Hüppa postitusse
Postitatud
comment_22957

Tervist!

Mõtlesin, et panen enda auto kah kirja, masinaks E30 kerega bmw, aastast 1987.

Ajaloost niipalju, et Eestisse jõudis masin aastal 1994. Liikles muretult, kuni masinal olevat purunenud hammasrihm, ja klapid pähe jooksid. Seejärel olevat masin oma aastakese nukralt seisnud ja abistavat kätt oodanud. Ja ükskord see õnn tuligi, mil masin sai uue hammasrihma, tihendid, veepumba jpm. Pärast nende juppide vahetus liikles masin 6 kuud muretult, kuna sai ta endale soetatud. Masinast niipalju, et kere on suht räbal, tagantkoopad seest, põhi kohati, poritiivaplekid jne roostes või täiesti läbi. Samuti tuleb ka paigaldada uus tagapaneel.

http://www.zone.ee/ressuxx/e30%202.0i/ Pildid siis kui ta endale soetasin.

Hetkel sai siis masin pulkadeks kakutud ja keretöödega alustatud. Midagi ulmeltist ei tule, vaid kena värv, velg, toonklaas ja muud nipet näppet. Lähiajal ka pilte juttu tegemistest.

Lugupidamisega!

  • Vastuseid 178
  • Vaatamisi 36tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_17192

Siis tuleb paremini sisse, ja võivad kärisema hakata kui bagassis piisav tümm on :wink: Ma ise pooldan ,et taga olgu woofer ja ees on helikülarid.

tagant kõlareid ikka ära ei võtaks, heli muutub palju sitemaks ju. pigem teeks mingid väiksed karbikesedki neile sinna alla.

comment_17191

Kui neile sinna alla Karbid teha siis tot¹na see kast sinna ei mahu :idea:

Muideks kui sind huvitab siis mul on viineerist lava tehtud ovaalide jaoks olemas. võin pilti rebida kui tahad

Mul olid E30'nes akna kolmnurkades twiiterid ja seal all jalgade juures originaal kohas vineer rõngaga miskid pisikesed ovaalid, mul pole puhtama helilavaga autod olnud. Kui sinna mingid reaalsed midbassid panna ja kolmnurka twiiter nagu tal on, siis saaks ilmselt väga hea tulemuse, taga aknal las olla ka kõlarid ikkagi, E30 hea väike auto ka, seal tagant annab helipildile palju juurde. Ja ma usun, et need 2 woofrit teevad tal seal piisavalt häält, need kes kuulnud on, siis mul on mingi random installi ja 2x liiga lahja võimuga sarnased elemendid audi paganasnikus ja midagi nad siiski teevad, E30 on dohuja väiksem auto ja vibartsooni pinda võrreldes mu avandi ja poole E30 suuruse tagaluugiga ikka väge vähe :D

comment_17189

asi läheb juba teemast välja aga põhjenda enda vastust ? :D

ma ei ole sellega üldse päri muideks, teiseks, müraisolatsioon ja vibreerimise vähendamiseks kasutatav pigimatt on erinevad asjad, müra summutad vildiga, ma ei leia, et C4 kerega audis seda rohkem on kui rullikas, samamoodi lagi tehtud neil mõlemil, teiseks rullikal on vibreermis pinda vähem, pagassi luuk, taga paneel ja pagassi servad pigimatigaüle teha ja väga vonks :wink:

  • Autor
comment_17182

Niikaua kui minu e30 kasuks on, võib vabalt arutleda audio teemat siin.

Ovaale taganat kindlalt ära ei võta.,õnneks natuke ruumi on et eraldada ovaale sellest bagasniku mürtsuvast keskonnast(ca 5cm magnetist).järgmine plaan too nimelt ongi, kuna juba sissemängimisel 2x300W max võimu taga liiguvad ovaalid jubedalt,ja samas peaks akustilist kaja rohkem tulema vist,aga see polegi nii tähtis,tähtis on see et 2x400 w RMS võim saab ehk nv. korda ja luugipeal ei taha enam poolik öllepurk seista juba praegu.

Tagapaneelist ei hakka üldse rääkima,mis siis et eelnevalt oli räige silikooniralli tehtud.Ükspäev tuleb kõva pigimatipäev lihtsalt teha.

Jalgejuures on veel e30 orig. kõlarid mis tundusid algul päris head.

Kindlasti tuleks asendada mingi paremga ja eraldi võimendi järgi neile kui ka ovaalidele järgi.

13cm kõlaritest jäi silma hertz,just oma mängitava sageduskarestiku poolest.

