Hüppa postitusse

Soovitatud postitused

Tegu peaks olema tegelikult sama süsteemiga, lihtsalt Raimo pildil kang ise ühes tükis.

Leevendusmuhvist kang kergelt ära ei käi ja selleks pole ka vajadust.

Seda plastik rõngast tuleb peasas keerata õigele poole kruvikaga ja siis tuleb kang koos plastikuga pesast välja.

Tagasipanek on sama asi aga vastupidises järjekorras.

Mõnus nokitsemise töö on ja väga suure tõenäosusega läheb vana detail enne kätte saamist pilbasteks.

Vähemalt esimest korda seda tööd teha üritades.

Eeldan, et sa tahad ikka seda munaka pesa vahetada?

Sinu pildil tundub üldse mingi käigukangi muhvi sisudetail olevat.

Vaata parem Raimo antud joonise pealt.

tahaks küll jah seda munaka pesa vahetada. aga ülevalt poolt üle kangi ta ei läe, st et pean alt ikka hoovasikust lahti võtma ja siis selle plastiku oma pesas vähe keerama ja peaks siis koos kangiga ära tulema? ja seejärel selle plastikrõnga vahetus.?

kas mitte 325ix-il ja m3-l ei ole se mitte mingine sport käiguhoovastiku süsteem? realoem äitas et 323-el pole sellelt jooniselt ühtegi detaili :D

ehk keegi targem teab?

  • 3 nädalat hiljem...

Te auto alt lahti ja saad kogu ürituse koraga kätte lihtsam ja parem ülevaade mis seal kulunud on tavaliselt on kulunud osa nr.2 Raimo pildilt .Tagurpidi käigu mitte normalsel sisse minemise põhjus .Mina lasin need pronksist endale kunagi aastaid tagasi treida ,muidu vist plastikust need.325i oli autoks ma arvan et sul sama sugune seal all see asjandus.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus