Postitatud 24. mai 20177 a comment_118544 Milliseid eeliseid annavad 51mm püstakud ning miks oleks mõtekas 45mm välja vahetada 51mm vastu?
24. mai 20177 a comment_118562 Kõik 6-silindrilised E30'd ning lisaks 89'ndast aastast toodetud 318i sportversioon e 318iS(4-silindriline M42-mootor) ning ühtlasi neljasilindriline kabriolett omasid/omavad 51mm püstakuid. 51mm püstak on jäigem, jämedam, tugevam, et raskema mootoriga ja/või võimsama mootoriga autot oleks ohutum ja mugavam kontrollida ning et veermik ja juhitavus koormusele paremini vastu peaks. Kui Sul on tehaseseades reasneljane tavaline E30 ning korralikud amordid-vedrud, siis pole 45mm püstakul mitte mingit häda.
24. mai 20177 a comment_118580 Ei ole kõik r6 51mm püstakuga, tavadiisel ja 320i sedaan/kupee on väikse püstakuga. Lisaks kabriole on ka kõik touringud olenemata mootorist suure püstakuga ja kõik keretüübid olenemata mootorist kui tehasest on "sport suspension" lisa.
Milliseid eeliseid annavad 51mm püstakud ning miks oleks mõtekas 45mm välja vahetada 51mm vastu?