Hüppa postitusse
Postitatud
comment_21618

Sai siis Snoofi käest selline bemm toodud.Mootoriks 2,4td jube korralik tundub käima läheb hästi ja töötab ilusti.Kere on ka suht korralik plaanis ülevärvida.Lisadest on udutuled, esimesed elektri aknad ja roolivõim.Katuseluuk on ka aga see tahab remonti sest üheltpoolt ei tõsta nurka üles viskab nagu üle.Taga on m-tech 2 stange(lätikas).All on ka madaldus kui õieti mäletan siis -80.All on lsd-tiffer;):cool:.Sai siis toodud hobiautoks mida väheke nokkida ja õhtuti linnapeal tsillida.:D:cool:

Plaanid on uhked aga eks näha mis välja kukub.:cool:

http://img24.imageshack.us/img24/4350/p1010003gu3.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/9149/p1010004hm0.jpg

http://img144.imageshack.us/img144/8541/p1010001yw5.jpg

Esialgu jäävad need ajutised pildid homme teen auto puhtaks siis teen uued.:lol:

  • Vastuseid 143
  • Vaatamisi 22,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_20169

Sain siis uued karbid ka kätte, tehti need siis 2mm tsingitud plekist. Nüüd vaja keevituse co2 balloon täis panna, teab keegi kus pärnus see kõige odavam oleks? Tiivakaared panen siiski orig. kuna nende vahetamisega saab nagunii parajat n...i näha siis tuleb kindlasti lihtsam panna orig. ja hiljem laenutan tiivarullija.

pilt071.jpg

  • Autor
comment_20166

Sai siis Kauri käest prooviks 16tollised ja 9 laiad azevid toodud, et kuidas nad istuvad alla ja mida koopad nendest arvavad:P Sobisid päris hästi ees on ruumi küll ainult parempoolne on imelik, käib vastu amorti, kuna amordid on nagunii surnud siis lasin veits relakaga seda plekki õhemaks ja asi muutus ei tea kas asi on siis väga pepsis rooliotsaga vms.:D

Siin siis ees prooviks 225/50 rehv, muud polnud midagi ainult paremale pöörates tahab logar veits töötlemist saada::)

pilt073.jpg

pilt074.jpg

pilt075.jpg

pilt077.jpg

pilt078.jpg

Tagumised mahuvad ka suht edukalt ära kui korralikult ära rullida:

pilt081.jpg

pilt079.jpg

pilt080.jpg

Ilma märgit kapott ja bagass läheb ka peale.

pilt082.jpg

Ja nagu näha on ees veel ruumi ennem kui velg koopast välja tuleb:

pilt076.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_19942

Kuna suvi pressib vaikselt peale sai keevitus ära täidetud ja asutud keevitama, esimese asjana sai põhjas kõik "aknad" kaotatud siis sai toodud uued tiivakaared ja neid hakatud külge panema aga kuna faceliftile vist ei olegi saada orig. tiivakaari siis sain pmst vist pre-facei omad kuigi peal on neil kleeps 83-90a omale mõeldud aga mis seal ikka natuke tuleb tagumist spoilat modida ja koobas tuleb nüüd natukene suurem seega tuleb muretseda 16 veljed sest need 15 hakkavad väga nilbed seal all välja nägema aga kõik omal ajal.:D

pilt092.jpg

  • Autor
comment_19936

. Tänasega on siis asi sealmaal, et tiiväärd on vahetatud ja esimesed tiivad on ka juba ilma liistuteta. Järgmise asjana lähevad siis karbid vahetusse ja pahtliga tuleb tegema hakata.

pilt093.jpg

pilt094.jpg

pilt095.jpg

Sumps sai ka alt ära võetud kuna alla tuleb tühi toru ja sport pütt aga nüüd tekib küsimus kas peaks panema mingi resoka ka vahepeale või mitte kuna hääled on suht magusad praegu.:D

