Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0

M54b30 sidur


Küsimus

Tere.

E30 kerel m54b30 ja zf kast ja 4.27 differ.

Auto24 ringil kestis m50b25 mootori küljest võetud pm. Uus sachs sidurikomplekt täpselt 23 ringi kuniks ketas pauguga taevasse lendas ( kuiv asfalt ).

Nüüd küsiks mis siduri komplekti võiks järgmisena kasutada seal, et see ka vastu peaks rajal.

Hetkel mõelnud e36 m3 3.0 sidurikomplekti peale koodidiga:

1. 883082 999698 Korv

2. 881864 999943 Ketas

3. M20 ühemassiline hooratas

Või on kellegil töökindlamat ja mõistlikumat lahendust pakkuda, siis ootaks huviga näpunäiteid.

Ettetänades: Krysten

Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 8 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

veider, olen ise lasknud ka seal omajagu ja pole siduriga kyll hädasid olnud, okei veits nõrgemad autod  aga siiski pole häda olnud, samas vbla pole ma nii agresiivse sõidustiiliga. muidu kasutatakse audi korvi ja stance.ee saad 4 labaslise ketta ka sinna ja see võiks kesta, soovitan muidugi minna ikkagi 240 suurusega ketta peale :)

Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Soovitaks ka m20 hooratast, audi aan korvi 240 keraamilist ketast. 

Meil rallikal olnud juba päris pikalt selline kombo ja igati ok. Plus siis see, et 170kw mootori aju veel üle ka kirjutatud. Ja asi tuleb ilusti toime sellega. 

Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Praegu oli kahemassiline hooratas või?Mis tegi,viskas katted maha?

See labaketas ja korv võiks ilusti kesta,mille koodid sa panid.

350 tuuri saab tavalise 240mm ühemassilise  hooratta koos siduri komplektiga.

Endal 46 all 228mm sidur ja tänavasõitu,lammutamamist kestab,rinka kohta ei tea.

Muudetud , muutis valgma
Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mul m52tub28. 1massiline m20 hooratas+leevendita ketas AUTOMOTIVE 240mm + audi AAN korv,  getrag 260 kast ja 3.46 differ. Esimene kord lõi ka ketas katted maha paari tuhande km jooksul ja sai uus sama ketas pandud et äkki joppas mingi praak ketas. Mees kes sama combot muidu kasutanud turbokal väga edukalt arvas seda et rinkal võiks sellist asja juhtuda küll kuna pidev kõrgetel pööretel käikude üles ja alla raiumine toimub. Sul veel pm zf kasti ja diffri kombo ka mis üsna aeglane ülekanne. Seega see lappamine mõjub korralikult

Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Isiklikult paneks m30b28  1 massilise hooratta,4 labaga sach keraamilise ketta ja uue korvi 240mm SRE 883082999765 koodiga. 

M30 hooratast vb vähe keerulisem leida. Uue ketta ja korvi hind täiesti mõistlik ja see korv hoiab päris hulga jõudu kinni. Teine asi ennem asjade alla kruvimist võiks teha ka clamp loadi mõõtmise korvile,et saaks kõik ilusti paika. 

Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma kontoga.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus