Viimasel ajal olen siin foorumis vaikselt ringi luuranud ja nüüd mõtlesin, et võiks ka enda autost teema teha. Erilist ehitamist siin lähiajal oodata ei ole, kuna pole veel kindel, mis temaga teha tahan. Võib-olla peaks vaikselt taastama hakkama kuna kere suht tugev aga samas vaadates olemasolevaid modifikatsioone siis võiks rajaauto suunas asja arendada.
Igatahes auto soetasin endale juuni lõpus Tartust, tegemist on siis mu esimese liikuriga. Esialgne plaan oli osta ta igapäeva sõiduks ja kõrvale veel projektikas otsida aga kuna sobivat projekti pole leidnud siis siiani on ta mu ainuke auto. Mainin siis kuskil ära ka, et varem oli ta rajaautona kasutuses kuid ise pole veel rajale jõudnud aga seda viga loodan varsti parandada.
Tehasest väljus ta siis 2 liitrisena, kuid keegi oli kuskil varem vähe suurema mootori peale aretanud. Lisaks sellele on pidurisüsteemi täiendatud uute ketaspidurite näol. Vedrustuse osakonnas on Bilstein b6 amordid alla kruvitud (vedrude kohta ei tea). Siis on veel lsd (ülekannet ei tea, kahjuks ) strongflex puksid, esimene strutbar, xenonid, e36 roolilatt koos M-tech II rooliga, nahast sportistmed ja vist rohkem midagi mainimis väärset polegi.
Vigadest nii palju, et ainuke asi, mille 6 kuu jooksul välja vahetanud olen, oli bensiinipump. Kuid pärast vahetamist selgus, et viga oli hoopis voolus. Rohkem vigu pole ette tulnud, kuid aku tahaks välja vahetamist. Paljud pisidetailid vajaksid tähelepanu ja uut värvikihti oleks ka tulevikus vaja. Asi, mis praegu kõige rohkem häirib on matt must kapott, mis saab ilmselt kevadeks uue värvi.
Lisade loend:
S215
Power steering, engine-speed-dependent
S219
Leather-covered sport st. wheel 380 mm
S271
BMW LA wheel Z Line
S300
Central locking with anti-theft system
S320
Deleted, model lettering
S339
Shadow-Line
S350
Therm.insulat.glass green
S401
Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410
Window lifts, electric, front
S428
Warning triangle and first aid kit
S497
Centre armrest, rear
S510
Headlight vertical aim control
S520
Fog lights
S556
Outdoor temperature indicator
S653
Radio Bavaria C Reverse II
S682
Rear seat bench in fabric
S690
Cassette holder
S704
M Sports suspension
S720
Edition ZD
S750
BASISUMFANG FUER EDITION
L801
National version Germany/Austria
Mõned pildid esimesest päevast:
Esimese asjana sai siis õli vahetatud, helisüsteemi veidike kohendatud ja istmeid parandatud.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Viimasel ajal olen siin foorumis vaikselt ringi luuranud ja nüüd mõtlesin, et võiks ka enda autost teema teha. Erilist ehitamist siin lähiajal oodata ei ole, kuna pole veel kindel, mis temaga teha tahan. Võib-olla peaks vaikselt taastama hakkama kuna kere suht tugev aga samas vaadates olemasolevaid modifikatsioone siis võiks rajaauto suunas asja arendada.
Igatahes auto soetasin endale juuni lõpus Tartust, tegemist on siis mu esimese liikuriga. Esialgne plaan oli osta ta igapäeva sõiduks ja kõrvale veel projektikas otsida aga kuna sobivat projekti pole leidnud siis siiani on ta mu ainuke auto. Mainin siis kuskil ära ka, et varem oli ta rajaautona kasutuses kuid ise pole veel rajale jõudnud aga seda viga loodan varsti parandada.
Tehasest väljus ta siis 2 liitrisena, kuid keegi oli kuskil varem vähe suurema mootori peale aretanud. Lisaks sellele on pidurisüsteemi täiendatud uute ketaspidurite näol. Vedrustuse osakonnas on Bilstein b6 amordid alla kruvitud (vedrude kohta ei tea). Siis on veel lsd (ülekannet ei tea, kahjuks
) strongflex puksid, esimene strutbar, xenonid, e36 roolilatt koos M-tech II rooliga, nahast sportistmed ja vist rohkem midagi mainimis väärset polegi.
Vigadest nii palju, et ainuke asi, mille 6 kuu jooksul välja vahetanud olen, oli bensiinipump. Kuid pärast vahetamist selgus, et viga oli hoopis voolus. Rohkem vigu pole ette tulnud, kuid aku tahaks välja vahetamist. Paljud pisidetailid vajaksid tähelepanu ja uut värvikihti oleks ka tulevikus vaja. Asi, mis praegu kõige rohkem häirib on matt must kapott, mis saab ilmselt kevadeks uue värvi.
Lisade loend:
Mõned pildid esimesest päevast:
Esimese asjana sai siis õli vahetatud, helisüsteemi veidike kohendatud ja istmeid parandatud.
Sellised asjad läksid siis sisse.
Ja siis sai mõned ilusamad pildid tehtud.
Muudetud , muutis Chris