Hüppa postitusse
Postitatud
comment_101665

Viimasel ajal olen siin foorumis vaikselt ringi luuranud ja nüüd mõtlesin, et võiks ka enda autost teema teha. Erilist ehitamist siin lähiajal oodata ei ole, kuna pole veel kindel, mis temaga teha tahan. Võib-olla peaks vaikselt taastama hakkama kuna kere suht tugev aga samas vaadates olemasolevaid modifikatsioone siis võiks rajaauto suunas asja arendada.

Igatahes auto soetasin endale juuni lõpus Tartust, tegemist on siis mu esimese liikuriga. Esialgne plaan oli osta ta igapäeva sõiduks ja kõrvale veel projektikas otsida aga kuna sobivat projekti pole leidnud siis siiani on ta mu ainuke auto. Mainin siis kuskil ära ka, et varem oli ta rajaautona kasutuses kuid ise pole veel rajale jõudnud aga seda viga loodan varsti parandada.

Tehasest väljus ta siis 2 liitrisena, kuid keegi oli kuskil varem vähe suurema mootori peale aretanud. Lisaks sellele on pidurisüsteemi täiendatud uute ketaspidurite näol. Vedrustuse osakonnas on Bilstein b6 amordid alla kruvitud (vedrude kohta ei tea). Siis on veel lsd (ülekannet ei tea, kahjuks :D) strongflex puksid, esimene strutbar, xenonid, e36 roolilatt koos M-tech II rooliga, nahast sportistmed ja vist rohkem midagi mainimis väärset polegi.

Vigadest nii palju, et ainuke asi, mille 6 kuu jooksul välja vahetanud olen, oli bensiinipump. Kuid pärast vahetamist selgus, et viga oli hoopis voolus. Rohkem vigu pole ette tulnud, kuid aku tahaks välja vahetamist. Paljud pisidetailid vajaksid tähelepanu ja uut värvikihti oleks ka tulevikus vaja. Asi, mis praegu kõige rohkem häirib on matt must kapott, mis saab ilmselt kevadeks uue värvi. 

Lisade loend:

S215Power steering, engine-speed-dependent
S219Leather-covered sport st. wheel 380 mm
S271BMW LA wheel Z Line
S300Central locking with anti-theft system
S320Deleted, model lettering
S339Shadow-Line
S350Therm.insulat.glass green
S401Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410Window lifts, electric, front
S428Warning triangle and first aid kit
S497Centre armrest, rear
S510Headlight vertical aim control
S520Fog lights
S556Outdoor temperature indicator
S653Radio Bavaria C Reverse II
S682Rear seat bench in fabric
S690Cassette holder
S704M Sports suspension
S720Edition ZD
S750BASISUMFANG FUER EDITION
L801National version Germany/Austria

 

Mõned pildid esimesest päevast:

11303745_1114316491916767_1454222993_n.t11655104_1114316408583442_491532347_n.th

Esimese asjana sai siis õli vahetatud, helisüsteemi veidike kohendatud ja istmeid parandatud.

Sellised asjad läksid siis sisse.

received_1073975012630420.thumb.jpeg.99a

Ja siis sai mõned ilusamad pildid tehtud.

hbrva_(2).thumb.jpg.2a5af74a099c7dd6bcd720727238213_aef07a1304_o.thumb.jpg.e203111928765_1100103066684281_1850213816_o.t

 

Muudetud , muutis Chris

Esiletõstetud vastused

comment_101667

MT2-st pole siin küll haisugi peale selle stange. Kokku vist julgelt 12-tükiline (?) kerepakett ju koos tagatiivaga ja lisaks ämbritäis tüübleid et see kõik kinnitada:D Küll peab aga au andma, et tegu tõupuhta Editioniga, mis siiski erilisem. Selle kohta guugeldada siis leiab küll, E30 mõistes päris plank polnud ja kere alumine osa värviti erinevalt teistest kerevärvi, pluss karbilaiendid.

Auto paistab aus, ja loodan et hoiad ta siiski rohkem tänavaliikurina, mingeid suuri modifikatsioone pole ju tegelikult tehtud ja enamvähem algupärase ja komplektsena säilinud autot võiks säilitada :) Kas kahepoolene motor on M20 või M50?

  • Autor
comment_101669

Mtech ringist/paketist sul ainult tagastange.. küljed, esistange jne on nicht-mtech

Tänud, parandan vead ära, ise suhteliselt uus sellel alal.

