Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90592

Sai endale siit foorumist veel üks e30 ostetud :)

Tehasest tulnud 316na välja nüüd aga eelmise omaniku poolt mootor vahetatud (m50b25 vanos). Sees sinine sisu(vahetan välja kuna mulle see ei meeldi ) .salong muidu ilus korras ja puhas ei nagise ega kigise sõites-sillad vaiksed ja mootor väga hea ja ergas.Kere kunagi üle värvitud ja mõnest kohast koorub. Muidu roostet väliselt niipalju ,et tiiva alumised otsad pindmiselt-põhi asjad head tõstekohad kõik omal kohal :) Auto tuleb turbokas kuid lihtsalt tänavasõiduks ,et ei hakka kusagil driftil retsima :) Hetkel jääb mootor seest puutumata ja ehitab  valmis(sõita algul 0,5-0,6bar) lisaks teen ka kõrvale mootori millest enam jõudu välja võtta :)

sai ka holset H1C turbo(tehase taastatud ja väga korralik) ostetud ja muud nänni juurde ,et hiljemalt suveks peaks valmis olema :) Esisillale sai muretsetud wisefab tükid ja panen ka e46 õõtsad :) kuna ise enamus ajast Norras tegeleb ehitamisega vend ,,jeff,, lisaks tellisin ms2 aju ja kuna vend neid paigaldab üritab seekord ehitada see originaal aju korpusesse,et kasutada ka originaal juhtmestiku ;)

panen ka infot mis eelmine omanik autoga teinud :)

 

VIN Decoderi annab siis selliseid tulemusi  :D

 

 

 Type

 Value

 VIN

 WBAAB11010AA01428

 Type code

 AB11

 Type

 316I (EUR)

 E series

 E30 ()

 Series

 3

 Type

 LIM

 Steering

 LL

 Doors

 2

 Engine

 M40

 Displacement

 1.60

 Power

 73

 Drive

 HECK

 Transmission

 MECH

 Colour

 CIRRUSBLAU METALLIC (189)

 Upholstery

  (0276)

 Prod.date

 1989-01-18

 

 

Code

 Description (interface)

 Description (EPC)

S350A

 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

 Therm. insulat. glass green

S361A

 AUSSTELLFENSTER, HINTEN

 Vent window rear

S464A

 SKISACK

 Ski bag

S545A

 DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U

 Tachometer,km/h speedo.,as with clock+EC

 

 

Mootor: M50B25TU (vanos), pärineb 93a. E34 525i pealt. Sealt ka kogu juhtmestik ja aju.

Käigukast: ZF tüüpi, pärineb sama doonorauto pealt.

Mootorikäpad: E36 R6 omad (2.0 või 2.5 bensiin)

Mootoripadjad: E28 535i omad (B-osa, mõõtmetelt olid samad, mis E34 525i originaal padjad)

Käigukastipadjad: E21 320i omad (B-osa, käigukasti kandur jäi sama 1.6i oma)

Radikas: E36 325i B-osa (Nissens, temp. anduri avaga, kuhu hiljem saab vajadusel lisada anduri elektriventilaatori lülituseks)

Ventilaator: Maha käiatud ribidega visko, mille tagumisele küljele on kinnitatud E34 kärbitud (lühendatud) labadega tiivik. Algselt sai sama meetodiga pandud 1.6i tiivik, kuid see istus radikale lähemal ja sõitis pidurdamisel õrnalt radikasse. Hiljem võiks paigaldada elektri ventilaatori.

Pidurivõimendi: FL E30 325IX (sama võimendi ka osadel E34 ja E32 mudelitel) Selle külge läks E34 525i kolme väljundiga silinder koos anumaga (IX-i silinder kahe väljundiga, oleks vaja kolmik vahele panna) Kere külge läks ilma vahetükita, varrast tuli sellevõrra lühemaks teha ja keermestada, keres olevaid poldiauke tuli natuke ovaalsemaks viilida, soovitavalt selles suunas, et võimendi nihkuks sisselaskest veel mõne millimeetri võrra eemale. Sisselaskel tuli 6-7 ribi maha käiata ja paigas ta oligi. Väga täpne kooslus, aga õlianum mahtus siiski kuidagi ära.

Roolilatt: võimendiga E36 oma, täpsemalt ei tea, sai ostetud põrsana kotis  :) torud, voolikud said kombineeritud 1.6 ja 2.5 omadest. Õlianum kinnitub nagu E36-el vasaku mootorikäpa külge (hetkel homemade kinnitusega). Roolikardaan E30 oma. Roolisammas pidavat olema touringu oma (ise vahetanud pole), kuna kardaani pikkust saab armatuuri alt, pedaalide juurest muuta. Tavamudelitel pidi jooksma ühes tükis alla välja.

Käiguhoovastik: Kombineeritud ja lühendatud E30 1.6 ja E34 2.5 hoovastiku osadest.

Kardaan: E30 324td oma. Sobis ideaalselt alla, midagi muutmata, suure leevendiga.

Summuti: Esimest otsa tuli ümber keevitada, et jookseks õõtsapuksist mööda jne. Sai ära kasutada E34 summutit ja lamdat, katalüsaatorid läksid minema, kuna olid tühjad ja poleks ära mahtunud. Tagumine pütt koos torudega tuli E30 325i oma. Eest taha jookseb hetkel otsetoru kuni lõpupütini, mis pole kõige parem lahendus, kuna torudes tekivad keerised,pöörised ja gaasid ei jookse vabalt välja. Hiljem tuleb summutisüsteemi oluliselt modifitseerida, vähemalt resonaatorid tuleb alla panna.

Esisild: Jämedad püstakud 93a. E30 316i touringu alt, koos pidurite ja supportitega. Stabilisaator samalt touringult.

Tagasild: Ketastega õõtsad 93a. E30 316i touringu alt, samuti koos piduritega. Stabilisaator samalt touringult. Differ tagasillas TYP 188 3,25 (lahtine)

Juhtmestik: Mootorijuhtmestik lõikumata. Sai lõigatud doonori küljest kerepoolne pistik ja vana mootori küljest mootoripoolne pistik ja tehtud neist kahest adapter vahele, niiet auto enda ja uue mootori juhtmestik ja pistikud jäid puutumata/lõikumata.

0108202713a9d48.jpg

0108202715f9db7.jpg

0108202743aa3fb.jpg

0108202751af6e3.jpg

010820286197f84.jpg

010820286929d91.jpg

Muudetud , muutis devil86

  • Vastuseid 68
  • Vaatamisi 12tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Nüüd siis nina koos ja tulemusega ikka rohkem kui rahul  kõik ilusti varjatud Mõneks ajaks auto tõstukilt ära aga järgmisena peaks ära lõpetama summuti. Siis juba õige siduri ostma,pihustid,ja pu

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_124298

Auto käib ja jeff proovis veits seadet paremaks aga ,et asi ilusti toimima saada tuleb bensiinijaam korda teha :D sai ihtsalt proovitud ja nagu arvata oli lasi lõpuks 1,2bar sidurisse (hetkel originaal) vähemalt kõvasti motivatsiooni juures :)

Kui taas kodumaale tulen eks ,siis tuleb ka uus tugevam sidur teha,küttejaam ja kogu kupatus üle veel kontrollida :)

IMG_20180222_101622.jpg

received_1584338918288488.jpeg

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_127132

Sai uus sidur sisse m20ühemassiline hooratas 6labaga ketas ja audi korv. Aga selgus ,et saab ka kasutada bemmi enda korvi ,sest pressi all oli audi korv 920 ja bemmi oma 900:D

Lisaks sai karter maha võetud kuna tihend lekkis,uued e46 õõtsad alla :) kogunemisele ei jõudnud aga vähemalt sai veits autot tehtud :) lisan ka bemmi korvist koodi vb kellegile kasu sellest infost.

IMG_20180714_174744.jpg

IMG_20180715_172607.jpg

IMG_20180714_164027.jpg

IMG_20180715_160217.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_127405

No nii ja ta elab :D

sai pandud uus tugevam paagisisene pump walbro oma. Veits oli modimist ,et saaks ta originaali asemele panna aga lõpuks sai toimima. Kuna kasutan 5bar kütteregulaatorit,siis pean lisaks ka 044pumba panema ja lisapaagi küttele :) vaja vähe suurem ja sobibam jahutusvent leida ,et kuumadega ei peax soojendus sees olema 😛

motivatsiooni kõvasti juurde tulnud ja sõites nägu naerul :D lähipäevil kui muudatused ära teen ,siis mõõdan ka jõu ära :)

 

 

