Hüppa postitusse
Postitatud
comment_697

Tere.

Teen siis teema ka oma rulli kohta. Tegemist siis 88.a väljalaskega, originaalis diisel, aga eelmise omaniku poolt paigaldatud uus td mootor-

http://www.upload.ee/image/1702604/Pilt0043.jpg

Mootor on osutunud aga murelapseks, kuna peale esimest paarisadat kilomeetrit minu käes otsustas väntvõll murduda-

http://www.upload.ee/image/1702636/Pilt0032.jpg

Sai siis toodud teine samasugune mootor varuosadeks ja sealt probleemile lahendus leitud. Nüüd ca 3000km hiljem läks hammasrihm, mis viis kaasa nukkvõlli ja klapikambrikaane, õnneks jäid klapid puutumata.

http://www.upload.ee/image/1702650/Pilt0096.jpg

http://www.upload.ee/image/1702653/Pilt0090.jpg

Kuna mootor laiali, siis otsustasin hakata tegema keevitustööd ja koledad augulised karbid uute vastu vahetada, aga peale põhjamattide eemaldust sain üllatuse osaliseks-

http://www.upload.ee/image/1702657/02102011855.jpg

http://www.upload.ee/image/1702660/02102011857.jpg

http://www.upload.ee/image/1702661/02102011847.jpg

Tööd on nüüd küllaga, et põhi jalgu pidama saada, aga kuna masin juba hingelähedaseks saanud, siis kavatsen selle töö kindlasti ära teha.

Eks hoian edasiste tegemistega kursis.

Esiletõstetud vastused

comment_684

Teem ma ei sa tegelt eriti aru kuidas uuemad autod nii roostes mõni on? Sellel pole ju ennam seespool ka karpe.Ma siin mõtlesin et endal oli päris roostes aga selle k6rval olid minu vead ikka minimaalsed.

Edu mis siin ikka ja paksu rahakotti.Loodame et saab asja. 8)Pildid on ikka viimasel ajal mega suured siin m6nel.640x480 on pisavalt suur et aru saada asjadest. :roll:

Muudetud , muutis hiis

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_29

Vabandan pildi resolutsiooni pärast, tulevad uued ja väiksemad. Aga varem tehtud keevitustöö oli tihendatud mingisuguse sanitaarsilikooni sarnase vahendiga, mis igaltpoolt välja venis ja mis ilmselt roosteussi eemal hoida ei suutnud:)

  • 2 nädalat hiljem...
comment_30949

ega see sanitaarsilikon kuhugi ei kölba jah.välja arvatud vannituppa.

keretöödel kasutatakse ikka keretöödeks ettenähtud vahendeid.

kui nüüd ise teed,siis kasuta ikka professionaalseid tooteid.möned maksavad küll palju,kuid asi on seda väärt.enda masinal kasutasin käike käige paremat mis leidsin.hetkel möned aastad möödasja mas in on veel suht heas korras.kere poolest.hetkel tean kogu kere peal ainult kahte kohta kus rooste.

aga iga rull on seda väärt et ta päästa!

  • Autor
comment_30981

Ostsin kohe esialgu suure purgi põhjamastiksit, et siis keevitatud kohad ja nende lähiümbrus korralikult kokku mäkerdada. Tagumine põll , akukasti alune ja juhikoht nüüdseks tehtud, jäänud vaid kõrvalistuja poolne osa ja siis sealne karp.

Katsun miskiaeg pildimaterjali ka lisada.

comment_31015

ära unusta siis ikka põhjamastiksi alt ka ära värvida.põhjamastiks niiskust kinni ei hoia.pigem summutab müra ja kaitseb löökide eest.

järjekord ikka umbes nii

keevitus

happekrunt

värv

mastiks

tegelikult käib veel suur hulk asju vahel,kuid see on vist köige odavam järjekord.

keevitusele tuleks vahetult peale keevitamist juba krunt peale lasta.kui auto seisab niiskes garaazis,siis juba möne tunni mööduses on sellel nähtamatu korrosjoonikiht peal.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.