  • Autor
comment_19886

Nii koopad tehtud ja nüüd vaja viimistlema hakata pahtliga. Keevitused sai tehtud tsinkkrundiga üle ja koopad mingi bituumeniga. Nüüd on siis karpide vahetus käes ja vajaks nõu, nimelt kas karpide keevitamisel võib võtta uksed eest ära või on oht, et kere vajub läbi?:D

Paar pilti siis kuidas jäi, all on siis 16x9 laiad veljed ja 225/50 rehvid ja koopasse ei käi:cool::

pilt103.jpg

pilt104.jpg

pilt105.jpg

Kui vaadata eelmisi pilte kui vanad tiivad veel olid, siis on vahe näha kõrguse poolest, nimelt ennem olid rattad koopas nüüd aga on vahe sees.:cool:

  • Autor
comment_19864
sa ei saagi karpi korralikult vahetada kui sul uksed küljes on . :wink:

Seda küll jh, kunagi sai galandil vahetatud uksed ees ja polnud just kõige mugavam aga kas seda ohtu pole, et kere ära vajub kuidagi või on tark võtta esialgu selle poole omad ära mida vahetama hakkan ja teistpoole jätan esialgu külge?

comment_19843
Sumps sai ka alt ära võetud kuna alla tuleb tühi toru ja sport pütt aga nüüd tekib küsimus kas peaks panema mingi resoka ka vahepeale või mitte kuna haäled on suht magusad praegu.:D

Tead, mul on "suure toruga" mingid kogemused olemas ja ütlen, et mingi hetk see tüütab ära, juhul kui maantee sõitu on palju igatahes :D

  • Autor
comment_19842

Tead, mul on "suure toruga" mingid kogemused olemas ja ütlen, et mingi hetk see tüütab ära, juhul kui maantee sõitu on palju igatahes :D

Diislil ta niiväga ei müristagi ja teiseks autoks on mul nagunii audi a6 ja bemm oleks rohkem siuke chillimis pill. Sinu pütta tahangi sellepärast osta, et uue jaoks puudub ressurs ja selle raha eest mis uus maksab saab vajalikumaid asju tehtud ja alati saab midagi viisakamat panna. :D

  • Autor
comment_19762

Nii tänase seisuga siis üks karp vahetatud:cool:. Karp oli suht mäda igaltpoolt ja päris palju tuli keevitada aga nüüd on ikka nii, et tõstan kekskelt ka auto nii üles, et tunk läbi põhja ei tule. Veel sai muretsetud sport sumps. Karpidega oli omajagu jamamist kuna mõõdud sai valmis tehtud mõõdulindi abil ja siis kui karp küljes oli siis sai ka selle tagajärgi näha, nimelt on see karbi ülemine serv ka natuke kaldu aga uuel karbil on sirge aga natuke jamamist ja sai enamvähem selle ääre nagunii tuleb laiendi peale.:D

pilt111.jpg

pilt120.jpg

pilt121.jpg

  • Autor
comment_19755
tore, ootan pilti kui alla saab :)

Sinna läheb natuke aega, esialgu on plaanid kere saada lõpuni ära keevitatud ja siis ostan sumpa toru ära ja siis läheb ka pütt alla, praegu on mõlemale autole vaja toru ära tuua.

Selline kahuri toru läheb siis alla, esialgu on resokas siuke 2 vahel arvatavasti läheb esialgu lihtsalt toruga alla ja siis kui hääled on ikka liiga suured siis läheb reso ka:P Ja selgus veel, et mingi pihusti ei tööta korralikult kuna käimapannes pole nagu eriti sinist aga pika peale tekib ja peale mitme päeva seismist lasid põhja siis puterdas, töötas nagu bensiinikas oleks piirajas.:D

pilt125.jpg

  • Autor
comment_19749
lasid kõike seda peale karpide kokkukeevitamist?

Seestpoolt lasin peale seda ära kui seal augud ära lappisin need mis kere küljes, karbile endale ei lasknud midagi peale sest need nagunii tsingitud ja teise auto pealt oli näha, et peale 3a ei olnud rooste täppigi peal ja kõik keevitus kohal lasin tsink krundiga üle ja altpoolt lasin veel selle bituumeni vms peale.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.