Teen oma teisest rullikast ka teema lõpuks ära. Ostetud sai ta 2016a aprillis ning plaan oli teha talve rallikas. Tallinnast sai e36 pealt ostetud 1.8 bens 85kw ,mis oli plaanis peale panna. Auto seisis pool aastat aia ääres ,kui lõpuks igavatel talve õhtutel lahti hakkasin võtma. Vaatasin ,et kerel veel potensiaali on ja tulid uued plaanid. Teen oma 325i m techi originaaliks ja tõstan sealt 3.0d mootori sellele kerele. Kere sai siis pulkadeks võetud ja sillad liivapritsi viidud. Esmapilgul tundus põhi täitsa kobe aga kõik kohad kust mastiks lahti oli lasknud ,seal ka auk. Neid sai siis hakkatud järjest lappima. Kapotialuse tegin esimese asjana valmis. Seejärel sai esisild alla ja auto rataste peale. Igast roostekohast pilti ei hakkand tegema Ühesõnaga plaan siis suvepill teha ja paljude lisadega.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Teen oma teisest rullikast ka teema lõpuks ära. Ostetud sai ta 2016a aprillis ning plaan oli teha talve rallikas. Tallinnast sai e36 pealt ostetud 1.8 bens 85kw ,mis oli plaanis peale panna. Auto seisis pool aastat aia ääres ,kui lõpuks igavatel talve õhtutel lahti hakkasin võtma. Vaatasin ,et kerel veel potensiaali on ja tulid uued plaanid. Teen oma 325i m techi originaaliks ja tõstan sealt 3.0d mootori sellele kerele. Kere sai siis pulkadeks võetud ja sillad liivapritsi viidud. Esmapilgul tundus põhi täitsa kobe aga kõik kohad kust mastiks lahti oli lasknud ,seal ka auk. Neid sai siis hakkatud järjest lappima. Kapotialuse tegin esimese asjana valmis. Seejärel sai esisild alla ja auto rataste peale. Igast roostekohast pilti ei hakkand tegema
Ühesõnaga plaan siis suvepill teha ja paljude lisadega.