Nonii alustame ka siin teemaga, et auto käekäiku jälgida.
Olin mina Taiwanis, kui antud auto müügikuulutust nägin. Sai ühendust võetud, siit sealt uuritud ja kaup tundus aus. Aus just selles pildis, et ei otsinud koheselt valmis olevat autot. Antud autos nägin eos juba potensiaali oma mõtete jaoks. Kuna oli talv siis vajadus oli talverehvide järgi, plaaniga auto kindla peale ära tuua.
Organiseerisin Tallinnast ühed ix plekid koos talverehvidega, müüja käis otsis need tuttava juurest ära ning keeras auto alla.
Kui mina maandusin jaanuari algul Tallinnas, tuli müüja lennujaama vastu. Läksin ka visuaalselt masinat üle vaatama. Pikka juttu ei teinud, pakkisin oma 3 kohvrit auto peale, kus ees oli juba suverehvid koos velgedega ja tõmbasin tuld Saaremaa poole.
Kirjutan ja jutustan hetkel sellest, mida tean ja mis avastanud olen.
E30 316 kupee kerena 1987 aastal tehasest välja veerenud.
Mootor :
- m54b30 :
- Sisselase m50b25
- Väljalase torukolle
- Pihustid Siemens Deka 107961 (pump peaks ka antud olukorras midagi muud olema)
- Juhib seda Ecumaster classic
Kere :
Visuaalselt on tehtud 2021 korda, kus vahetatud küljekarbid, tagumised tiivad (ehk veel midagi) ja üle värvitud.
Kere pahupool :
- Originaal akukast ees on mäda/auklik
- Esimesed tiivad said naelrehviga nüüd haiget (fiibrist tiivad)
- Põhi iseenesest ok, kuid vajab üle käimist
Veermik :
- Ees ja taga ketassillad
- Bc racing coilid
- Type 188 4,xx ülekandega lsd
- Poly puksid
- Taga polditav flants, ees tavaline (mõõte hetkel ei tea)
- Tagumine sild taastatud, tugevndatud ja tehtud lisa reguleerimiseks lisasi
Salong :
- Kere külge kinnituv shortshifter
- Ees Sparco istmed
To do list nimekiri, mis tehtud juba ja mis vajab tähelepanud:
Õlivahetus - (Tehtud 5w50)
TÜV - (Tehtud - Tehniline pool oli küllaldki teadmata ning ilma selleta edasi ennem polnud mõtet minna)
Esimene katse kukkus läbi Co ning tulede pärast.
Tuled said korrastatud ja co suhtes paigaldasin korraliku kati alla. Samas sai soft üle vaadatud ja korrastatud.
Kuna muusika täielikult puudus ja Saaremaal see valik on nagu on siis võtsin poest riiulilt otse järgnevad asjad
- Maki ja heli juhtmestik veetud uus/korrastatud
- Makk Pioneer MVH -S420BT
- Esimesed kõlarid Pioneer TS-G1310F
- Tagumised kõlarid Alpine SXE-6925S
Visuaalne ja kere :
- Esimene akukast ära kaotada ja korrastada
- Kunde poolne esimene tiib korda teha/värvida
- Stange kinnitused korrastada/peita
- Udutuled külge kruvida
- Logarid installida (Olemas, läheb tegemiseks, kui salong puhtaks roogitud)
- Tagumised klaasid vanast kilest puhastada ning õrn toon
- Eemaldada tõmbe haasad/nöörid
Tehnika (mootor, sillad, muud liikuvad/tehnilised osad) :
- Odomeeter lugema saada (Uute osade tellimiseks vaja lahti võtta ja üle lugeda, mitme hambaga hammasrattad sees on)
- Tagukäigu tuled korda teha (Tehtud, kasti küljest puudus lüliti)
- Rooli all juhtmestik korrastada (Tehtud)
- Aeglasema ülekandega differ (arvatavasti torseni sisu tulekul)
- Diffri kinnitus tugevndada
- Pidurite upgrade (mõtteid on aga pole veel otsustanud, kuidas või mida)
Selle hooaja püüan sellises seades ära ajada ning sügisel :
- Kepsud tugevamad (+muud jubinad, mis lahti võtmisega kaasnevad)
- G25-550 (madalalt puhkuma koos juurde kuuluvaga, suurt jõudu taga ei aja. Ütleme, et "lapsepõlve" unistus turbotatud E30 saada)
Kui kõik puuduolevad detailid olemas siis tõstan terve salongi koos põhjamatidega välja. Plaan siit sealt korrastada, kust vaja ning mürasummutus korralikult teha.
Paremaid pilte hetkel pole, kui ostu päeval tehtud tagumikust ja mõne päeva tagune. Eks seda viga saab parandatud, kui ilmad paremaks lähevad ning auto puhtamaks ka saab.
Kindlasti on veel asju, mis koheselt pähe ei tule aga püüan jooksvalt asjad kirja panna.
Postitus võibolla pole kõige parem ja sellega püüan ka siin tegeleda.
Muudetud , muutis Kriisah lisainfo muutmine/täpsustamine, topelt piltide eemaldamine
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Nonii alustame ka siin teemaga, et auto käekäiku jälgida.
Olin mina Taiwanis, kui antud auto müügikuulutust nägin. Sai ühendust võetud, siit sealt uuritud ja kaup tundus aus. Aus just selles pildis, et ei otsinud koheselt valmis olevat autot. Antud autos nägin eos juba potensiaali oma mõtete jaoks. Kuna oli talv siis vajadus oli talverehvide järgi, plaaniga auto kindla peale ära tuua.
Organiseerisin Tallinnast ühed ix plekid koos talverehvidega, müüja käis otsis need tuttava juurest ära ning keeras auto alla.
Kui mina maandusin jaanuari algul Tallinnas, tuli müüja lennujaama vastu. Läksin ka visuaalselt masinat üle vaatama. Pikka juttu ei teinud, pakkisin oma 3 kohvrit auto peale, kus ees oli juba suverehvid koos velgedega ja tõmbasin tuld Saaremaa poole.
Kirjutan ja jutustan hetkel sellest, mida tean ja mis avastanud olen.
E30 316 kupee kerena 1987 aastal tehasest välja veerenud.
Mootor :
- m54b30 :
- Sisselase m50b25
- Väljalase torukolle
- Pihustid Siemens Deka 107961 (pump peaks ka antud olukorras midagi muud olema)
- Juhib seda Ecumaster classic
Kere :
Visuaalselt on tehtud 2021 korda, kus vahetatud küljekarbid, tagumised tiivad (ehk veel midagi) ja üle värvitud.
Kere pahupool :
- Originaal akukast ees on mäda/auklik
- Esimesed tiivad said naelrehviga nüüd haiget (fiibrist tiivad)
- Põhi iseenesest ok, kuid vajab üle käimist
Veermik :
- Ees ja taga ketassillad
- Bc racing coilid
- Type 188 4,xx ülekandega lsd
- Poly puksid
- Taga polditav flants, ees tavaline (mõõte hetkel ei tea)
- Tagumine sild taastatud, tugevndatud ja tehtud lisa reguleerimiseks lisasi
Salong :
- Kere külge kinnituv shortshifter
- Ees Sparco istmed
To do list nimekiri, mis tehtud juba ja mis vajab tähelepanud:
Õlivahetus - (Tehtud 5w50)
TÜV - (Tehtud - Tehniline pool oli küllaldki teadmata ning ilma selleta edasi ennem polnud mõtet minna)
Esimene katse kukkus läbi Co ning tulede pärast.
Tuled said korrastatud ja co suhtes paigaldasin korraliku kati alla. Samas sai soft üle vaadatud ja korrastatud.
Salong :
- Tagumised istmed (Tehtud)
- Peeglite kolnurgad (Tehtud)
- Roolialune kate (Tehtud)
- Käsipiduri kate (Tehtud)
- Kunde ukselingi kate
- Keskkonsooli puuduvad augukatted
- Kunde jalgade kõlarikate
- Tagumine tuhatoos
- Tagumiste turvavööde katted aknalauale
- Tagumised polstrid korrastada, paigaldada korralikult
- Rool nahatada
Heli :
Kuna muusika täielikult puudus ja Saaremaal see valik on nagu on siis võtsin poest riiulilt otse järgnevad asjad
- Maki ja heli juhtmestik veetud uus/korrastatud
- Makk Pioneer MVH -S420BT
- Esimesed kõlarid Pioneer TS-G1310F
- Tagumised kõlarid Alpine SXE-6925S
Visuaalne ja kere :
- Esimene akukast ära kaotada ja korrastada
- Kunde poolne esimene tiib korda teha/värvida
- Stange kinnitused korrastada/peita
- Udutuled külge kruvida
- Logarid installida (Olemas, läheb tegemiseks, kui salong puhtaks roogitud)
- Tagumised klaasid vanast kilest puhastada ning õrn toon
- Eemaldada tõmbe haasad/nöörid
Tehnika (mootor, sillad, muud liikuvad/tehnilised osad) :
- Odomeeter lugema saada (Uute osade tellimiseks vaja lahti võtta ja üle lugeda, mitme hambaga hammasrattad sees on)
- Tagukäigu tuled korda teha (Tehtud, kasti küljest puudus lüliti)
- Rooli all juhtmestik korrastada (Tehtud)
- Aeglasema ülekandega differ (arvatavasti torseni sisu tulekul)
- Diffri kinnitus tugevndada
- Pidurite upgrade (mõtteid on aga pole veel otsustanud, kuidas või mida)
Selle hooaja püüan sellises seades ära ajada ning sügisel :
- Kepsud tugevamad (+muud jubinad, mis lahti võtmisega kaasnevad)
- G25-550 (madalalt puhkuma koos juurde kuuluvaga, suurt jõudu taga ei aja. Ütleme, et "lapsepõlve" unistus turbotatud E30 saada)
Kui kõik puuduolevad detailid olemas siis tõstan terve salongi koos põhjamatidega välja. Plaan siit sealt korrastada, kust vaja ning mürasummutus korralikult teha.
Paremaid pilte hetkel pole, kui ostu päeval tehtud tagumikust ja mõne päeva tagune. Eks seda viga saab parandatud, kui ilmad paremaks lähevad ning auto puhtamaks ka saab.
Kindlasti on veel asju, mis koheselt pähe ei tule aga püüan jooksvalt asjad kirja panna.
Postitus võibolla pole kõige parem ja sellega püüan ka siin tegeleda.
Muudetud , muutis Kriisah
lisainfo muutmine/täpsustamine, topelt piltide eemaldamine