MT2-st pole siin küll haisugi peale selle stange. Kokku vist julgelt 12-tükiline (?) kerepakett ju koos tagatiivaga ja lisaks ämbritäis tüübleid et see kõik kinnitada:D Küll peab aga au andma, et tegu tõupuhta Editioniga, mis siiski erilisem. Selle kohta guugeldada siis leiab küll, E30 mõistes päris plank polnud ja kere alumine osa värviti erinevalt teistest kerevärvi, pluss karbilaiendid.

Auto paistab aus, ja loodan et hoiad ta siiski rohkem tänavaliikurina, mingeid suuri modifikatsioone pole ju tegelikult tehtud ja enamvähem algupärase ja komplektsena säilinud autot võiks säilitada :) Kas kahepoolene motor on M20 või M50?

Tänud, tegemist m20 mootoriga :)

  • Autor
comment_101682

Jätkan teemaga sealt kus pooleli jäin.

Alustuseks mõned pildid veel:

21322079196_994d9c385e_o.thumb.jpg.a1159

21356593501_1a1f5ebd5e_o.thumb.jpg.52391

Seest näeb ta siis selline välja.

20727237963_497389bf0d_o_(1).thumb.jpg.b21348334025_c8b65a0c77_o.thumb.jpg.61d67

Peale seda ütles 1 tagumistest turvavöödest üles. Uue sain ühelt foorumi liikmelt täitesi tasuta, kahjuks mul on ta kasutajanimi meelest läinud aga suured tänud talle!

DSC_0143.thumb.JPG.129a29ce61d845bec928e

Muudetud , muutis Chris

  • 11 kuud hiljem...
  • Autor
comment_112832

Pole ammu midagi kirjutanud siis mõtlesin, et võiks teemat vähe uuendada. Suvel autoga midagi eriti ette ei võtnud, kuna terve suvi möödus muude projektide kallal. Sõitnud olen eelmisest postitusest kuskil 4500km.

 

Kevadel võtsin ennast "kokku" ja "värvisin" kapoti ära, asi sai suhteliselt pornolt spreiga tehtud aga vähemalt sain, matt mustast kapotist lahti. Tulemus jäi vähe laiguline aga ei kurda, sest parem kui enne.

DSC_0174.JPG

Pilt sellest kui auto märg ja ilus oli

DSC_0336.JPG

Ja 1 suvisem foto ka kust siis kapotti lähemalt näha, ideaalis tahaks lakki veel saada.

DSC_0294.JPG

Sügisel leidsin ka ühed 16" Borbet A'd aga nendega eriti pikalt ei jõudnudki sõita kuna tahtsin midagi vähe erilisemat (kuigi nagu ikka ostsin uued kärjed aga nendest hetkel veel pilte pole).

14877930_1464062770275469_1090677531_n.jpg

14915056_1464061733608906_7846224_n (1).jpg

Jaanuaris kui ülikoolist väike paus tekib, siis tahaks m-stange ette ajada, uue püti panna ja muud väiksemat nokitsemist teha. Kui kellegil mingit ilusat ja vaikset lõpupüti lahendust pakkuda siis võib PS kirjutada.

Muudetud , muutis Chris

  • Autor
comment_112869
20 tundi tagasi, Jann ütles:

spreiga värvides ei saagi mingit tulemust oodata, mtech küljed ja esistange panna siis näeks kabe välja.

Jep, ega ei oodanudki ja ei kurda tulemuse üle ka :D Tean, et alles kirjutasin, et plaan mtech stange ette panna aga täna juba mõte liigub teises suunas, seega pole veel kindel, kas läheb tavaliseks tagasi või tuleb mtech.

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_127004

Kuna viimasest uuendusest on rohkem kui poolteist aastat möödas, siis mõtlesin, et võiks mõne pildi panna, näidata, et auto ikka sõidab ja on veel minu käes. Auto vahepeal uued veljed saanud, plastikuid ja tagumist lip'i sai väheke korrastatud ning siis tavapärased hooldused ja parandused, kõik võimalikud filtrid, starter taastatud, rattalaagrid, pooltelg ja  paar elektri vidinat.

 

Mõned kenamad pildid:

eee221.jpg.5fe4c76ee99ca7c14d021681844d42e1.jpgkdkkd.jpg.7afc3cd2985f7961e6cffb64a35cf797.jpg

Ja paar tavalist:

20170828_121834.jpg.9b3cd3a224d35c31e137965234f87ce3.jpg20170828_121845.jpg.82dffa6b458c9d05a2975702470e5138.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.