Hüppa postitusse
  • 0

324TD-l küttesurvega probleem


heppar

Küsimus

Niisiis, 3-nda kõrgsurvepumbaga sain masina käima, torises ja tossas algul aga mõeldes selle peale, et 2 a kuskil teine seisnud, peaks see olema tavaline nähtus. Sealt edasi koorus teine probleem millele mina ega keegi teine vastust ei leia, nimelt masin töötab viksilt mõnda aega ja siis nagu lihtsalt küte kaob tagant ära, pump jääb nälga ja masin seisab, peale 5 min, masin töötab taas. Paagifiltri tegin puhtaks, käsipumba samuti, torud puhusin puhtaks paagi poolt ja tagasivoolu voolikud vahetasin ka kõik ära. Ning kas selline võimalus on ka, et vana õli võib hakata turbo kaudu kollese jõudma ning ainuke pääsetee on turbovahetus? Tark nõu on väga teretulnd. :)

Muudetud , muutis heppar
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 9 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Vabandust väljenduse eest, aga tehke mulle ka selgeks kuidas on seotud vana õli koldes kütte ära kadumise või kütte katkestusega. Need ei ole omavahel mitte kuidagi seotud. Kui turbost meeletult õli mootorisse jõuab siis hakkab mootor suitsema. Kuidas ta sul uuesti peale 5 min seistes käima läheb, kas pead kütte uuesti üles pumpama või lihtsalt seisab ja käivitub uuesti.

Kui sul turbost palju õli tuleb siis võta turbo survetoru lahti ja vaata mis ta siis teeb, kas suits alles või kaob ära. Äkki viga selles ei turbost tuleb meeletult õli ja uputab ta lihtsalt selle õliga üle. Kui sealt torust õli pritsib siis turbo vahetus.

Kuidas sa aru saad et kütet enam peale ei tule. On sul filtri ja pumba vahel läbipaistev voolik, mis selles toimub, on õhumulle vms. Igatahes turbo kas töötab või ei tööta see mootoril küte etteannet ei takista ega katkesta mitte kuidagi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Vaata mis seal torus toimub kui auto seisma jätad, ei ole mingit liikumist või mulle. Põhimõtteliselt on nii et umbes 80% nendest 2,4td ja 2,5td kõrgsurvepumpadest on peetis. Sellest pikk käivitus, suur kütusekulu jne jne. Endal ka soojalt pikk käivitus.

Selles turbotorus ei tohiks väga palju õli olla, kui turbo puksid läbi siis sealt hakkab õli mootorisse minema. See tingib tumeda suitsu. Kui mootor muidugi kaua seisnud siis võivad tal rõngad ka kinni olla. Mõõda surved ära saad ka nati targemaks mis seal sees toimub.

Muudetud , muutis kruusmann
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kõik pumbad mehaanilised olnud peal. Praegune kah mehaaniline, sealt saab jah ise küttekogust ja küttesurvet muuta, ehk siis selles probleem, et küttekogus liiga suur ja paagist tulev kütus ei jõua pumable järgi? Ma lihtsalt pakun varianti.

Muudetud , muutis heppar
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Viga leitud, et miks välja sureb, nimelt otsevooluga starteri plussilt magnetklapile läheb see liiga soojaks ning pigistab üle kuumenedes kütteliini kinni. Aga siit järgmine probleem, leidsin selle rohelise juhtme ning selle relee ka üles, sinna tuleb korraks vool ka isegi teise releega süüte sisse keerates. Kust nüüd seda viga otsida miks tal aint korra sinna vool tuleb?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus