Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
daqqer

318 VS 320 amortide-vedrude sobivus ?!?

Soovitatud postitused

daqqer

sry kui kuskilt läbi käinud juba, aga mina ei leidnud hetkel.

küsin siis kas asjad identsed või tekib mingeid probleeme kui 320 e30 1982-1993 amordid+vedrud panna 318i 1986 alla ?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kert6

alates 2,0on 51mm püstak. 1,6-1,8 on 45mm.

kui vahetad koos püstakuga siis võid panna küll.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
daqqer

tänud, igati kasulik info

üks asi veel, universaalil on kaa midagi erinevat võrreldes sedaaniga 1.6 ja 1.8 ?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
kert6
tänud, igati kasulik info

üks asi veel, universaalil on kaa midagi erinevat võrreldes sedaaniga 1.6 ja 1.8 ?

minu 1,8 universaalil olid 51mm püstakud.

faceliftidel on suurem osa kõikidel mootoritel 51mm.(nii palju ,kui mul nendega kokkupuuteid on olnud)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Silwer

Nina jääb autol tiba kõrgeks. 2,0 vedru on ju arvestatud raskema M20 mootori kaalu kandma.

Samas naise 318is alla panin ka 325i M-Tech vedrud. Nina jäi küll natuke kõrgem kui enne aga väga porno ei ole. Roolitunnetus muutus jäigema vedruga paremaks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .