Hüppa postitusse

BMW 325i (2,8)T M-technik II '89 - S3nder

Postitatud
comment_18325

Sai ostetud sis selline 325i.Auto hetkel 2,5 mootoriga(stock),väljalaske aasta1989,värviks delpin-metallic,m-tech II sportpakett,ainult et riidest sisuga :S:D.Madaldus 40/20 ,.....

nüüd alla ka pandud lsd differ :twisted:

möned pildid ka !

large_21597445_dSy4.jpg

large_21597447_sGgG.jpg

large_21597455_GGd1.jpg

large_21597457_VgQh.jpg

large_21597465_duh9.jpg

large_21597449_hIxy.jpg

BMW 327iT M-TechII .

*325e plokk

*325i 885 plokikaan

*Holset super hx50

*Tial 44mm WG

*Cometic kaanetihend ja ARP kaanepoldid

*TiAL Sport BV 50mm

*Vems V3.6

*Intercooler 600x300x75 mm in 3" out 3"

*Walbro kütusepump+ 2x bosch 044

*Siemens highZ 870cc pihustid

*Tilton 3 disc clutch , 1250nm?

large_21597381_Vgo6.jpg

  • Vastuseid 122
  • Vaatamisi 26,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_15631
einar: :D tänud

aga bemmist ka vähe juttu,

nüüdseks söidetud juba 803km ja minek tundub aina paremaks minevat,kuid siiski küttega on probleeme ,küünlad jälle valged, sai soome tulles öhukogulugejat näpitud ja nüüd segu lahja jälle :P

Adavere juures sai bmw ka tagant näpistada :lol::D,söber söitis tagant sisse minu teise autoga ,ei vedand .

vahepeal ostetud ja tellitud juurde ka turbo jaoks vajalikke vidinaid ja veebruari löpuks loodan turbo tööle saada....

nyydseks aga köik juhe koos juba :P pole erit jutu mees:D:D

PEACE!

Aga mis kütuseregulaatorit sa kasutad?

  • 4 nädalat hiljem...
comment_15387
Et pump boosti all vähem kütust ette annaks?

mismõttes vähem kütust? Sa mõtled ikka fuel flow'd?

Hetkel tegu vabalthingava autoga ja originaal pihustitega.

See 3,5bar nüüd ka teab mis hullu pole :)

Turbotades tõesti ei lähe üle 3bar rõhku tarvis antud dekadega.

comment_15385

mismõttes vähem kütust? Sa mõtled ikka fuel flow'd?

Fuel flowd mõtlen jah. Paraku pumba rõhu kasvades tema tootlikus väheneb.

Pihustitega on vastupidi, rõhu tõustes tootlikus kasvab.

Paljud inimesed seda vist ei tea.

Praegu pole ju IMO üldse mõtet seda poolikut asja torkida, kui enivei kohe varsti turbokaks ära läheb.

  • Autor
comment_15383

praegu on siin vist köik valesti aru saand :P ma ei torgigi omal kütuserõhku ,zius küsis kas 2,5 vöi 3,0 ja ma sain aru kas 2,5 vöi 3,0 mootori rõhuregulaatorit ja selle vastasin 2,5 kuna mul on ju selle mootori oma.

comment_15380
Pihustitega on vastupidi, rõhu tõustes tootlikus kasvab.

Paljud inimesed seda vist ei tea.

Paljud tõesti ei tea aga samas on müügil deka pihustid ~729cc vms @ 4bar

Mulle tundub et tegu tavaliste 630cc dekadega aga lihtsalt 4bar kütuse rõhuga

~729cc ja muidugi kuna onrohkem cc sis ka suurem hind :P

  • Autor
comment_15379

Paljud tõesti ei tea aga samas on müügil deka pihustid ~729cc vms @ 4bar

Mulle tundub et tegu tavaliste 630cc dekadega aga lihtsalt 4bar kütuse rõhuga

~729cc ja muidugi kuna onrohkem cc sis ka suurem hind :P

nt carshop müüb 727cc pihusteid mis tglt samad mis 630cc lihtsalt erinevate rõhkudega :P

630cc/min @ 3bar (=300kPa = 43.5 psi)

727cc/min @ 4bar (=400kPa= 58 psi)

need andmed vöetud vems shopi lehelt

comment_15377

Tore, et teie ka sellest MÜÜGITRIKIST lõpuks aru saite. :P

Suurem number müüb ju paremini. :wink:

See suurem number omab mõnedel juhtudel tõesti mõtet aga mitte eriti stiilis 2bar boostiga projektidel,

kus on vaid 1 kütusepump.

2-te pumpa on ka samas mõtetu panna, kuna eri flow-ga pihustid on suht samas hinnas kõik.

  • 2 nädalat hiljem...
comment_15161

esimesed sõidud tehtud, sidur vaja veel ilusti sisse sõita, 1,5bar käis kellale

segu jäi väheke lahjaks ja keerasime boosti 1 bar peale. Seadistus on vaja

veel teha, praegu töötab asi väga halvasti. Vile tuleb taha 3000-3500 rpm

juures. Eks järgmine kord tehakse kapotialune ka korda ja siis pildid :)

Jõudu nagu paistis olevat 250-300 kanti per*edyno järgi :D Töötab asis siis orig.

jagajaga kuna coilpack ei tahtnud koostööd teha ja läks garantiisse.

  • Autor
comment_15157

jah sai löpuks turbo peale pandud ja möned tiirud ka tehtud,tösi see on et mingid valed map`id olid peal,peep häälestas ta nii et töötaks ainult ja söitma ei soovitanud ka minna aga siiski sai mindud .

boosti oli segu ulmelislt lahja jah ja möned korrad tegi fuel cut`i ka ,seda siis kui röhukell käis sinna 1,5 bar`i kanti.

nüüd tuleb oodata ainult head ilma ja kuiva teed et saaks seadistama minna;)

üks pilt ka kapotialt,asja tuleb veel korrastada siit.

large_22341627_KU6M.jpg

  • Autor
comment_15146
Kuidas ja kuhu cooleri mahutasid/paigutasid? (Mõni pilt) Ja mis andur see sisselaske juures on? Ülelaaderõhu?

cooler sai pandud pölle taha aga peab ümber tegema kuna nyyd ei saa M_techII lisa ette panna (torud jooksevad täpselt udutulede koha pealt.)

ja see andur on sisselaske temp. andur.

ehitamise löpus läks nii kiireks et ei jöudnud köiki asju kapoti all ära sättida,eks sellega aega on.

värvitud sai täiesti suvalt ja sellepärast et liialt silma ei jää,cooler tuleb lasta alla poole ja torusi vähe ümber teha .

large_22369213_hQ5G.jpg

lõptulemus peaks tulema selline et torud on ilusti peidus

orig_22369237_YjYh.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.