Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
sillufromIV

K: kas esimesed rattalaagrid on pressitavad?

Küsimus

Netipoodide piltidelt näen, et tagarattalaagrid käivad stopperseibidega paika. Või on ka pressitavad? Kas esimesed on pressitavad või saab ise vahetada? Tõmmitsad on olemas aga pressimiseks vist midagi hüdraulilist tarvis ...

Kes niisama küsimuste peale ilkuda tahab ärgu nähku vaeva. Kes teab täpselt ja raatsib vastata, nende nõuandeid ja kogemuse jagamist ootan.

Saaksin ka ise selgusele, kui aparaadi lahti kisuksin aga väljas on juba külm. Pealegi masin sõidab praegu veel ja tahan lihtsalt ettevalmistada, et üllatusi ei tuleks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 5 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Ei ole seal midagi pressitavat, kui ketas ja suport eest ära võtta siis ühe mutriga kinni..., äkki oli nr 36 võti???

Suht lihtne vahetada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Esimese rattalaagri vahetus palju lihtsam kui tagumise. Esimesel pole midagi pressida. Teostatav tungraua otsas.

Ratas alt, supord maha, ketas maha ja siis keerad laagri mutri lahti. Asendad vana laagri uuega ja paigaldad eemaldatud detailid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Esimestega on selge siis. Sama, mis e21-lgi. Tagumised (trummelpidurid) on e21-l aga pressitud. Vahetasin oma esimesel haininal küll ise tõmmitsa ja suure haamriga aga see pole tervislik ega kauakestev ...

E30 fl tagumisel siis pidurisadul ja -ketas maha, mutrilt splint välja, mutter maha, stopperseib välja võtta ning laager vahetada?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Just tegelesin tagumise rattalaagriga. Kätte raibe anda end ei tahtnud ning tuli kombineerida tõmmits - keermelatist ja ümaratest seibidest (mul vedas, töökaaslane viitsis veidi kaasa mõelda ja sobivad jupid treida). Samade seibide ja latiga tõmbasin uue laagri paika kah. Stopperseib on ainult välimisel pool.

Väike piltidega õpetus kah: http://www.teamdfl.com/bmw/e30/rear_wheel_bearings/index.html

E30 mujal maailmas ka väga levinud masin ja õpetusi leiab väljamaa keeltes hõlpsasti ;)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

No ma ei tea. Kui keegi juba enne laagrit vahetanud, siis tuleb loota, et ta mutrit nahka pole keeranud ja kõik õigesti teinud on. Ise maadlesin samamoodi tagumistega. õõtsad olid auto küljest lahti võetud ja laua peal. Ei aidanud ükski tööriist, et seda mutrit lahti saada. Ka gaasiga kuumutamine ja 12 tunnine WD-40s leotamine ei andnud tulemusi. Lõpuks pidin õhel flantsi katki lõikama ja lõikasin mutri ka veovõlli otsast lahti, teine mutter eraldus koos veovõlli otsas oleva keermega.

Laagrisplindid olid korralikult soonde ussitanud ja eemaldusid tükkhaaval.

PS! Veovõlli pead ka difri küljest võtma ning laagri seest eemaldama ikka.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus