Kriban vähe oma liikuri kohta kuna sõber cabrio omanik Pärnust väitis, et teema foorumis pidavat tõstma oluliselt masina aktsiaid.
Tegemist siis mikromootoriga sedaan E30 fl-ga. 75kw. Saksast toodud 09.2003a ja siin olnud valdavalt vanema härra kasutuses. Viimane TÜV on olnud masinal 2010 aastal. Ls. on mnt-ameti kodukalt vaadates 211700km. Seda ma ei oska õelda kas läbisõitu enne Eestit on keritud või mitte. Masin oli nagu üks vana E30 olema peab. Tiivad, karbid, katuseluuk ja paljud muud kohad roostes ja ka mõningad augud siinseal. Autol oli ka kesklukk mille otsustasin eemaldada kuna mootorid nägid kahtlased välja. Iseenesest igasugune manuaal tehnika mulle meeldib sellise klassikalise auto puhul rohkem kui elektrooniline. Auto uute velgedega üpris kõrge ja nii see jääbki. See minu kiiks Võimalik, et tulevikus mingisugune jõhvikas ka kapoti alla, aga selleks tuleb ennast veel veidi harida. Õnneks siin foorumis tarkust kuhjaga.
Masinal tehtud tööd:
Vahetatud on:
*parempoolne esisilla õõtsa
-kesk sarniir
-otsa sarniir
-sisemine rooliots
-sisemise rooliotsa kaitsekumm
-välimine rooliots
-stabika varda ots
*vasaku poole
-sisemine rooliots
-sisemise rooliotsa kaitsekumm
-välimine rooliots
-stabika varda ots
-tagalaagrid
-parem tagumise piduri survesilinder.
-karteripõhi
-karteripõhja alumine tihend
-mootori õli
-taga diffriõli
-õlifilter
-bensiinifilter
-õhufilter
-õhutoru (see jäme kummist..)
-jagaja kaas
-jagaja rootori ots
-kõik kõrgepinge kaablid (5)
-küünlad (4)
*kereplekkidest vahetatud:
-uus "esipõll"
-uued esitiivad
-vasak,parem karbid (täispikkuses)
-esiuste alumised servad
-keevitatud parem ja vasak tagakoobas
-juhi jalgade alune vasak nurk
-kõrvalistuja poolne jaglealune nurk.
-esi koobaste nurgad vasak,-parem.
-aku alune koht
-tagumise veoaasa ümbrus
-ustesse ja karpidesse on lastud korrosioonitõrjet
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist!
Kriban vähe oma liikuri kohta kuna sõber cabrio omanik Pärnust väitis, et teema foorumis pidavat tõstma oluliselt masina aktsiaid.
Tegemist siis mikromootoriga sedaan E30 fl-ga. 75kw. Saksast toodud 09.2003a ja siin olnud valdavalt vanema härra kasutuses. Viimane TÜV on olnud masinal 2010 aastal. Ls. on mnt-ameti kodukalt vaadates 211700km. Seda ma ei oska õelda kas läbisõitu enne Eestit on keritud või mitte. Masin oli nagu üks vana E30 olema peab. Tiivad, karbid, katuseluuk ja paljud muud kohad roostes ja ka mõningad augud siinseal. Autol oli ka kesklukk mille otsustasin eemaldada kuna mootorid nägid kahtlased välja. Iseenesest igasugune manuaal tehnika mulle meeldib sellise klassikalise auto puhul rohkem kui elektrooniline. Auto uute velgedega üpris kõrge ja nii see jääbki. See minu kiiks
Võimalik, et tulevikus mingisugune jõhvikas ka kapoti alla, aga selleks tuleb ennast veel veidi harida. Õnneks siin foorumis tarkust kuhjaga.
Masinal tehtud tööd:
Muudetud , muutis eraisik