Postitatud 20. märts 20159 a Oleks soov teada milline sidur oleks kõige mõtekam paigaldada? Kuna autol veel turbo ka puhumas 0.5bar. Tänud Matu
20. märts 20159 a See eelnev teema on öigesse kohta töstetud, palun ärge vorpige koguaeg küsimusi sellesse rubriiki!
2. mai 20168 a Ei hakanud uut teemat tegema ja uuriks siit, ehk keegi jagab targemat infot kuna varjante juba liiga palju lugenud. Tahan oma raja suunitlusega e30 peal m50b25-le stock ilma vanoseta mootorile m20 hooratta panna. Hetkel istub getrag 240 mootori otsas. Kas saab ikka hooratast treimata peale panna ning kas m20b25 ehk 125kw mootori sidur koos survelaagriga sobib ja peab vastu? Kas hooratta ja vända vahel peaks see nn seib käima ja siis ei pea treima? Või peaks ikka nt aani (s4) korvi kasutama ja e21 survelaagrit mida uuena (tehase tellimus, ala kuu aega) pole võtta?
3. mai 20168 a Ilma treimata sobib see kergem variant hoorattast, mis juba õhem. Seib läheb ikkagi poltide alla, mitte hooratta taha. Aani korviga läheb originaal survelaager ilusti, pole vaja mingeid haruldusi otsida.
3. mai 20168 a Kui palju see kergem varjant kaalub? Suurt seibi mul ei olegi aga saab vast ilma ning poltidele keerme liimi. Millist m20 ketast oleks kõige mõistlikum kasutada kas m20b25 125kw on piisav või on mõni vastupidavam. Saan aru, et m20 tervet siduri komplekti ikka ei ole mõtet kasutada?
10. oktoober 20168 a Siduri kohapealt siis endale nelja labaga ketas ja SRE korv. Täitsa kiirelt saadaval näiteks autoeksperdi poes. Ise hankisin Ladu24ja kaudu . Kaspar
Oleks soov teada milline sidur oleks kõige mõtekam paigaldada?
Kuna autol veel turbo ka puhumas 0.5bar.
Tänud Matu