Hüppa postitusse
Postitatud
comment_104286

Tervist! 

 Kriban vähe oma liikuri kohta kuna sõber cabrio omanik Pärnust väitis, et teema foorumis pidavat tõstma oluliselt masina aktsiaid. 

 

Tegemist siis mikromootoriga sedaan E30 fl-ga. 75kw. Saksast toodud 09.2003a ja siin olnud valdavalt vanema härra kasutuses. Viimane TÜV on olnud masinal 2010 aastal. Ls. on mnt-ameti kodukalt vaadates 211700km. Seda ma ei oska õelda kas läbisõitu enne Eestit on keritud või mitte. Masin oli nagu üks vana E30 olema peab. Tiivad, karbid, katuseluuk ja paljud muud kohad roostes ja ka mõningad augud siinseal. Autol oli ka kesklukk mille otsustasin eemaldada kuna mootorid nägid kahtlased välja. Iseenesest igasugune manuaal tehnika mulle meeldib sellise klassikalise auto puhul rohkem kui elektrooniline. Auto uute velgedega üpris kõrge ja nii see jääbki. See minu kiiks :D Võimalik, et tulevikus mingisugune jõhvikas ka kapoti alla, aga selleks tuleb ennast veel veidi harida. Õnneks siin foorumis tarkust kuhjaga.

 

Masinal tehtud tööd: 

 

Vahetatud on:
*parempoolne esisilla õõtsa 
-kesk sarniir
-otsa sarniir
-sisemine rooliots
-sisemise rooliotsa kaitsekumm
-välimine rooliots
-stabika varda ots 
 
*vasaku poole  
-sisemine rooliots
-sisemise rooliotsa kaitsekumm
-välimine rooliots
-stabika varda ots 
 
-tagalaagrid
-parem tagumise piduri survesilinder.
-karteripõhi
-karteripõhja alumine tihend
-mootori õli
-taga diffriõli
-õlifilter
-bensiinifilter
-õhufilter
-õhutoru (see jäme kummist..)
-jagaja kaas
-jagaja rootori ots
-kõik kõrgepinge kaablid (5)
-küünlad (4)
 
*kereplekkidest vahetatud:
-uus "esipõll"
-uued esitiivad
-vasak,parem karbid (täispikkuses)
-esiuste alumised servad 
-keevitatud parem ja vasak tagakoobas 
-juhi jalgade alune vasak nurk
-kõrvalistuja poolne jaglealune nurk.
-esi koobaste nurgad vasak,-parem.
-aku alune koht
-tagumise veoaasa ümbrus
-ustesse ja karpidesse on lastud korrosioonitõrjet
-kivikaitse kiht 
-põhjaalune mastiks
-uus "esipõlle" alumine plastik servaliist 

  

-esiamortide laagrid
-esiõõtsade puksid
-valged suunatuled
-vasaku poole sarniirid
-käigukastiõli
-generaatoririhm
 
12842542_1116362978414876_1169791905_o.jpgbemm15.jpgbemm velgedega.jpgbemm12.jpg12810015_1116362995081541_1972684505_o.jpgbemm10.jpgbemm24.JPGbemm20.JPGbemm15.jpg12842542_1116362978414876_1169791905_o.jpg

 

Muudetud , muutis eraisik

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_104976

Masinale sai mõnda aega tagasi ka liistud, polstrid ja muud vidinad külge timmitud, aga laepolstri paigaldusega kaasnes suuremat sorti motivatsiooni kriis. Pärast kahte nädalat garaazist eemal olemist on seis selline, et põhimõtteliselt oleks auto sõiduvalmis kui tagumised piduritorud külge saaks ja mõni jupp veel, aga no see laepolster...Tule taevas appi!!!

DSC_1982.JPG

DSC_1975.JPG

DSC_1979.JPG

  • Autor
comment_104981
28 minutit tagasi, eix22 ütles:

mis selle laepolstriga on?

See alumine vahtkummist matt oli suhteliselt räbal. Esimesel korral paikasin seda mingi vale liimiga ja pidin kogu protsessi kordama. Siis tundub et need metallvardad mis kanga sisse käivad on ise aretatud, vähemalt üks neist. Ja kanga lasin ka uue õmmelda. Ei julgenud väga täpselt kohe kõiki auke sisse lõigata kuna ei tea kuidas uus kangas kuju võtab.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.