Hüppa postitusse
Postitatud
comment_15214

Panen ka oma rulli siia teistele näitamiseks.
Tegu siis BMW 316, M40B16 mootoriga, Facelift, esmane register 1989 aasta, tumehall .
Ostetud sai Aprill 2009. Eelmine omanik sai auto võla katteks ja kasutas seda jäärajal sõitmiseks. Hinda taheti 8000.-
Auto suht samas seisus välimuselt nagu ostes oli, tagatuled on vahetatud, kuna üks oli katkine, tagastange liist ikka veel puudu :D ja tagapaneeli on keevitatud paremalt poolt. Iluvigu leidub kuid ei nurise, kui teisi rulle vaadata mis müügis on :D Ja see +4000 pööret jama, sooja mootoriga.

Roostet väljast suhteliselt vähe, parem esitiib on alt roostes, kõrvalistuja ukse seest poolt all ääres, selle kummi (või mis iganes to on) all on mõningat roostet, põhjas tuleb mõned väiksed kohad üle käia kuid ei midagi hullu, kõige suurem roosteuss vasakpoolse mootorikäpa juures mis saab soojemate ilmadega ära keevitatud, ning leidub värvikahjustusi mõnel pool kuhu väike rooste täpp tekkinud.

Veermikus karjuvad praegu esisilla õõtsa puksid, roolialtti vaja peale keerata, taha uued amordid.
Muud nagu ei tohiks olla, sest üv'l nuriseti aind kehvade amortide(esimesed vahetatud) ja sumpa üle. Puhtalt läbi siiski :wink:

Ideaalis vahetaks ära parema esitiiva(kui otsustan b-osade kasuks siis mõlemad tiivad ja kapott), laseks liivapritsiga kõik roostes kohad üle, happekrunt sinna peale, põhja alla Dinitrol ML + mastiks, kõiksugu karbid ja kanalid samuti dinitrol ML'i täis, et rooste igalt poolt kust võimalik välja saada ja, et juurde ei tekiks ning kere uue värvi alla, mis saab ilmselt olema must :twisted:
Installiks külge M-Tech II spoileri ringi ja kaopti alla vihasem mootor M50 2.5 või 2.8 näol :twisted: Ja ilusad valuveljed ka alla.
Aga eks näha kuidas palk lubab :roll: Selline oleks minu silmis ideaal. :)

Enne kui laiali kiskuma hakkan kogun asjad kokku :D, et auto kauaks seisma ei jääks. Ja tuleb ka teine auto osta, millega liikuda see aeg. Või siis Kopikas kiirelt värvi alla, kokku laduda ja sellega sõitma hakata :D

Praegu on igapäeva sõiduk ja ei nurise. Sõidetud 14500+ km ja midagi suuremat viga pole, mis sõitmist segaks.

Pildid ka siis:

Ostu päeval
1.jpg

2.jpg

Suvel
3.jpg

Talv
4.jpg

Kodu juures rajal
5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Muudetud , muutis erxx

  • Vastuseid 67
  • Vaatamisi 14,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_14871

Sai natuke sumpa kinnitusi kohendatud ja selleks tagaratas alt ära võetud, et auto all roomama ei peaks ning mis vaade sealt avanes, rattakoopad on rõvedalt rooestes mõlemalt poolt tiiva ääre juurest.

Oskab keegi öelda kas sinna kuskil varuosa plekke ka müüakse?

Või tuleb ise sinna miskit aretada?

Väike pilt ka parempoolsest koopast. :x

Pilt109.jpg

Väikse arenguna sai genekas ja rattalaager vahetatud. Eelmisel genekal oli ilmselt pingerelee läbi omadega, kuna harjad olid korras ja pinge kõikumisele muud põhjendust ei leidnud, nüüd 80 ah 8)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_14560

See 4000+ pöörde jama hakkab üle viskama juba.

On kellegil aimu, miks auto sooja mootoriga üle 4000 pöörde uputab mootori nii üle, et enam kiirendada ei jõua?

Täna proovisin teist lambdat, universaalset mille korras olek polnud ka muidugi 100% teada, kui siiski üle 4000 pöörde ja jälle jama majas.

Siis kakkusin sinise temp anduri küljest, ei tahtnud käima minna ja tühikäigul eriti töötada, kuid viga jäi ikka sõites külge(proovisin ka traadiga otse kokku juhtme ühendada, ei läinud käimagi), üle 4000 pöörde uputab.

Kunagi sai ka teist õhulugejat proovitud mis oli küll 318 oma kuid koodid olid samad, siis on sama koodiga aju proovitud, teist jagaja kaant(rootorit ei vahetanud), süütepooli, uued küünlad (4 kuud peal olnud), bensiini pump ühe foorumlase juhendamisel ära testitud, vb mõni pisiasi veel järgi katsetatud mis enam meelde ei tule.

Gaasiasendi andur ära võttes ka midagi ei muutu, sama tühikäigu mootoriga.

Mis saab veel olla? :roll: :D:P:D:D:(:?:

Pikad otsad ja rõvedalt ökotades(linnas kõikvõimalikud pidurdamised käikudega) ja alla 8l sajale keskmist küttekulu ei saa.