Ei teagi päris mida sina jalgejuurde võiks toppida et ovaalidega heli tasakaalus oleks üsna.

Kasti teeb tööd hästi ja täpselt minu mainitud soovidele,nii et soovitan kõigil edaspidi arvutada ntx Tõnisel aka. Basssoundman`il

Edit:Käetoega nahktumpat mul pole,kui kellegil on orig musta tagumist istme seljatuge käetoega pakkuda siis PS.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_16834

Aeg nüüd sealmaal et ilmad koledad ja mootor vedas täpselt sinnamaani kuhu vaja oli.

Nädalavahetusel sai veel viimane pesu tehtud ja talveboxi sõidetud.

Mis ees ootab?

Kindlasti suurem mootor ja mootoriruum üle värvida.

Ketastega tagasild sh. piduritel ka väike upgrade.

Uued jäigad amordid.

Väljalase

Karterikaitse

Kui keegi veljedest huvi tunneb andku märku ps.

Kindlasti ka palju muud nipet näpet.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_15488

Täna käisin siis südamel järgi.

Alumine osa on m20b27 ja peal on 731 Kaan koos sisselaskega mis olevat kellegi käe alt juba läbi käinud.

Alustuseks oleks hädasti mootoripukka vaja või siis miskit lauda.

Garaazis läheb juba kitsaks :P

p1010138f.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_15329

2.7 Plokk ka nüüd pulkadeks võetud, praegu katsetan erinevaid vahendeid millega paakunud õlist lahti saab.

Kellegil elektrolüüsi ja happevanniga on kogemusi?

Mõni pilt ka pudinatest.

p3185717.jpg

p3185719.jpg

Enne seda aga võtsin kätte ja keevitasin ratastega ja pöördpeaga mootoripuka et ei peaks mootoriga laua peal mürama, ruumi saab ka targemini nüüd kasutada.

Pukka saab ka regullida teiste mootorite jaoks.

p3185718.jpg

comment_15246
Täna käisin siis südamel järgi.

Alumine osa on m20b27 ja peal on 731 Kaan koos sisselaskega mis olevat kellegi käe alt juba läbi käinud.

Alustuseks oleks hädasti mootoripukka vaja või siis miskit lauda.

Garaazis läheb juba kitsaks :P

p1010138f.jpg

Nii OT algajana küsin,et miks see m20b27 ja 731 kaan ?Kas nende kooslusel tuleb võimsam mootor v mis?

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_14393

16X9 Type A-ga siis tegu, värvikihti on peal rohkem kui mönel laeval, ääred hästi vähe köverad ja kriipse täis, imestusväärne oli see et ühele paarile olid tasakalustused välja randipeale pandud:D

Hetkel on ainult 2 velge tehtud väljapoolt ja natuke kapsleid.

Kapslitega ma rahul ei ole, Kui keegi tahab siledate kapslite vastu vahetada, siis aga palun.

p4236060.jpg

p4236055.jpg

p4236059.jpg

p4236058.jpg

  • Autor
comment_14376

Niisiis täna jöudsin oma veljed puhastatud, veljed pestud, garaaz koristatud, sai obljääd sisse kimatud ja hakkasin veljel neid kaitseribasi treima/viilima/lihvima kuna tood olid ikka jube räsitud.

p4246069.jpg

p4246070.jpg

p4246075.jpg

See et ta natuke läigib on pulli pärast, proovisin mis paber kuidas käitub, on vaja veel suurte paberitega kövasti täkseid välja nosida.

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_12252

Nonii,Vahepeal üht koma teist tehtud ka.

Paak puhastatud,keevitatud

Tagasillas tala puksid ja diffri puks vahetatud, viimased olid olematud pm.

Mootoriruum värvitud

Shortshifter custom(viimase piiri peale pikendatud)

Mootoriplokk puhastatud, värvitud m20b27

Plokikaas paljaks vöetud (otsin meistrit kes uued puksid sisse paneb ja pärast klapid ära käiab ja pesad ära freesib ja natuke lihviks kaant).

Rooliotsad, ¹harniirid vahetatud eest, amordi tugilaagrid ootavad oma aega kui leian püstaku jaoks kuskilt Koni sport 4" lühendatud amordid.

Esimesed pidurisilindrid said remontkomplektiga üle käidud.

Otsin veel püstakuid mis väga kuumaastikuks ei ole roostetanud.

Ja vedru liigub ka veel 15mm üles oma endisest kohast.

Ühe pildi olen suutnud teha ka, ega eriti ei viitsi enam fotokaga pedereerida, kui seda üldse fotokaks saab veel nimetada, pigem seebikarp vms.

p8296268.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

  • 2 aastat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.