Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_141548

Tere.

 

Et tulevikus saaks nostalgitseda ja vaadata, mis tehtud ja kunas tehtud, sai otsustatud autost teema teha.

 

Auto enda eesmärk saab olema nö. pere teine auto, millega oleks huvitav sõita olenemata aastajast.

 

Autot valides oli tähtsaim argument kere seisund. Tehnika oli teada, et tuleb modifitseeritud. Pärast mõningast otsimist sai leitud Leedust võimalik kanditaat. Pärast omaniku kätte saamist, sai otsus vastu võetud vaatama minna. Minnes oli teada, et auto on kerge avariiga, kuid muidu komplektne. Kohale jõudes oli näha, et auto pikalt seisnud, aga kõik märgid näitasid, et kere on hea ja sai otsustatud ta ära tuua.

 

Mootor tuleb M20. Töömaht 2.8, M52 vänt, plokil girdle(Bimmerheads) plaat ülejäänud stock BMW kraam. Nukkvõll Schrick 288*, klapivedrud Catcams, nookurid Bimmerheadsist, Nuke reguleeritav rihmaratas, Kõik kuluosad uued. Juhtima hakkab Maxxecu. Mootor on pool valmis.

 

Kerele tulevad fiiberdetailid - kapott, tiivad, Mtech 2 esimene ja tagumine stange ja pagasiluuk. Sisse tulevad korvid ja sportrool. Vedrustus on veel lahtine, nagu ka mõningaid muid asju. Mootor ja muud jalus olevad asjad on juba ära võetud. Samas saab juurde tehtud kronsteine, et uued asjad külge panna.

 

Jooksvalt hakkab siis täiendama teemat, kui miskit tehtud saab. Lisan lõppu mõned pildid.

236864643_571638180551615_691044157286729766_n.jpg

216165712_3111254682441985_5551372889288044015_n.jpg

235824669_564239147943905_7730675757164256982_n.jpg

235540499_2884045678511594_4133235781119913263_n.jpg

235690975_431286981594424_8355062887014171103_n.jpg

237863917_1262294440877097_8987715475342807352_n.jpg

235800671_855167995121970_1306794074329468825_n.jpg

237037844_2982507288735975_6627117121136333084_n.jpg

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_145295

Vaikselt edeneme. Sai lisatud vähe ''mugavus''varustust - kesklukule raadiosignaali vastuvõtja ja kohtvalgustiga peegel. Mõrades esiklaasi vahetasin ära. Tagumised amordid jõudsid, käigukast sai omale kohale (M52 ZF) ning selle vastav kardaan ja tala. Taha sai lisatud strutbar. Mootoriruum on u.80% valmis. 

 

 

 

284471240_3373577149595530_5790748521770657111_n.jpg

284202026_429107958666084_4697690923616146818_n.jpg

284196550_685953572507681_6258016372215985734_n.jpg

282808684_1138968356668706_3022721296232087675_n.jpg

282716314_1048844926058985_6141153087581687074_n.jpg

282703918_740680973947846_9116315216256151537_n.jpg

284272794_484286226831375_8010045815235142304_n.jpg

284605181_1071465166781799_5386213846750199795_n.jpg

Muudetud , muutis Atss

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_145801

Ülemäära palju just pole midagi juhtunud, aga midagi siiski. Typ 188 LSD on omale kohale paigaldatud, summuti sai valmis pusitud, tühikäigumootor ja väheke suurema avaga segusiiber said külge.

 

 

 

image2.jpeg

image1 (2).jpeg

20220719_185205.jpg

image11 (1).jpeg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_146120

Auto on väljast auto moodi jälle. Värvitud sai - tiivad, taga-ja esipõll, karbid, tagumine vasak tiib. Kapott ja tagaluuk veel vaja teha. Tehniline osa on ka põhimõtteliselt valmis, esimene käivituski tehtud. Mootor tuleb uuesti vahelt välja võtta, kõlmakorgid lekivad(ilmselt paigaldusviga). Muidu võib suures plaanis rahule jääda. Seest on üldpildis koos, rool on ajutine.