Kas M40 mootoril on pritsungi temperatuuri andur?(ei leidnud kuskilt)

Kas võib viga olla jagaja kaanes ja rootoris? Kõrgetel pööretel peksab üle ja mõni pütt ei käi koguaeg? (siis kui teist kaant rootorit vahetamata proovisin painin originaal juhtmed külge, koos selle anduriga ümber 1 süütejutme)

Mõistus otsas. :?

comment_14555

mootor muidu klõbiseb kah nagu m40 ikka?....mul on endal kahel m40 motoga autol olnud see, et kui üle 4K pöörded lasta, siis hakkab puterdama ja tõmbab hinge kinni....ja pidi tulema see probleem kulunud nukkvõllist/hüdrokatest vms :roll: 8)

  • Autor
comment_14552
millest järeldad et uputab üle 4k rpm?

Vahetad käiku kiirelt siis järgmise käiguga puterdab ka mõni sek enne kui putaks lööb, seega uputab :wink: loogiline seletus :)

mootor muidu klõbiseb kah nagu m40 ikka?....mul on endal kahel m40 motoga autol olnud see, et kui üle 4K pöörded lasta, siis hakkab puterdama ja tõmbab hinge kinni....ja pidi tulema see probleem kulunud nukkvõllist/hüdrokatest vms :roll: 8)

Klõbiseb jah, ja ma olen hakanud sama arvama juba, sellele on ju loogiline seletus ka. Külmalt õli paksem ja töötab hüdrotõukur ilusti, soojenedes läheb vedelamaks ja kulunud hüdrotõukur enam ei tööta nii hästi.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13886
trossel klapp nii kakane? :shock:

aga tere tulemast M50 klubisse :D

See kellelt ostsin, tema sõnul oli õhulugeja õhtal ja õhulugejaga oli hakanud tagasi peksma ja ei käinud korralikult. Ilma oli toiminud ja õhulugeja on ka praegu puuduvate asjade nimekirjas.

Aga Tervist tervist :lol:

  • Autor
comment_13845

Selle kuu lõpu poole on lootust mootor peale saada 8)

Mootor esialgu säästukas 110 kw :D

Aga puudu on väheke juppe.

Vaja oleks:

M50 sidur+sidurikorv.

M50 õhulugeja.

E28 kardaani esimest osa või istub ka mõni muu ilma ümber tegemata, siis võib pakkuda.

Väiksemat piduripumpa, mis mahuks M50 mootori paigaldamiseks.

E36 M50 mootori käppasid.

M50 uut/kasutatud rihma võib soodsalt/ilma pakkuda :lol: (mida natuke aega kasutada kannataks).

Differ 1.6 mootori oma jääb ka vist vähe aeglaseks? Sellega juba praegugi 100 km/h pealt 5's käik @ 3000 rpm.

Kellegil miskit üle andku märku, mida lähemal Elvale või Tartule seda suurem võimalus, et juppidele järgi tulen.

  • Autor
comment_13825
No korv mul on, kuid ei tea, mis libisev sidur tegi sellele.

Pidurid saaks mingi 200,- -ga

Rihm ka olemas.

Mul oli maanteel üle 3000 pöörde. Selle väikse diffri sõidad paari päevaga laiali :lol:

Ei saa lubada diffri laiali sõtmist :D Uued sussid all :wink:

Mis osadest piduri süsteem koosnema saaks siis?

  • Autor
comment_13659

Nonii :D Autol teine mootor peal ja sai kasutajaga hautz ilma sumpsita väike tiir ka tehtud :lol:

Vaja veel küünlad üle vaadata, sumpa, el. vent, õhulugeja ja lambda külge panna. Ja starter on ikka puudu :x Sellele tuleb ilmselt homme järgi minna natuke kaugemale, kuna siin kandis ei tundu kellegil olevalt :? :D

  • Autor
comment_13621

Autole said enamus asjad külge ja kohe ilmnes üks suur probleem.

Nimelt tõmbab haledalt lisaõhku kuskilt.

Õhulugeja voolik küljest võtta, sinna käsi ette panna, piduri vaakumvõimeni voolik kinni ja tühikäigumootori voolikule punn ette panna jääb auto käima :shock:

Kuni 4000 pöördeni käib nagu polekski kätt ees :? ja siis hakkas alles pöörete kogumist aeglustama. Ja kuulda on, et kuskilt viliseb lisaõhku sisse.

Siit ka küsimus, et mis pöördeni sekkub tühikäigumootor mootori töösse?

On võimalik, et kolektor sai viga? Või on nii tugev materjal ikka, et niisama katki ei lähe?

Oleks hea kui viga piirduks tihenditega :x

  • Autor
comment_13620

Ühe vigase koha leidsin, nimelt kollektor seest sulanud :shock: ja tihendit see plastiku rant enam paigal ei hoidnud.

Loodan et selles probleem oligi, katsetada veel ei saa, kuna hermeetik kuivab. Vast kannatab tööl ära käia, eile sai 15 km sõidetud küll.

Üks kehvapoolne pildike ka.

Pilt143_.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.