Hüppa postitusse
Postitatud
comment_24415

Sai siis ära ostetud kasutaja crispi pooleliolev projekt.

Täpsemalt vast saab lugeda eelnevate tegemiste kohta siit: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1753

Mootor:

*m20b25 kerge uuendus kuuri läbi teinud (rõngad, saaled, tihendid jne)

*8.8 surveaste

*keevitatud veekanalitega plokikaas

*Plokikaant porditud ja raadius klapipesad

*Custom torukolle

*t3/t4 turbo

*HKS SSQV replica BOV

*38mm WG

*2,5' laadimis torud

*cooler (550mmx180mmx65mm)

*vems 3.3 spark & fuel

*Bosch MotorSport Coilpack

*Hooratas kergemaks treitud 6.01kg

*Sachs Racing Engineering sidurikorv

*KEP 4 labaline siduriketas

*630cc pihustid

*Walbro GSL392 väline kütusepump

*Tropical suur esiradikas

*Spali EL ventikas ees

*AEM õlivaba filter

Välimus:

*iX spoileri ring

*m tech II esi stange koopia

*Startec tagatuled

*kapotil carbon märk

Veermik:

*4x koni reguleeritavad amordid

*ees -80 madaldus taga -40

*15' ix'i orginaal valuveljed

Sisu:

*momo 320mm rool

*bmw sport istmed (juhi oma natuke katki)

*el. k.luuk

*suur kompu (kütuse kulu, kiiruse limiit, temp jne)

  • Vastuseid 65
  • Vaatamisi 20,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22933

Täna sai siis plokk, väntvõll ja kolvid mõõtmisse viidud ja tulemused järgmised. Plokk on nagu uus, põhimõtteliselt null kulumisega. Väntvõll samuti väga kobe ja ei vaja töötlust. Madalsurveastmega kolvid mis olid eelmise omanikupoolt sisse pandud näitavad siiski kulumismärke nagu ikka keskmise läbisõiduga autol. (kolbe oli meil kokku neljalt isendilt ja kõik samasse auku). Plokk sai ka nii ülemise kui ka alumise tasapinna lihvimisse jäetud. Ploki hoonipind oli samuti hea ja pole vaja üle lasta hoonida.

comment_22932

Vändaga ära hõiska enne õhtut, ta ei mõõtnud tuhandiku täpsusega ning

sajandiku täpsusega on asi tegelikult üle standardmõõdu, küll ainult ühe tuhandiku võrra aga siiski.

Vaatab mis auku kolmas komakoht enamvähem jääks, selle järgi saab täpsema pildi.

  • Autor
comment_22931
Vändaga ära hõiska enne õhtut, ta ei mõõtnud tuhandiku täpsusega ning

sajandiku täpsusega on asi tegelikult üle standardmõõdu, küll ainult ühe tuhandiku võrra aga siiski.

Vaatab mis auku kolmas komakoht enamvähem jääks, selle järgi saab täpsema pildi.

Kulunud vändal tekkivad äärtesse randid ja tööpinnale faas. Ära nüüd üle kah võimenda kõike.

  • 5 nädalat hiljem...
comment_22606

Täna sai lõpuks väntvõll uuesti üle mõõdetud.

Noh käib kah, seekord kannatab vast veel originaal saalesid kasutada, kuigi on mõõdu peenemas otsas.

Pikkilõtku ei mõõtnud aga seda vist Eestis väga ei lihvita ka.

Kõige hullemini olidki just pikkilõtku saaled kulunud, täiesti vaseni väljas.

Homme haaran äkki AE-st STD mõõdus KolbenSchmidt-i saaled ka kaenlasse.

comment_22534
Kuna kahtlen bmw toodetud nelikveo vastupidavuses. Pealegi tagavedu on funim 8)

Mismõttes ei pea?

Enne võiks ikka elus järgi proovida ja kui tõesti ilmneb, et ei pea küll siis jõuab ringi teha. Ei pea ka selle pärast, et pole ettenähtud hoolduseid tehtud (keti vajetus vahekastis 150K peal jms.)

See et 2wd on funnim kui 4wd.. no comments :lol::D See selle auto juures just "maksabki".

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_22209

Täna said siis lõpuks kolvid kah plokki :lol: Asi seisis pikka aega kolbide/kepsude pesemise taga, mis pole üldse lõbus töö. Uued Kolbenschmidt-i kolvirõngad ja kepsusaaled/poldid kah muidugi.

Töökäigust ka mõned pildid:

abn.thumb.jpg abo.thumb.jpg abp.thumb.jpg

abq.thumb.jpg abr.thumb.jpg abs.thumb.jpg

abt.thumb.jpg abu.thumb.jpg

  • Autor
comment_22191

Kle ei teagi, ei julge enam midagi lubada :roll: Esialgne plaan oli juba see talv paugutada aga nagu näha siis ei tulnud midagi välja. Seega kindlat tähtaega pole, läheb kaua läheb. Peaasi et korralikult saaks asjad tehtud.

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_19875

Vahepeal siis kapotialuse pesu. Loomulikult tuleb veel vähe värviparandusi teha ja mõningaid asju likvideerida.

aad.thumb.jpg aas.thumb.jpg

Õlipump ja karterikaas tagasi

aaw.thumb.jpg abg.thumb.jpg

Kaaneremont tehtud ja sai kaas külge tegasi. Tehtud muudatused siis: raadiusesse lõigatud klapipesad & silusime ka natuke kanaleid.

abk.thumb.jpg aan.thumb.jpg

Kaane flow:

http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod1.JPG

http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadMod2.JPG

http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd1.JPG

http://www.m-tuning.ee/pildid/M20B25HeadStd2.JPG

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_17727

Vahepeal siis natuke nokitsetud kah.

Esipiduritel kap remont

abj.thumb.jpg abm.thumb.jpg abb.thumb.jpg aaj.thumb.jpg

Pooltelgedele uued määrded & kummid

aat.thumb.jpg

Mootor on kah komplektne nüüdseks. Samuti sai kapotialt absi ja muud ebavajalikud kronsad eemaldatud, pahteldatud + värvitud.

Turbokoldel sai lastud uus turboflants otsa keevitatud ja ka voolavusse augud freesitud.

kapotile sai ostetud uus vigur

aay.thumb.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.