 

301487563_852626245624689_1262995440656998584_n.jpg

304806464_434979811937489_7178968429556760675_n.jpg

305122597_419705796716180_5033506769629870417_n.jpg

304805811_1435608846912878_3788936747880286604_n.jpg

299711667_777521906725829_8663707293789827401_n.jpg286416474_1222752208546312_1754317116948808738_n.jpg.4a63d758bae0ee432d69d015307c698d.jpg

Muudetud , muutis Atss

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_150043

Pool aastat möödas ja suurt midagi pole teinud. Mootori tõstsin välja uuesti ja tegelesin külmakorkidega, loodan et jäid pidama. Aiste vahele tagasi pole pannud.

Et velje tagune vähe ilusam ja pakitud välja näeks, tegelen natuke suuremate pidurite paigaldusega. Esimesed pm valmis.

Leidsin ka veljed, teen kerge koduse iluravi neile.

 

 

image1.jpeg

image4.jpeg

image3.jpeg

image0.jpeg

Muudetud , muutis Atss

  • Autor
comment_150046

Odavad pole jah, aga päris AP racing hind ka pole. Peaks kenasti mahtuma, prooviks oli 15 tolli, orginaal style 5 ja 10mm flants (muidu läks vastu suportit kärje/kodaraga) ja jäi ruumi tasakaalude jaoks ka. Kettad on 285mm diameetriga, et parajalt agresiivse offsetiga ja õige kujuga saaks kasutada ka ilmselt 14 tolli velge.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_153041

Muru niitmise kõrvale on ka rulli näpitud. Värvisin kapoti ja tagaluugi. Soetasin uue aku, väiksusest tingituna paigaldasin selle mootoriruumi. Eelnev kaabli vedu ja pagasis oleva akualuse ostu võib niisama tegemiseks nimetada. Ostsin meeleheaks riidest jalamatid. Mootor tagasi omalkohal, sai käima pandud, töötab. Lasin soojaks tiksuda, külmakorgid tunduvad pidavat, Velgede sobivus läks ka kahjuks aiataha, ilmselgelt enne alla proovimist nägin ka nendega vaeva ja soetasin rehvid sinna peale. Et kui kellegile pakuvad veljed huvi võib kirjutada PM.

 

 

 

IMG_1914.JPG

IMG_1915.JPG

IMG_1917.JPG

IMG_1883.JPG

IMG_1916.JPG

IMG_1913.JPG

IMG_1877.JPG

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_153721

Pidurid on lõpuks küljes ja toimivad. Leidsin veljed mis ringi käivad, 15x7 OZ-d. Käisin sillastendis ja kaalumas. Mõlema tulemusega olen vist enamvähem rahul. Riskisin illegaalse 20km proovitiiruga õhtuhämaruses. Muidu kõik hästi, peale selle et seade on väga toores ja rikas. 

 

 

image6.jpeg

image1.jpeg

image0.jpeg

image7.jpeg

image2.jpeg

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_155184

Poolteist aastat möödas. Suurt midagi uuendada pole.

Kerge liitium aku ei toiminud (kevadeks oli ümmargune, hoiustasin kodus soojas, ei raatsinud enam uut osta), panin tavalise pagasiruumi tagasi.

Lasin nahaga värskendada vana Sparco rooli ja tagumise istme värvisin tekstiili värviga mustemaks (pildil pooleli tegevus).

image0.jpeg

image1.jpeg

Tänaseks sõiduk tänavalegaalne. Plaanin natuke liikuda ja kui midagi õhku ei lenda, mahlad sees püsivad, siis rulliga rullidele vähe seadet parendama. Eks natuke huvita ka jõu numbrid.

Soundcheck - Bmw e30 M20 - YouTube

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_155217

See aku lahendus mulle meeldis, kahju, et ei kestnud - täpselt samad tunded, aga pole veel maha matnud selle tagasi tegemist. Natuke harima ennast selles aku maailmas.

Sai käidud dünos, paar kolm tundi spetsalist kräunutas, õnneks kõik püsis ilusti koos (generaator kuumalt kehva laadimisega). Sõita täitsa teine tera kohe, kõik on kuidagi rafineeritum, sujuvam ja loogilisem.

Pöördeid oleks rohkem soovinud aga pole nagu mõtet kui sealt midagi ei tule. Surveastet ja õhku juurde vist vaja. Või nagu vend ütles, et mõistlik turbo mootori alus.

Düno.JPG

Muudetud , muutis Atss

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.