiski see tundus, reaalis nutan seda küttekulu taga nüüd, mis oli enne näppimist. Ja nagu ma siis aru saan siis ei ole mitte midagi muud teha kui ainult uus pump peale panna mis ei ole näpitud jah? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49781 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 Näppimata pumba saad sa ainult uue tehasest. Kui pumbal vaja tihendeid vahetada siis võetakse ju pump algosadeks (parameetrid paigast ära) ja uued tihendid ja kokku tagasi. Siis pannakse arvutiga parameetrid paika, süüteajastus ja kütusekogus. Mõlemad need muudavad nii küttekulu kui kohalkäiku. Eix jutt et kütet ja pööret reguleeritakse ajust on õige jutt ja sama jutt kehtib ka kulunud pumba puhul. Tavaliselt pannakse kütet juurde sel juhul kui pump kulunud ja moto ei taha korralikult käivituda, rohkem kütet aitab paremini käima minna. Esmane teema mis peaksid tegema on see et otsi mingi auto remonditöökoda kellel on selleks vajalikud programmid ja oskused olemas et pumba parameetrid paika panna. Kui see ei aita siis hakka uut (teiste vana) pumpa otsima. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49785 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 KUi vana pump töötab, auto käivitub normaalselt igal ajal, siis peaks nagu töötama see? Kolgid niikaua kuniks kõik tundub ok olevat Pakun välja, et neid näppimata asju e30 puhul liigub väga harva, olgu selleks pump, õhulugeja või terve auto, kõigel on kallal käidud alati. minul võttis algselt 7.6 sajale, mis tundus palju olevat, proovisin ja timmisin ka erinevaid asju, hakkas rohkem võtma, 9-10 sajale. Sain näppimata aju, mille järgi vaatasin tehase seade järgi ja kruvisin omal ka tagasi. Viimased arvutused näitavad jälle 7.6 sajale. Samas on atm kastiga ,kont uhas , lühikesed otsad, et see 9-10 ongi ehk normaalne 15 sajale kindlasti pole normaalne, kudias selle tulemuse said? Panid 15 liitrit tühja paaki ja said 100km sõita? Kuskil miskit ei leki? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49788 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 Põhimõtteliselt nii et kui panna vana kulunud pump tööle tehase seades siis auto ei käivitu normaalselt. Kui sellele kütet juurde lisada hakkab paremini käima minema ja ka paremini edasi minema. Loomulikult hakkab ka tossama ja rohkem kütet võtma. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49794 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 Ei tea, ise vähemalt kahte näppimata autot näinud, mis tehase seades veel ja käivituvad poolest pöördest ja kõik on ok. Arvad, et kui see pump mõne teise autopeale panna, siis peaks seda kohe näppima hakkama, sest ta oli tehaseseades ja uus auto (teine sama vana auto) vajab rohkem kütust ja seda kaaane peale löömise teel? Ma pole diisli spets ega üleüldse mootorispets, nii et ei pea midagi tõsiselt võtma mu jutus... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49797 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rebazz Postitatud 24. september 2012 Autor Jaga Postitatud 24. september 2012 KUi vana pump töötab, auto käivitub normaalselt igal ajal, siis peaks nagu töötama see? Kolgid niikaua kuniks kõik tundub ok olevat Pakun välja, et neid näppimata asju e30 puhul liigub väga harva, olgu selleks pump, õhulugeja või terve auto, kõigel on kallal käidud alati. minul võttis algselt 7.6 sajale, mis tundus palju olevat, proovisin ja timmisin ka erinevaid asju, hakkas rohkem võtma, 9-10 sajale. Sain näppimata aju, mille järgi vaatasin tehase seade järgi ja kruvisin omal ka tagasi. Viimased arvutused näitavad jälle 7.6 sajale. Samas on atm kastiga ,kont uhas , lühikesed otsad, et see 9-10 ongi ehk normaalne 15 sajale kindlasti pole normaalne, kudias selle tulemuse said? Panid 15 liitrit tühja paaki ja said 100km sõita? Kuskil miskit ei leki? Ei panud 15 paaki ja valmis... Ikka paak silmini täis ja otomeeter nulli. kui paak tühi siis jälle täis siis saab välja arvutada.... Ja ei leki miskit kuskil... Ja nüüd selline küsimus et kas tal peab olema õhulugeja kuskil? Minu omal on koonusfilter ja õhulugejat ei ole kuskil näha olnud Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49804 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rebazz Postitatud 24. september 2012 Autor Jaga Postitatud 24. september 2012 KUi vana pump töötab, auto käivitub normaalselt igal ajal, siis peaks nagu töötama see? Kolgid niikaua kuniks kõik tundub ok olevat Pakun välja, et neid näppimata asju e30 puhul liigub väga harva, olgu selleks pump, õhulugeja või terve auto, kõigel on kallal käidud alati. minul võttis algselt 7.6 sajale, mis tundus palju olevat, proovisin ja timmisin ka erinevaid asju, hakkas rohkem võtma, 9-10 sajale. Sain näppimata aju, mille järgi vaatasin tehase seade järgi ja kruvisin omal ka tagasi. Viimased arvutused näitavad jälle 7.6 sajale. Samas on atm kastiga ,kont uhas , lühikesed otsad, et see 9-10 ongi ehk normaalne 15 sajale kindlasti pole normaalne, kudias selle tulemuse said? Panid 15 liitrit tühja paaki ja said 100km sõita? Kuskil miskit ei leki? Ja vana pump nagu töötab küll. Kuna käivitub normaalselt ja värki... Aga kui seda kaant kopsida siis pööre läheb madalaks ja sureb välja või siis ei jõua sõita enam Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49805 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 Kui võtta pump töötava auto pealt ja panna see sama pump mootorile mis ei ole nii korras ja näiteks 500 000 sõitnud ja kulunud siis oleks vaja kütet juurde panna et saada sama kiirendust ja käivitust. Kulunud vana moto tahab käivituseks saada rohkem kütet. Kui pump jääb tehase seadesse vana mootori peal siis et saada samat kiirendust peab rohkem peale tallama. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49806 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 Sellel mootoril õhulugeja puudub. See on õige et välja sureb, kütet jääb liiga väheks. Pane teiselepoole tagasi nii, et hakkab normaalselt käivituma ja torust hakkab nati musta viskama, mitte palju. Kui palju juba musta tuleb siis kütet palju. Ja kui seda vahekorda näiteks paika ei saa siis on pump kulunud. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49807 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rebazz Postitatud 24. september 2012 Autor Jaga Postitatud 24. september 2012 Sellel mootoril õhulugeja puudub. See on õige et välja sureb, kütet jääb liiga väheks. Pane teiselepoole tagasi nii, et hakkab normaalselt käivituma ja torust hakkab nati musta viskama, mitte palju. Kui palju juba musta tuleb siis kütet palju. Ja kui seda vahekorda näiteks paika ei saa siis on pump kulunud. Nii siis me jõuame siiski järeldusele et mul pump kutu... Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49808 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 24. september 2012 Jaga Postitatud 24. september 2012 Kui mootor pole korras, siis ei tee seal pumbavahetusega midagi, per*es mootorile pole ju mõtet pista korralikku pumpa ja loota selle kolkimisega hiljem korras ja hea minekuga mootorit. Õhulugeja oli lihtsalt näide bensukate näppimise objektist. Diislil on peale pumba veel muid kohti , millele tähelepanu pöörata, ei ole kohe pumpa mõtet metsa visata, kuigi enamasti on need pumbad suht otsas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49809 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rebazz Postitatud 24. september 2012 Autor Jaga Postitatud 24. september 2012 Kui mootor pole korras, siis ei tee seal pumbavahetusega midagi, per*es mootorile pole ju mõtet pista korralikku pumpa ja loota selle kolkimisega hiljem korras ja hea minekuga mootorit. Õhulugeja oli lihtsalt näide bensukate näppimise objektist. Diislil on peale pumba veel muid kohti , millele tähelepanu pöörata, ei ole kohe pumpa mõtet metsa visata, kuigi enamasti on need pumbad suht otsas. Ja millest võiks alustada nt? Kuna mootor ise tundus suht tihe kui pringi käsitsi ajasin et märke paika saada... Pole muidugi kontrollida saanud ei ole ühtegi tuttavat kellel kell olemas oleks Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49811 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 25. september 2012 Jaga Postitatud 25. september 2012 Tihe võib ta sul olla aga survete mõõtmisega saad õige tulemuse teada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49832 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rebazz Postitatud 25. september 2012 Autor Jaga Postitatud 25. september 2012 Tihe võib ta sul olla aga survete mõõtmisega saad õige tulemuse teada. Aga kas varjant võib ka selline olla, et surved erinevad ja selle pärast võtab palju kütet... Täna linna sõites oli koguaeg must lont tagant väljas Isegi rahulikult sõites. Aga kas varjant võib ka selline olla, et surved erinevad ja selle pärast võtab palju kütet... Täna linna sõites oli koguaeg must lont tagant väljas Isegi rahulikult sõites. Või siis tõesti pihustid kusevad.... Eks peab seisma panema hetkeks, palgapäeva ära ootama ja siis ole näha mis stendis näitab. Ülevaatus tuleb ka peale aga selle suitsuga sealt läbi ei saa.. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49833 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kruusmann Postitatud 25. september 2012 Jaga Postitatud 25. september 2012 Ega ta sul õli ei võta, pole vaadanud. Kui ta rahulikult sõites ka tossab siis võib äkki turbiin peetis olla. Esimese asjana võta pihustid maha ja lase need kontrollida ja siis saad ka surved ära mõõta. Kui need tulemused käes siis räägime edasi. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49848 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
rebazz Postitatud 25. september 2012 Autor Jaga Postitatud 25. september 2012 Ega ta sul õli ei võta, pole vaadanud. Kui ta rahulikult sõites ka tossab siis võib äkki turbiin peetis olla. Esimese asjana võta pihustid maha ja lase need kontrollida ja siis saad ka surved ära mõõta. Kui need tulemused käes siis räägime edasi. Õli ei võta nagu pudel... Aga kui surved ära mõõdan siis annan teada ja ehk siis midagi võimalik arvata...... Aga tänud kõigile kes vastata said .... Ja arvan et teema võib lukku panna Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/3947-bmw-324-td-k%C3%BCtuse-probleem/#findComment-49851 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse