Kuna muidu ei hakka projekt üldse edenema, siis tuleb teha teema ja teemasse hakata kenasti postitama uuendusi. Teema eesmärk enda motiveerimine ja know howd saada veidi.
Auto jõudis minu kätte 2015 suvel. Sõber müüs, käisin vaatamas, panin audi müüki, sain müüdud ja ostsin rulli. Suvi otsa sai paarutatud, sügisel läks nookur pooleks. Nii ta seisma jäigi paremaid aegu ootama. Talvel sai toodud veel üks varu m20b25 mootor koos torukollega, igaks kümneks juhuks kui olemas olev mootor peaks kohvi olema.
Eelnevalt vanast mootorist keegi eelmine omanik pannud sinna kangema nukkvõlli, kergendatud hooratas, pööretepiiraja oli ca 6800 kui ei eksi, ise lisasin k&n õhufiltri ja m50b25 pihustid.
Projektist üldisemalt siis:
- kere korrastada, üldiselt on heas korras, mõnes kohas pindmine rooste
- puksid poluretaan pukside vastu vahetada, kuna plaan on ka rada sõita veidi
- mootor komplekteerida, kulunud detailid välja vahetada, esialgu VIST jääb naturaalselt hingav, aga kes teab mis isu tuleb
- salong korrastada, hea oleks kui leiaks originaal sport istmed esimesed, tagapinki niikuinii ei pane.
Kuna plaan on n/a jätta, siis kui palju piirab m20b25 originaal sisselase? Väljalaskes hakkavad tänu torukoldele gaasid vabamalt liikuma, seega võiks õhk kiiremini mootori ka jõuda? Mida arvata ITBdest? On keegi kasutanud mootorratta ITBsid? Näiteks mõõdult on 2004a suzuki gsxr1000 itbd sama diameetriga mis e46 m3 mootori oma.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere e30 sõbrad.
Kuna muidu ei hakka projekt üldse edenema, siis tuleb teha teema ja teemasse hakata kenasti postitama uuendusi. Teema eesmärk enda motiveerimine ja know howd saada veidi.
Auto jõudis minu kätte 2015 suvel. Sõber müüs, käisin vaatamas, panin audi müüki, sain müüdud ja ostsin rulli. Suvi otsa sai paarutatud, sügisel läks nookur pooleks. Nii ta seisma jäigi paremaid aegu ootama. Talvel sai toodud veel üks varu m20b25 mootor koos torukollega, igaks kümneks juhuks kui olemas olev mootor peaks kohvi olema.
Eelnevalt vanast mootorist keegi eelmine omanik pannud sinna kangema nukkvõlli, kergendatud hooratas, pööretepiiraja oli ca 6800 kui ei eksi, ise lisasin k&n õhufiltri ja m50b25 pihustid.
Projektist üldisemalt siis:
- kere korrastada, üldiselt on heas korras, mõnes kohas pindmine rooste
- puksid poluretaan pukside vastu vahetada, kuna plaan on ka rada sõita veidi
- mootor komplekteerida, kulunud detailid välja vahetada, esialgu VIST jääb naturaalselt hingav, aga kes teab mis isu tuleb
- salong korrastada, hea oleks kui leiaks originaal sport istmed esimesed, tagapinki niikuinii ei pane.
Kuna plaan on n/a jätta, siis kui palju piirab m20b25 originaal sisselase? Väljalaskes hakkavad tänu torukoldele gaasid vabamalt liikuma, seega võiks õhk kiiremini mootori ka jõuda? Mida arvata ITBdest? On keegi kasutanud mootorratta ITBsid? Näiteks mõõdult on 2004a suzuki gsxr1000 itbd sama diameetriga mis e46 m3 mootori oma.
Paar pilti vanadest aegadest.