Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
vernikuku

Vesi salongis

Küsimus

vernikuku

Tere,

 

Mure järgmine, täna avastasin, et autol juhi kui ka kunde jalgade juures vesi sees. Ise arvan, et mureks võib olla ära ummistunud äravoolud nii katuseluugil kui ka klaasi juurest. Seega äkki keegi oskab aidata pilditega või hea seletusega kuidas kontrollida seda varianti ja kus need äravoolu kohad asuvad ja kuidas ja millega need läbi puhastada?.

 

Ette tänades

Muudetud , muutis vernikuku

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 15 vastust

Soovitatud postitused

  • 0
eix22

Kuidas äravoolu töttu vesi saab seal olla,et seda alati pakutakse?? Tahaks ise pönevusega teada, kust see legend pärineb vöi miks seda arvatakse?? Kui vesi ära ei voolaks, oleks esmalt ju lagi läbimärg.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
vernikuku

Kuidas äravoolu töttu vesi saab seal olla,et seda alati pakutakse?? Tahaks ise pönevusega teada, kust see legend pärineb vöi miks seda arvatakse?? Kui vesi ära ei voolaks, oleks esmalt ju lagi läbimärg.

Aga äkki oskad siis muud varianti pakkuda kust see vesi sinna pääseda on võinud??

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
eix22

Oskan ikka, nendest erinevatest variantidest on siin palju juttu olnud.

Nr1 keres kusagil auk, kust tuleb vesi sisse.

Nr2 salongiradika "kraan" annab läbi. See lekib iseenesest paljudel, just uuem valge korpusega variant. Sel juhul peab jahutusvedelikku ka kaduma

Nr3 jalgadega sisse tassitud lumi ja vesi, pealt kuivab vaip ära, alt jääb ujuma ikka.

Nr4 nööriga ette veetud esi ja tagaklaasi tihendi vahelt, tihendid sellega rikutud ja nii ongi.

Nr5 köige töenäolisem ja enamuse poolt köige vähem kardetav, ukse kiled lahti vöi puuduvad.

Jookseb sisse nagu kolin. Ei hakka pikalt lahti seletama, aga oma autol oli nii ja vihma korral salongis istudes oli näha, samuti ühel koostamises olnud autol oli hommikuks lomp salongis, peale kilede paigaldamist oli korras kohe.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
vernikuku

Oskan ikka, nendest erinevatest variantidest on siin palju juttu olnud.

Nr1 keres kusagil auk, kust tuleb vesi sisse.

Nr2 salongiradika "kraan" annab läbi. See lekib iseenesest paljudel, just uuem valge korpusega variant. Sel juhul peab jahutusvedelikku ka kaduma

Nr3 jalgadega sisse tassitud lumi ja vesi, pealt kuivab vaip ära, alt jääb ujuma ikka.

Nr4 nööriga ette veetud esi ja tagaklaasi tihendi vahelt, tihendid sellega rikutud ja nii ongi.

Nr5 köige töenäolisem ja enamuse poolt köige vähem kardetav, ukse kiled lahti vöi puuduvad.

Jookseb sisse nagu kolin. Ei hakka pikalt lahti seletama, aga oma autol oli nii ja vihma korral salongis istudes oli näha, samuti ühel koostamises olnud autol oli hommikuks lomp salongis, peale kilede paigaldamist oli korras kohe.

 

Nr1, ühe augu tõesti leidsin, et salongi vaipa pressides jooksis mingi kogus välja, kui teiseltpoolt mitte.

Nr2 Kust kaudu sinna salongiradika juurde kõige paremini ligi saaab??

Nr3 Ei oska selle kohta midagi kosta kuna auto alles ostsin ja see aasta on see talv olnud nii nagu ta on :)

Nr4 Lahenduseks oleks siis esiklaasi tihendite vahetus?

Nr5 Kui ukse kile peaks puuduma kas siis ei peaks ukse polstrid ka märjad olema?

 

 

Aga suured tänud info eest, nüüd teab kust edasi uurida ja pusida

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
HaininaE28

Minul jooksis tagaklaasi tihendi vahelt sisse,ning tagatule tihend oli ka katki siis sealt ajas ka pagassi ja siis voolas l6puks ette jalgade juurde nii et suht märg oli k6ik.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
eix22

Polstrid ei ole märjad, kuivavad ära. Üldiselt on nad kilede puudumise vöi puudulikkuse töttu alt vormist väljas, just uksesahtli alt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
vernikuku

Suht naljakas küsimus võibolla aga kui esiklaas plaanis vahetada siis peaks nagu loogiliselt uue klaasiga kaasa tulema ja paigaldatama ka uus tihend mis peab vett??

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
vernikuku

Polstrid ei ole märjad, kuivavad ära. Üldiselt on nad kilede puudumise vöi puudulikkuse töttu alt vormist väljas, just uksesahtli alt.

 

Mis liimiga seda kilet üldse liimitakse?

Kui klaasi pole varem nööriga pandud, siis pole vanal tihendil häda midagi.

 

Ei oska väga öelda kuidas klaasi ajalugu on. Kuid klaasil on täkked sees, kui võimalik siis plaan ära vahetada

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
eix22

Originaalis on liimiga kile kohe.

Tihendist on kohe näha, kas on nööriga retsitud vöi mitte, sestpoolt just.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
vernikuku

Originaalis on liimiga kile kohe.

Tihendist on kohe näha, kas on nööriga retsitud vöi mitte, sestpoolt just.

 

Aga kui peaksidki olema kiled liimist lahti mis liimiga soovitate uuesti liimida??

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
erxx

Kiled toorkummiga tagasi.

Minul oli üldse hoopis teistmoodi probleem, aga siis jooksis aind juhi jalgade juurest vaip märjaks. Nimelt kere juhtmestiku osa, mis läbi tulemüüri jookseb, seal ümber kumm, mul oli sellel kummil sälk sees ja jooksis vesi tuppa, voolikuga kastes jooksis lausa, mitte ei imbunud ega tilkunud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
vernikuku

Mul olid kapotinurkades ära mädanenud ja sealt jooksis vesi tuppa.

Mul võib sama jama olla kuna ühes nurgas auk läbi ja teises hakkab varsti auk läbi tulema

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
eix22

Ainult läbi mädanenud kapotinurkadest ei voola sisse, siis peab seest ka läbi olema mingi koht, näiteks kaitsmekarbi alune nurk seestpoolt. Tava olukorras seal peabki vesi voolama.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .