Postitatud 20. mai 200717 a comment_27731 sry kui kuskilt läbi käinud juba, aga mina ei leidnud hetkel. küsin siis kas asjad identsed või tekib mingeid probleeme kui 320 e30 1982-1993 amordid+vedrud panna 318i 1986 alla ?
20. mai 200717 a comment_27730 alates 2,0on 51mm püstak. 1,6-1,8 on 45mm. kui vahetad koos püstakuga siis võid panna küll.
25. mai 200717 a Autor comment_27711 tänud, igati kasulik info üks asi veel, universaalil on kaa midagi erinevat võrreldes sedaaniga 1.6 ja 1.8 ?
25. mai 200717 a comment_27710 tänud, igati kasulik info üks asi veel, universaalil on kaa midagi erinevat võrreldes sedaaniga 1.6 ja 1.8 ? minu 1,8 universaalil olid 51mm püstakud. faceliftidel on suurem osa kõikidel mootoritel 51mm.(nii palju ,kui mul nendega kokkupuuteid on olnud)
25. mai 200717 a comment_27709 Nina jääb autol tiba kõrgeks. 2,0 vedru on ju arvestatud raskema M20 mootori kaalu kandma. Samas naise 318is alla panin ka 325i M-Tech vedrud. Nina jäi küll natuke kõrgem kui enne aga väga porno ei ole. Roolitunnetus muutus jäigema vedruga paremaks.
sry kui kuskilt läbi käinud juba, aga mina ei leidnud hetkel.
küsin siis kas asjad identsed või tekib mingeid probleeme kui 320 e30 1982-1993 amordid+vedrud panna 318i 1986 alla ?