Tervist! Olen siin juba mõnda aega seda foorumit sirvinud ning nüüd tuli järsku igavusest mõte, et lisaks ka oma teema siia, küll pole mul midagi väga huvitavat silmadele pakkuda. Tükka aega on olnud juba mõte, et võiks esimeseks autoks mingisugune huvitav retropill olla. Juunikuus siis veereski üks vana bemm maja ette. Nüüd me olemegi siin isaga, kes on vanadest aegadest pisut kogemustega rullikate alal, seda aparaati vaikselt restaureerinud. Masinal on kapoti all 1.8 M10 mootor, mida hetkel küll välja vahetama ei kavatse hakata. Ei ole ka plaanis selle autoga paugutamist harrastada. Spidomeetril on kirjas number 134000, jah ... Eks teda ole natukene kerimise hiilgeaegadel timmitud. Auto on saabunud Eestisse aastal 1999 ja olnud sellest ajast ühe vanahärra kasutuses. Eks aeg ole oma töö teinud. Härra liikles temaga ka talviti. Sellest on autole jäänud omad traumad. Lohutada võib ennast sellega, et vähemalt pole aparaati näppinud ükski rullnokk. Kõik on originaal ja tehnika on korras. Üks huvitav asi antud eksemplari juures on see, et tal on juba tehasest ainult üks küljepeegel. See väide tekitab kindlasti lahkhelisid ... Samuti pole masinal ka tahhomeetrit ega roolivõimu, mis lisab tunnet, nagu oleks tegemist Nõukogude autotööstuse toodanguga. Tehaselisadest on veel mingisugune praeguseks küllaltki väsinud M-sport vedrustus, all pudelikorgid ja väike tagatiivakesekene pagasnikuluugi peal. Lisan mõned pildid sellest, kui ta toodud sai. Hetkel on küljes uued küljekarbid ning järjekorras on veel esipõll- ja tiivad, tagumised koopaääred, kütusetoru ja ehk ka tagapõll. Samuti on ka kapotil kerge täke, millega võiks ka midagi ette võtta.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist! Olen siin juba mõnda aega seda foorumit sirvinud ning nüüd tuli järsku igavusest mõte, et lisaks ka oma teema siia, küll pole mul midagi väga huvitavat silmadele pakkuda. Tükka aega on olnud juba mõte, et võiks esimeseks autoks mingisugune huvitav retropill olla. Juunikuus siis veereski üks vana bemm maja ette. Nüüd me olemegi siin isaga, kes on vanadest aegadest pisut kogemustega rullikate alal, seda aparaati vaikselt restaureerinud. Masinal on kapoti all 1.8 M10 mootor, mida hetkel küll välja vahetama ei kavatse hakata. Ei ole ka plaanis selle autoga paugutamist harrastada. Spidomeetril on kirjas number 134000, jah ... Eks teda ole natukene kerimise hiilgeaegadel timmitud. Auto on saabunud Eestisse aastal 1999 ja olnud sellest ajast ühe vanahärra kasutuses. Eks aeg ole oma töö teinud. Härra liikles temaga ka talviti. Sellest on autole jäänud omad traumad. Lohutada võib ennast sellega, et vähemalt pole aparaati näppinud ükski rullnokk. Kõik on originaal ja tehnika on korras. Üks huvitav asi antud eksemplari juures on see, et tal on juba tehasest ainult üks küljepeegel. See väide tekitab kindlasti lahkhelisid ... Samuti pole masinal ka tahhomeetrit ega roolivõimu, mis lisab tunnet, nagu oleks tegemist Nõukogude autotööstuse toodanguga. Tehaselisadest on veel mingisugune praeguseks küllaltki väsinud M-sport vedrustus, all pudelikorgid ja väike tagatiivakesekene pagasnikuluugi peal. Lisan mõned pildid sellest, kui ta toodud sai. Hetkel on küljes uued küljekarbid ning järjekorras on veel esipõll- ja tiivad, tagumised koopaääred, kütusetoru ja ehk ka tagapõll. Samuti on ka kapotil kerge täke, millega võiks ka midagi ette võtta.
Muudetud , muutis Terminaator