Hüppa postitusse

Paar päeva tagasi autot veitsa peenestades lõpetasid kõik näidikud peale spidomeetri töötamise. Võtsin spidploki eest ära, et ühendusi kontrollida, aga kõik olid korras. Hiljem selgus, et kaitse oli läbi hoopis (nr10 vist). Kui uue kaitsme panen siis põleb see kohe paari minutiga uuesti läbi. Kuna sama kaitsme pealt käivad ka El. peeglid ja salongiventikas, siis ootaks soovitusi kust kõigepealt viga otsida.

Vahepeal viskab aku tule ka põlema, samas teised tuled, nt käsipiduri oma enam ei tööta.

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Sellest ma olen teadlik juba. Lootsin et kellegil 2kki keegi oskab soovitada kust k6igepealt viga otsida. Selle kaitsme all on jube palju asju, k6iki ykshaaval l2bi vaadata ei viitsiks.

Kui auto k2ima panna, siis ventikas ja tahokas umbes 2 sekundit toimivad.

laadimine korras? kui aku tuld viskab siis ehk genekas laeb üle ja see põletabki kaitset läbi. mul vw-enil põlesid esitulepirnid ja mitu kaitset mitu korda läbi ja hiljem uurima hakates mis jama oli siis selgus et genekas laadis 16,9 voldi pealt ja kohati viskas 19V.

lihtne

Võta üks h4 lamp, ühenda 2 juhet taha ja juhtmete otsa isased klemmid. Pane see kaitsme pesasse ja auto käima.

Pirn peaks hõõguma või põlema hakkama siis tõmba ükshaaval tarbijaid järelt ära kui pirn järsult tuhmiks läheb või kustub siis saad suuna kätte ja hakka komponente kontrollima mis selles ahelas.

Elektrioku töö ei ole kerge nii, et ei viitsi pärist puust ja punaseks kõiki assju seletada

  • Autor

Genekas laadis talvel 15V, see väike vahe ei tohiks pahandusi teha, aga kontrollin igaks juhuks uuesti üle.

Tänud Rihole! Pole elektriga enne väga kokku puutunud, selle peale poleks ise tulnud.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Välismaa foorumeid uurides selgus kohe, et tagurpidikäigu tule juhtmestik on kõiges süüdi. Pidi tavaline viga olema, imelik et keegi siit sellega enne kokku puutunud polnud.

Täitsa olnud, aga ei lugenud seda teemat varem :D Mul peale isasema(30A ehk) kaitsme panemist hakkas täitsa suitsu ajama kangi juurest :D

Välismaa foorumeid uurides selgus kohe, et tagurpidikäigu tule juhtmestik on kõiges süüdi. Pidi tavaline viga olema, imelik et keegi siit sellega enne kokku puutunud polnud.

suured tänud, ise oleks seda vst otsima jäänudki!

  • Autor

Ma võtsin ka hetkel lihtsalt kangi juurest pistiku lahti, kui igav peaks kunagi olema siis otsin õige koha üles.:D

Endal sama jama olnud, viga oli samuti tagurpidikäigu tulede juhtmestikus, juhtmed olid läbi hõõrunud sealt, kust kohast juhtmed jooksevad kangi juurest alla. otsi viga sealt. See juhtmeosa on täiesti eraldi vahetatav osa, pistik on kangi juures ja teine pistiku osa käigukasti anduri küljes.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.