IMG_20180727_114927.jpg

IMG_20180715_174959.jpg

IMG_20180728_130840.jpg

Muudetud , muutis devil86

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_127629

No nii... :)

kuna ise olen jälle Norras ja auto Eestis aga sõiduvalmis ,siis läheb mul isa autoga Haapsalus rajale 17-18. Saavad ka vanemad inimesed proovida :D Jõudu pole mõõtnud veel aga ei ole ka hetkel vajadust,sest suuri numbreid ei saa tulla kuna rõhku ainult 0.9bar ja saab lihtsalt katsetada kuida asjad vastu peavad :) enne suve lõppu kui ise tagasi ,siis saab ka rõhku juurde keerata. Plaan talvel mootor pulkadeks võtta ja ka kere tegemisse saata :)

 

received_2078768805498720.jpeg

received_2078768275498773.jpeg

Muudetud , muutis devil86

  • Autor
comment_127688

Kiirendusel käidud kahjuks street a klassis finaali ei jõudnud purunenud pooltelje tõttu :( isal oli 1kord sõita ja vajas õppimist :) antud klassi aeg oli 13.5 ja sõitis väga rahuliku stardiga ja lõpus maha pidurdades 13.508(et lõhki ei sõidaks) Rõhku puhub hetkel 1.2 ja piir pandud 1.3le. Oma lõbuks piisav :D alguseks vähemalt :D

Muidu toimetas auto normaalselt ja probleeme ei esinenud. Selgus ka see ,et diffri lukk vaja ikka tugevamaks teha kui 25% :D väga positiivne uudis oli ,et autole sai ka maantesõiduks väga hea seade tänud Jeffile. Normaalselt sõites tuli keskmine kulu 5.9 :D ja kui sai mõned korrad ka 200ga sõidetud ja suuremate kiirustega ,siis küttekulu 7.4 :) mõõdetud sai ikka nii ,et paak täis ja peale läbitud maad taas paak täis. Kui keegi soovib oma küüttekulu ilusaks saada ,siis proge aju ja õige seade ;)

Muudetud , muutis devil86

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_128190

No nii sain taas üle pika aja auto juurde ja mõned puudused parandatud. Kõik 4 amorti läxid vahetusse (ees olid 51mm püstakute sees 45 amordid ja mõlemal õlid väljas) alla läxid bilsu b4. Vahetasin ka diffri ära kuna 2.64 ülekandega läxid kiirused maru suureks 3da käiguga 180 :D hetkel läks alla 3.25 ülekanne ja jämedad poolteljed sai kah pandud, kuna plaan Haapsallu lõpulaksule minna laupäeval. Voolu tarbis seistes auto aga peale maki eemaldamist koos juhtmestikuga see probleem kadus. Panen ka väikse video :D all 15/205 et pidamist väga pole isegi kuivaga nagu videos. Loodan, et haapsalus ei saja ja saan mingi aja sõita toyor888 tega.

https://youtu.be/3LohrA-EYcI

Muudetud , muutis devil86

comment_128195

Mis aju sa kasutad? endal ka käsil turbotamine, kyll m20b25 aga usun et see vaga rolli ei mängi. Plaan oli tellida ms3 aga uurides selgus et EV lajatab korralikud maksud sinna otsa, sõbral on yle yks ecumaster emu, sellest pole mul õrna aimugi kus ja mis😀 turbo koht on päris hea, sinna põhjakate ka veel alla ja usun et yv onud ei saa midagi aru. 

  • Autor
comment_128196

Ms aju , vend mul paigalda. Ja nüüd ka uuem asi neil oma loodud ja vähe sootsam info siin....https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1268845193257851&id=964861063656267

Sai ka esimene tõmme tehtud ja enam kui rahul lootsin 300kw mootorist aga tuli 304rattast...graafik pole parim ,sest mingi jõnks sees(arvatavasti vanos ,et vaja seda seadistada)

 

IMG_20181004_174915.jpg

  • Autor
comment_128201
46 minutit tagasi, Young Fanatik ütles:

@extreme327 suur tänu. tema kaudu tuleb tõesti mõistlikum võtta, ise enamus ajast lõuna euroopas ja pole väga aega sellega pusida.

See ongi minu vend Mis extreme saatis ,foorumites jeff et võta temaga ise ühendust :)

Muudetud , muutis devil86

  • 2 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.