madis666 Postitatud 10. november 2008 Jaga Postitatud 10. november 2008 http://bmwfans.info/original/E30/2-T/323i-M20/ECE/L/M/1984/02/mg-25/ill-25_0194/ joonisel det nr 2 vaja det nr 10-e vahetamiseks :roll: Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/226-kuidas-k%C3%A4ib-k%C3%A4igukang-%C3%A4ra/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
raimo Postitatud 10. november 2008 Jaga Postitatud 10. november 2008 kruvikeerajaga tuleb natuke kaasa aidata ja siis see munak sealt pesast ära tulebki. muidugi kui sa uue plastmasspesa paned, siis võib vana katki ka teha. eelnevalt tuleb kang käiguvahetusheebli küljest lahti lasta. seda saab teha auto alt. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/226-kuidas-k%C3%A4ib-k%C3%A4igukang-%C3%A4ra/#findComment-22634 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
madis666 Postitatud 10. november 2008 Autor Jaga Postitatud 10. november 2008 aga kas det nr 2 tuleb det nr 11 otsast ka kuidagi lahti? või ilma kangi täielikult emaldamata seda ei saagi teha (ehk siis tuleb auto alla ka ikka ronida)? :? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/226-kuidas-k%C3%A4ib-k%C3%A4igukang-%C3%A4ra/#findComment-22626 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
raimo Postitatud 11. november 2008 Jaga Postitatud 11. november 2008 mul sellist kaheosalist kangi ei ole kunagi olnud. nii 325ix kui ka M3 on selline süsteem: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1271&mospid=47265&btnr=25_0068&hg=25&fg=05 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/226-kuidas-k%C3%A4ib-k%C3%A4igukang-%C3%A4ra/#findComment-22622 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 11. november 2008 Jaga Postitatud 11. november 2008 Tegu peaks olema tegelikult sama süsteemiga, lihtsalt Raimo pildil kang ise ühes tükis. Leevendusmuhvist kang kergelt ära ei käi ja selleks pole ka vajadust. Seda plastik rõngast tuleb peasas keerata õigele poole kruvikaga ja siis tuleb kang koos plastikuga pesast välja. Tagasipanek on sama asi aga vastupidises järjekorras. Mõnus nokitsemise töö on ja väga suure tõenäosusega läheb vana detail enne kätte saamist pilbasteks. Vähemalt esimest korda seda tööd teha üritades. Eeldan, et sa tahad ikka seda munaka pesa vahetada? Sinu pildil tundub üldse mingi käigukangi muhvi sisudetail olevat. Vaata parem Raimo antud joonise pealt. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/226-kuidas-k%C3%A4ib-k%C3%A4igukang-%C3%A4ra/#findComment-22620 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
madis666 Postitatud 13. november 2008 Autor Jaga Postitatud 13. november 2008 tahaks küll jah seda munaka pesa vahetada. aga ülevalt poolt üle kangi ta ei läe, st et pean alt ikka hoovasikust lahti võtma ja siis selle plastiku oma pesas vähe keerama ja peaks siis koos kangiga ära tulema? ja seejärel selle plastikrõnga vahetus.? kas mitte 325ix-il ja m3-l ei ole se mitte mingine sport käiguhoovastiku süsteem? realoem äitas et 323-el pole sellelt jooniselt ühtegi detaili ehk keegi targem teab? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/226-kuidas-k%C3%A4ib-k%C3%A4igukang-%C3%A4ra/#findComment-22604 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
hiis Postitatud 4. detsember 2008 Jaga Postitatud 4. detsember 2008 Te auto alt lahti ja saad kogu ürituse koraga kätte lihtsam ja parem ülevaade mis seal kulunud on tavaliselt on kulunud osa nr.2 Raimo pildilt .Tagurpidi käigu mitte normalsel sisse minemise põhjus .Mina lasin need pronksist endale kunagi aastaid tagasi treida ,muidu vist plastikust need.325i oli autoks ma arvan et sul sama sugune seal all see asjandus. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/226-kuidas-k%C3%A4ib-k%C3%A4igukang-%C3%A4ra/#findComment-22418 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse