Rjando Postitatud 24. mai 2017 Jaga Postitatud 24. mai 2017 Milliseid eeliseid annavad 51mm püstakud ning miks oleks mõtekas 45mm välja vahetada 51mm vastu? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/18443-k-45mm-vs-51mm-p%C3%BCstakud/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Henrik Postitatud 24. mai 2017 Jaga Postitatud 24. mai 2017 Kõik 6-silindrilised E30'd ning lisaks 89'ndast aastast toodetud 318i sportversioon e 318iS(4-silindriline M42-mootor) ning ühtlasi neljasilindriline kabriolett omasid/omavad 51mm püstakuid. 51mm püstak on jäigem, jämedam, tugevam, et raskema mootoriga ja/või võimsama mootoriga autot oleks ohutum ja mugavam kontrollida ning et veermik ja juhitavus koormusele paremini vastu peaks. Kui Sul on tehaseseades reasneljane tavaline E30 ning korralikud amordid-vedrud, siis pole 45mm püstakul mitte mingit häda. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/18443-k-45mm-vs-51mm-p%C3%BCstakud/#findComment-118562 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 24. mai 2017 Jaga Postitatud 24. mai 2017 Ei ole kõik r6 51mm püstakuga, tavadiisel ja 320i sedaan/kupee on väikse püstakuga. Lisaks kabriole on ka kõik touringud olenemata mootorist suure püstakuga ja kõik keretüübid olenemata mootorist kui tehasest on "sport suspension" lisa. 2 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/18443-k-45mm-vs-51mm-p%C3%BCstakud/#findComment-118580 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse