Kui armatuuri kellad toimivad laitmatult, siis kui palju "Inspectsioni" tulesi läheb põlema süüte sisse keeramisel? Kas peaks põlema ka "Servise ja Inspection", või süttivadki vaid rohelised tulukesed eeldusel et reset on tehtud? Kui mootor töötab siis kas peavad kõik ära kustuma?
Ühesõnaga, kuidas see möll reaalselt toimima peaks?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Kui armatuuri kellad toimivad laitmatult, siis kui palju "Inspectsioni" tulesi läheb põlema süüte sisse keeramisel? Kas peaks põlema ka "Servise ja Inspection", või süttivadki vaid rohelised tulukesed eeldusel et reset on tehtud? Kui mootor töötab siis kas peavad kõik ära kustuma?
Ühesõnaga, kuidas see möll reaalselt toimima peaks?