Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_14385

Masin on jah Lauri1 käest ostetud. Auto oli doonoriks tema masinale. Ning üks silinder algselt ei toiminud jah. See oli vigase pihusti süü. Kolina põhjust veel ei tea :D

Korrastamisel on tõesti jõudu ja edu vaja :wink:

Juppe peaks olema piisavalt et, saab komplektseks laduda.

Masina numer on xxxxxx(ei meenu) Eelmine omanik jättis numbrid endale ja uusi numberid ole veel.

comment_14381

Auto jah minukäest soetatud.Tõin mina ta Viljandist kasutaja Buumerilt,siis oli mootor katki,väljaslaske klapp ja kolb olid olematud,mina soetasin kasutajalt Lamelink kasutaud mootori mis sinna peale tõstetud sai,pärast seda ei hakanud üks silinder tööle ja niimoodi see jäi,kuna endal veeres uus rull juba õuele :) Loodan et ikka asja saate ja eks ma aitan ka nõuga ja vajaminevate juppidega!!

Samast autost album,ennem kui ta minu kätte jõudis!

http://fotoalbum.ee/photos/buumer/sets/909229

  • Autor
comment_14358

Ega meelega lõhkuma kindlasti ei hakka. Samas väga korda ei kannata ka teha(igapäevaselt sõitmiseks on vähe uuem masin). Sõidu osa peaks kindlasti korralikult ära tegema. Aga eks paistab. Eks tast pool ralliauto saab, kuid kes keelab korraliku masinaga kätt harjutada.

Täna näppisin veidi mootorit ja tegin keevitus plaane.

Eriti positiivne on see, et peale 2h näppimist kadus mootorist kolin :D

Ilmselt oli küünla küljest eraldunud portselani kild(väga põhjast). Sain selle suruõhuga lõpuks silindrist välja. Loodan, et klappidele ja rõngastele kahju ei tekkinud.

Kahjuks polnud aega eriti katsetada, kuid miskil põhjusel ei käi kõik silindrid korralikulti. Homme vaatan korralikult üle ja üritame sisu kokku laduda.

  • Autor
comment_14332

Nii, sai täna siis kella 7.-est hommikul kuni praeguseni kahekesi autot tehtud :D

Sisu koos, nii hästi kui hetkel olevate juppidega õnnestus. "Uue" juhi istmega oli jube jebimine. Sama põnev oli ka kojamehe mootori ja mehhanismiga.

Üldiselt masin suht koos ja pea-aegu kõik toimib. Kuid palju detaile veel puudu.

Veidi sai ka elektrisüsteemi korda tehtud(keegi on ikka väga "osav" olnud)

Aga mootoriga oli veidi rohkem jubimist. Alguses

ei saanud tühikäigul töölegi korralikult. Mõni aeg hiljem selgus, et vesi oli paagis :P Noh, sai see välja aetud ja mootor enamvähem toimis, kuid ikka mingi jama. Paugub ja turtsub nagu süüde oleks vale. Selgus, et jagaja kaas ei seisa paigal :) Kui süüde(kõrva järgi) paika aetud, tegin ka esimese prooviringi, ning sain suure üllatuse osaliseks. Olen 323 e36-ega 125kw, ning ka 325 e30-ega sõitnud(ning ka enda põhi masin pole just uimane), kuid sellist minekut pole kumbki pakkunud :shock: Jõudu oli juba 2500rpi-i peal küllaga, samas käis tahhomeeter 6500rpm-ini väga järsult. Kahjuks ei seisa jagaja kaan aga ikka kinni ja õigest minekut ei jätkunud kauaks. Aga põhimõtteliselt mootor korras ja käis väga-väga ilusti, kuniks süüde õige oli.

Kahjuks on veermiku osa väga läbi. Kõik suured puksid on olemattud ja lokse jagub küllaga. Tuleb kastitäis uusi pukse osta ja alla pista.

Homme vast teen ka paar pilti.

Suht fun oli sõita, kuid roolivõimust ja abs-ist tunnen puudust.

Tekkis paar küsimust,

* mis selle mootoriga tehtud on? Kas 2.7l plokk all? Tava olukorras ei saa see 2.3l mootor nii hästi seda masinat edasi liigutada. Äkki Lauri1 sa saad uurida midagi täpsemalt?

*Kuidas see jagaja kaas kinni peaks käima?

comment_14322

Ma kindlalt ei tea mis plokk seal on,arvasin ise ka et äkki on 2.7 oma,sest erines sellest 2.3 est mis seal peal oli.Kahjuks ei vaadanud plokipealt järgi ka mis numbrid seal kirjas olid :roll:

Aga tahaks ka proovima tulla,oleks võrdlus olemas praeguse 323ega :wink:

Võin teise jagajakaane ka kaasa võtta :wink:

  • Autor
comment_14288

Täna sai taas päev läbi masinaga tegeletud. Enamus läks mingi nipet-näpet tegemisele.

Masin sai täna omale lisaks 55cm väljalaske torut ja taha püti(uute torude tegemine ja sobitamine oli oodatust keerulisem)

Jagaja probleem polnudki kaanes, vaid jagaja ise oli lahti :oops:

Spido plokis oli kena lühis olnud, mitu uut rada sai tehtud.

Külge sai ka esi pamper.

  • Autor
comment_14276

Täna sai taas masina kallal nokitud ja otsustasime ikka veidi põhjalikumalt teha, ning ka kere korda teha.

Eile peale kiiremat proovi ringi eemaldus üks nõ. külma punn osaliselt plokist :D

Kahjuks on sisu juppe palju puudu, aga küll need ka hangib.

Tegin õhtul ka paar pilti.

DSC05366.JPG

Abiline :)

DSC05361.JPG

DSC05342.JPG

DSC05343.JPG

Rellaka traat-hari läks õrnalt vastu koopa äärt

DSC05344.JPG

Puhastasin veel veidi pagasit, ja asi läheb aina hullemaks

DSC05348.JPG

DSC05310.JPG

comment_14271

Kardan, et mul ka läheb nii, et mida rohkem lammutada, seda hullemaks asi läheb.

Aga no, keegi pole öelnudki et elu lihtne olema peab.

Edu autoga!

Edit:

pilte vaadates jäi silma, et kas uksepolstrid on lastud lihtsalt kruvidega ukse külge?

  • Autor
comment_14260
Aga tuleks täna proovima kui võimalik,tooks sulle paar vidinat ka millest meil jutt oli :wink:

Kle täna ei paneks eriti käima. Kuna jahutusvedelik plokist eemaldus, siis on see sinna uuesti vaja sisse ajada(sellel mootoril pole see just lihtne tegevus). Ning kuna termostaat ei toimi, siis võib praegu plokikaane väga lihtsalt üle kuumutada ja kõveraks ajada. Täna üritan temp anduri tööle saada(kuigi ma ei kujuta ette mis tal viga on). Homme saan uue jahutusvedeliku. Ning kui siis asjad korras ja ploki punn peab, saab teha väikse kiirema.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.