Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

O: M20B25 Turbo projektiks vajalikud vidinad


Gollane
 Jaga

Soovitatud postitused

Tere,

 

Soetasin endale yhe vana e30 millel on peal 2.5 125kw mootor.

Soovin seda hakata turbotama. Saan aru, et m50 mootor on kõige etem sellise projekti jaoks, kuid seda leida on juba keeruline.(olete juba kõik ribadeks lasknud :)

Nõndaks leidsin lingi kus seletab lahti, tehes m20b25 mootorit stroker turboks. http://mywikimotors.com/m20b25/

Sellest tulenevalt sooviksin saada nõuandeid ning neid vidinaid mis siia vaja on.

Arusaamatuks jäi mul seal jutt kus räägim strokemisest...

Esialgu soovitab panna M21D24 või M20B27 mootori väntvõlli, kuid järgmises lõigus räägib M20B25 to M20B28 tegemises, et vaja läheb M51D25 väntvõlli.

Kumb siis see õige lähenemine oleks?

Eesmärk oleks saada sellest mootorist esialgu 300-400 jõudu.

Kõiksugused näpunäited ning vidinate pakkumised on teretulnud.

 

Lugupidamisega,

Gollane

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Esialgu proovi see 2.5l tööle saada turbotatuna, kui sul see asi töötab ja käib ja liigub siis oled juba piisavalt end asjaga kurssi viinud ning saad täpsemalt aru mis kuidas kuna jne. 
Pole mõtet kohe hakata suurte rahadega eksperimenteerima kui ise kõike veel läbi ei taju.

Tehasest 125kw mootoril on juba piisavalt madal surveaste, et sinna kohe turbo peale lajatada ilma suuremate muudatusega.

 

Esimese asjana soeta endale programmeeritav juhtaju, näiteks megasquirt või vems. Ilma selleta pole järgmistel etappidel väga mingit mõtet.

Muudetud , muutis soonikx
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Mõistan seda, et peab hakkama end kurssi viima ehitamise käigus asjadega. Kuid ma ei ole selle mootori töös nii kindel, et kohe turbotama hakata.

Kuna esimese etapina on mootori lahti võtmine, siis eeldan et oleks mõistlik kohe ka sisu vahetada.

Kas leian juhtaju ka foorumist või peaksin seda rahvusvahelistest avarustelt otsima hakkama?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kõik sõltub ehitaja rahakotist. Omast ja teistest kogemusest tean kui kallis turbotamine on (enamik arvad, et 1500 euroga saab hakkama) mis reaalelt pole ligilähedalegi.
Võid ju ehitada mootori valmis, kap remondi, teine sisu, turbod asjad aga selleks, et mootorit käivitada on reaalselt vaja ikkagi aju ja juhtmestikku ( umbkaudu 700-800.-). 
Kapremonditud mootoriga ning ajuga saad juba reaalselt sõita ning rohkem jõudu ikka kui tehase ajuga. 
Siinkohal pead ise läbi mõtlema selle plaani, et pärast projekt ei seisaks mootor aiste vahel ning turbo ka uhkelt küljes aga muu jaoks ressursid hakkavad kahanema. 

Neid poolikuid projekte leiab iga nurga pealt mis lõpuks ikka varuosadeks jne.

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi sisse, et postitada oma nimega.

Külaline
Vasta sellele teemale...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.

 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus