M54 mootori otsast kuuene manuaal pakkuda. GS6-37BZ
Kuues käik oli vist 0,83, ehk siis üpris E30 originaali viiendaga lähedase ülekandega, saab suurema mootoriga difrit vahetamata maanteepöörded E30 originaal kastiga võrreldavaks.
Kast on iseloomult suht sama, mis M47 2.0 diisli kuuene, kuid teised ülekanded ja koda, ehk siis ka kasti nurk mootori suhtes. Väljundflants on sama, mis E30 "suur flants".
Huvi korral võin selgitada välja pikkuste vahe kojast flantsini võrreldes Getrag 260-ga.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
M54 mootori otsast kuuene manuaal pakkuda. GS6-37BZ
Kuues käik oli vist 0,83, ehk siis üpris E30 originaali viiendaga lähedase ülekandega, saab suurema mootoriga difrit vahetamata maanteepöörded E30 originaal kastiga võrreldavaks.
Kast on iseloomult suht sama, mis M47 2.0 diisli kuuene, kuid teised ülekanded ja koda, ehk siis ka kasti nurk mootori suhtes. Väljundflants on sama, mis E30 "suur flants".
Huvi korral võin selgitada välja pikkuste vahe kojast flantsini võrreldes Getrag 260-ga.
Neid kaste ei jookse sülle just iga päev.
Asub Põltsamaal.
Hind 500
53858447
Muudetud , muutis kurikristjan