Hüppa postitusse
Postitatud

Äkki keegi oskab öelda, mis otstarbet need täidavad. Mootor M21D24, E30 pealt tulnud turboga.

DSC_0102.JPG

DSC_0103.JPG

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Tegin vist valesse kohta teema, oleks pidanud küsimuste alla tegema :(

Esimene on pihusti "needle lift sensor", seda on käimiseks elektroonilise pumbaga vaja, aju kasutab seda infot.
 Teine on õlitaseme anduri jaoks, pole hädavajalik aga ühendamata jätmisel check paneelis õlitaseme märgutuli oma tööd ei tee.

  • Autor

No peale läheb mehaaniline pump, niiet esimene siis hädavajalik ka pole? Kui ma need mõlemad lihtsalt ära võtan, siis nende pistikutega ei juhtu midagi? Või peaks näiteks teibi peale panema kasvõi? x)

 

  • Autor

Igatahes sain oma vastuse. Aitäh, teinekoord teen teema õigesse kohta.

Meh. pumbaga saad mootori ka ilma igasuguste anduriteta tööle. Soovituslikud on temperatuuriandurid eelsoojendusküünaldele ja temperatuuriandurile. Ei ole süvenenud diislisse sügavalt ja võin eksida, kuid võib-olla on ka väntvõlliandurit vaja, et eelsoojendamine mootori käivitumise järel lõpetada.

  • Autor

No mingid andurid on tal kindlasti olemas :D, pole lihtsalt väga süvenenud, mis täpselt. Lihtsalt need 2 andurit jäid kohe esimesena silma, et uuel mootoril on teisiti.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus